Auttakaas opinnäytetyötä tekevää tämän taulukon kanssa! En vain oikein ymmärrä tällaisia
https://www.tandfonline.com/doi/epdf/10.1080/07317115.2022.2119183?need…
Tuolla linkissä siis Itä-Suomen yliopiston tekemä tutkimus. Siellä taulukko 1. kun vähän rullaa alaspäin. En ole hyvä näissä, joten kysyn teiltä apua. Opettajaan en saa yhteyttä viikonloppuna ja tarkoitus on tehdä työ loppuun maanantaihin mennessä.
Eli taulukossa on joissakin perässä n ja y. Mitä ne tarkoittavat? Koitin eilen väsyneenä goolettaa asiaa ja etsiä tietoa tutkimusmenetelmät-kurssin materiaaleista, mutta en mä löytänyt tietoa. Mä inhosin tuota tutkimusmenetelmät-kurssia eikä mulla ole muistikuvaa tällaisista jutuista. En tule tekemään näillä jutuilla yhtään mitään mun työssä. On vain pakkopullaa tällaiset ja koitan nyt jotenkin kaapia kasaan opparin. Oma elämä sakannut niin pahasti, että ei meinaa tulla yhtään mitään tästä.
Lisäksi siellä on parissa kohdassa lukuja mitä en ymmärrä ja olen tässä miettinyt, että kannattaako mun edes laittaa tuota taulukkoa oppariin, jos en tiedä kunnolla mistä kyse. Ei ole pakollista laittaa tuota, mutta olisi ollut hyvä lisä sinne. Siis siellä on ikä esim. 70.12 ja suluissa lukee 10.47. Mitä tuo suluissa oleva luku tarkoittaa? Entäs kun koulutuksen kohdalla on samoin, mikä se luku suluissa on?
Joo tiedän, en osaa. Olen vain niin uupunut, ahdistunut ja ehkä masentunut. Voimat totaalisen loppu, mutta silti pitäisi tämä oppari vielä kaapia kasaan.
T: Hukassa
P.S. En enää koskaan opiskele mitään.
Kommentit (126)
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
... tai jos joutuu selittämään potilaalle mitä labrakokeiden arvoissa tarkoittaa joku tilastollinen potenssiluku (esimerkiksi vitsatieinfektioisa bakteerien lukumäärä voi olla tuollainen luku) ja miten sitä pitää lukea. Monenlaisia tilastollisia kysymyksiä on tullut eteen
Tämä onkin mielenkiintoista lähipäivinä sitten googlettaa, kuka tämän opinnäytetyön tekevä tuleva sairaanhoitaja on. Jos ei nyt sloituksessa siis ollut kurssitehtävästä kyse vaan aidosti opinnäytetyötä varten joku aikoo käyttää jotain lähdettä, mitä ei koe omaksi tai ole aiheesta yhtään kiinnostunut. Yleensä korkeakouluissa saa 100 % itse valita opinnäytetyön aiheen ja lähteetkin.
Alkupään chatgpt vastauksien promptit olisi miekenkiintoista nähdä kun mulla chatgpt antaa seuraavan vastauksen:
Tässä taulukossa:
n tarkoittaa osallistujien lukumäärää kussakin ryhmässä. Esimerkiksi Caregivers, n kohdassa:
Group 1: 17 hoitajaa
Group 2: 74 hoitajaa
Group 3: 135 hoitajaa
y tarkoittaa vuosia (years). Esimerkiksi:
Age, y = Ikä vuosina (esim. 70.12 vuotta)
Education, y = Koulutuksen pituus vuosina (esim. 10.41 vuotta)
Yhteenvetona:
n = lukumäärä
y = vuodet (ikä, koulutus jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoista lähipäivinä sitten googlettaa, kuka tämän opinnäytetyön tekevä tuleva sairaanhoitaja on. Jos ei nyt sloituksessa siis ollut kurssitehtävästä kyse vaan aidosti opinnäytetyötä varten joku aikoo käyttää jotain lähdettä, mitä ei koe omaksi tai ole aiheesta yhtään kiinnostunut. Yleensä korkeakouluissa saa 100 % itse valita opinnäytetyön aiheen ja lähteetkin.
Jos ap saa arvosanaksi 1, niin ei työtä julkaista. Meillä ainakin piti olla vähintään 3, että oppari julkaistiin Theseuksessa. Lisäksi ap tuskin on ainoa opiskelija joka käyttää lähteenä tuota tutkimusta.
Kummallista ja lapsellista toisen pilkkaamista taas.
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTIJANKUTI