Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joo ihan mukava juttu tapahtui (suosittelen lukemaan)

Vierailija
16.05.2025 |

Aloin viime yönä itkemään eksän takia. En todellakaan niiden sanojen, vaan tekojen takia. Siksi, että emme ikinä käsitelleet mitään asioita. Minä en ikinä voinut käsitellä mitään asioita, koska en saanut kipeästi tarvitsemiani vastauksia silloin. Yhtäkkiä hän ottaa yhteyttä ja tuntuu, kuin koko tämä aika x olisi vain huuhtoutunut pois. En käsitä ajan kulkua. Mielestäni tuollainen yhteyden ottaminen on erittäin, erittäin itsekästä. Vaikka voisin vannoa, että eksä teki sen siksi että haluaisi minut takaisin. Vaistoan sen niin vahvasti. Lisäksi asiaa tukee se, että hän haukkui minua feikille ja VALEHTELI ihan ihmeellisiä asioita xdddd En ole edes loukkaantunut niistä sanoista ja valheista. Lievästi ärsyyntynyt ehkä. Tuo käytös vain kertoi rivien välistä eksän tunteista, siksi ymmärrän vähän paremmin. Muutenkin tuollainen kiihtyminen kertoo ihan tarpeeksi miekkosesta xdd nyt olen vihainen ja haluaisin vain raivota hänelle (siitä yhteydenotosta), mutta en sitä aio tehdä. En aio sanoa mitään. Itkeköön lisää perään sitten kun huomaa menettäneensä minut oikeasti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla