Jos mies sanoo sulle että on kuin teini kanssas
Ni mitä hän tarkoittaa? Ollaan seurusteltu viikko ja tunnettu 4 kk
Kommentit (40)
On innoissaan ja häkeltynyt, kaikki on uutta ja ihanaa
Lukenut vauvapalstaa ja kuinka hurmata nainen.
Jaksaa antaa erotiikkaa todella paljon ja tiheään
Mieheni 43v sanoo minulle 59v vaimolleen usein, että olemme kuin teinit. Hän tarkoittaa, että meillä on paljon seksiä, puhumme hempeitä, haluamme olla paljon lähekkäin, koskettelemme toisiamme jne.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni 43v sanoo minulle 59v vaimolleen usein, että olemme kuin teinit. Hän tarkoittaa, että meillä on paljon seksiä, puhumme hempeitä, haluamme olla paljon lähekkäin, koskettelemme toisiamme jne.
Älä viitsi... Söin juuri.
Mä oon ihan teini mun naisen kanssa, koska se on teini (16 v). <3 Itse M32.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi... Söin juuri.
Voi Veeti, kunhan täytät 13 vuotta ja alat tajuta näitä aikuisten juttuja, tajuat että tuo on söpöä. Onko ällöä, kun äiti ja isi pussailee? 😂
Petaa vaan etukäteen selitystä sille, että kun menette ekaa kertaa sänkyyn, kundi laukeaa ennenkuin kerkeää edes housujaan riisumaan.
Mun mies sanonut noin myös. On ihan hullaantunut. Kuulemma tahtoisi olla kanssani jatkuvasti ja helliä.
Kun mies sanoo, että hänellä on olo kuin teinillä kanssasi, se voi tarkoittaa, että hän tuntee olonsa nuorekkaaksi, innostuneeksi ja eläväksi sinun seurassasi. Hän saattaa tuntea samanlaista intohimoa ja jännitystä kuin nuoret ihmiset tuntevat alkuvaiheen suhteissa. Tämä voi olla positiivinen merkki siitä, että hän nauttii suhteestanne ja kokee sen virkistävänä ja energisoivana.
Ajaa PV:llä ja pitää lippistä joka paikassa väärinpäin.
Tuntee todella voimakkaita tunteita sua kohtaan.
Harkitsee mopon ostoa ensi kesäksi, sillä sitten kylille.
Red flag-läheisriippuvainen tai narsisti, taantuu teiniksi, vastuuton
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut.
Tosiaanko? Eikö vain intohimoa?
On ihan loves