Mistä löytää mies, joka on innostunut Euroviisuista
Ja muutenkin sellainen, joka tykkäisi kirjoista, teatterista ja elokuvista ja jonka kanssa voisi keskustella.
Onko liikaa vaadittu?
N41
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile DTM:ää.
Onko se muka vielä olemassa?
No sitä jäin kirjoitettuani miettimään, että onkohan sitä enää. En ole koskaan itse kuulunut kohderyhmään, niin on jäänyt vähän vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja katsellut viisuja joka vuosi suunnilleen vuodesta 2004.
Sinä incel et tule silti saamaan pillua. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen hommaa nuo mainitut asiat. Ei tosimiestä kiinnosta kirjat tai euroviisut.
Eipä kiinnosta myöskään tuollainen tosimies. Eihän sen kanssa voi edes jutella mistään.
Voidaan jutella vaikka mistä 🤗, samalla kun nussia sua joka koloon 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen hommaa nuo mainitut asiat. Ei tosimiestä kiinnosta kirjat tai euroviisut.
Eipä kiinnosta myöskään tuollainen tosimies. Eihän sen kanssa voi edes jutella mistään.
Ei kiitos. Suosittelen naapurin Penaa.
Homo tai Abdullah joka haluaa rapettaa, kuten sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel taas siellä omassa huoneessaan yksin haaveilee.
Menipä pöljäksi tämä keskustelu. Mutta teille parille mukavalle miehelle ja muille fiksuille vastaajille hyvää yötä ennen kuin palsta sulkeutuu
Ap
On kyllä muuta touhua kuin hörhöhommat.
Tykkään kirjoista, elokuvista ja musiikista.
Euroviisuista en tykkää, huonoa musiikkia 95%
t: mies 53v
Kuka voitti viimeöiset Euroviisut? Missään ei ole juttua.
Mistä luulet ylen rahoituksen tulevan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen ihan hetero ja seuraan euroviisuja joka kevät. Tämä toukokuun viikko on oikein hyvä aina! Huomenna taas kotikatsomo pystyyn. En toki sille tasolle ole vienyt, että lähtisin paikan päälle.
Hetero voi olla mutta miten on miehekkyytesi laita?
Itse yritin katsoa tuoreen avomiehen kanssa urheilua ja mainitsin sitten lähellä euroviisuja, että lapsuudenkodissa oli aina kiva tapa kun oli oma kisakatsomo, vähän syötävää ja juotavaa ja pisteytettiin jokainen ne esitykset.
No, mies innostui, ehkä osittain juomisosiosta ja näin tehtiin. Väliajalla oli seksiä. Vasta ehkä 8-vuotta myöhemmin alkoi vänkäys, kun oli vihdoin tajunnut, että kisa on erityisesti homojen suosiossa. Katsoi silti sivusilmällä ja huuteli jopa pisteitä.
En ehtinyt eilen vastaamaan tähän, mutta kokeillaan nyt. Tuo homobaari nimittäin saattaa olla oikeasti toimiva paikka löytää viisuista kiinnostunut mies, nimittäin siten tapasin omani.
Menin läheisen homobaarin viisuvalvojaisiin, koska homobaarien viisuiltamissa on paras tunnelma ja yksin liikkeellä oleva otetaan aina johonkin porukkaan mukaan. Yhdessä pikkupöydässä istui kaksi miestä ja pääsin heidän pöydässä olleelle vapaalle paikalle. Juttu alkoi luistamaan heti ja jossain vaiheessa kävi ilmi, että toinen miehistä on hetero. Päädyttiin lopulta aamuyöstä samaan osoitteeseen ja siitä asti ollaan oltu yhdessä.
Viisut ovat meille yhteinen kiinnostuksen kohde. Moneen vuoteen ei olla kyllä jaksettu lähteä enää mihinkään paikalliseen niitä katsomaan, mutta kotona tai sitten pienen kaveriporukan kanssa on ollut viisustudioita. Tänään ollaan ihan kahdestaan.
Mies myös lukee kaunokirjallisuutta, käydään muutaman kerran vuodessa teatterissa ja vähintään kerran oopperassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritin katsoa tuoreen avomiehen kanssa urheilua ja mainitsin sitten lähellä euroviisuja, että lapsuudenkodissa oli aina kiva tapa kun oli oma kisakatsomo, vähän syötävää ja juotavaa ja pisteytettiin jokainen ne esitykset.
No, mies innostui, ehkä osittain juomisosiosta ja näin tehtiin. Väliajalla oli seksiä. Vasta ehkä 8-vuotta myöhemmin alkoi vänkäys, kun oli vihdoin tajunnut, että kisa on erityisesti homojen suosiossa. Katsoi silti sivusilmällä ja huuteli jopa pisteitä.
Kuulostaapa ankealta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voitti viimeöiset Euroviisut? Missään ei ole juttua.
MIkä teitä vaivaa, jäikö Erika hännille. Minä otin Jallua colalla ja menin tilttiin ennen kuin viisut alkoi.
Haluat miehen, jolla on huono musiikkimaku?
Eikä ne sänkyjutut niin kiinnostavia ole.