Mistä löytää mies, joka on innostunut Euroviisuista
Ja muutenkin sellainen, joka tykkäisi kirjoista, teatterista ja elokuvista ja jonka kanssa voisi keskustella.
Onko liikaa vaadittu?
N41
Kommentit (69)
Olen mies ja katsellut viisuja joka vuosi suunnilleen vuodesta 2004.
Vierailija kirjoitti:
"mies"
Jostain homobaarista varmaan helpoimmin.
Uskoisin, että lähipubista. Kukaan sivistynyt mies ei tuollaiseen tuhlaa aikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mies"
Miesten mies, kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon sun perseessäsi on muiden miesten roinaa?
Kyllä minä olen ihan hetero ja seuraan euroviisuja joka kevät. Tämä toukokuun viikko on oikein hyvä aina! Huomenna taas kotikatsomo pystyyn. En toki sille tasolle ole vienyt, että lähtisin paikan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuista
Totta. Ehkä ensi vuonna menen. Saattavat olla lähelläkin:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mies"
Musiikista pitäminen ei tee heterosta homoseksuaalia tai miehestä yhtään sen vähemmän miehekkäämpää.
Miksi kirjallisuudesta ja teatterista kiinnostunut olisi innoissaan Euroviisuista? Massaviihdettä, mautonta jumputusta, viiden pennin nationalismia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen ihan hetero ja seuraan euroviisuja joka kevät. Tämä toukokuun viikko on oikein hyvä aina! Huomenna taas kotikatsomo pystyyn. En toki sille tasolle ole vienyt, että lähtisin paikan päälle.
Ei homoutensa myöntämisessä ole mitään hävettävää nykypäivänä. Turhaan yrität esittää jotain mitä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuista
Huomenna jostain baarista, jossa ovat viisuvalvojaiset. Tai Finnkinon viisukatsomosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mies"
Musiikista pitäminen ei tee heterosta homoseksuaalia tai miehestä yhtään sen vähemmän miehekkäämpää.
Ei musiikista pitäminen mutta euroviisuista pitäminen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sun perseessäsi on muiden miesten roinaa?
Sinulla taitaa olla pakollinen mieltymys homoseksuaalisuuteen.
Toivottavasti näihin Euroviisuihin ei käytetä verovaroja.
Ei ne ole kiinnostuneita naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta! Tämä on kyllä ihana viikko, ja parasta on toki Suomen menestys mutta myös muut hyvät biisit, joita bongaa ja joita voi sitten koko vuoden kuunnella.
Ap
Euroviisuista