Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos lentokoneessa todella iso ihminen tulee viereesi

Vierailija
16.05.2025 |

Ja vyöryy puolellesi. Kyynärpää ja kyynärvarsi ovat kyljessäsi ja hän istuu leveässä haara-asennossa?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkööt muualle sellainen läski ! En päästäisi istumaan viereen. Onneks istun aina käytävä paikalla...........

Ai käytäväpaikkojen vieressä ei olekaan istuimia?

Vierailija
22/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitäisi ostaa kaksi paikkaa, jos ei mahdu yhteen ilman, että vyöryy vierustoverin päälle. Sen luulisi olevan ihmiselle itselleenkin mukavampaa. Itse pyrin aina istumaan käytäväpaikalla lentokoneessa. Sillä saa vähän happea, jos sattuu tulemaan viereen joku todella iso ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen ja koen silti lentokoneen istuimet, tai paikkatilan liian ahtaaksi. Alkaa ahdistaa vaikka olisi ketä vierellä. Yleensä pyrinkin ottamaan käytäväpaikan itselleni, niin ainakin siitä käytävätilasta saa itselleen luotoa psykologisen tunteen lisätilasta. Joskus on isompikokoinen istunut vieressä eikä ole juuri haiitannut minua. Enemmän haittaa haisulit tai ihmiset, joilla pakonomainen tarve alkaa puhua vierustoverin kanssa, joille tulee sitten ahdistunut olo, jos toinen ei ota osaa keskusteluun.

Vierailija
24/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan bisnesluokassa. Siellä tarpeeksi isot istuimet jokainen voi vyöryä rauhassa omalla paikallaan.

Vierailija
25/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaismainen tilanne, mutta kävisin puhumassa henkilökunnalle paikan ahtaudesta. Jos kone olisi täynnä, ei muualla vapaata paikkaa,  ja istuisin ikkunan puolella ehdottaisin vaihtoa niin, että vieruskaveri vetäytyy ikkunan puolelle niin paljon kuin mahdollista. Mutta se siis edellyttäisi, että se iso tyyppi ymmärtää vastuunsa henkilökunnan vahvistaessa paikan vaihdon.

Iso koko voi olla niin herkkä asia jollekin, että asiallisuus tilanteessa- häntä suututtamaltta- saattaisi tuoda minun kannaltani  parhaimman lopputuloksen.

Jos vastaanotto olisi tyhmää myös henkilökunnan puolelta vaatisin sitten paikan, jossa voin edes osan matkaa istua normaalisti. Pyytäisin myös  kirjallisen todistuksen, ettei henkilökunta halunnut auttaa, koska jos en pystyisi liikuttamaan jäseniäni se saattaa aiheuttaa veritulpan. Vastuu olisi sitten selkeästi lentoyhtiön. 

Vierailija
26/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkööt muualle sellainen läski ! En päästäisi istumaan viereen. Onneks istun aina käytävä paikalla...........

Täydessä lentokoneessa sun on varmaan hankala estääkään viereen tulemasta. Ja mitä se käytäväpaikka auttaa, puristut kuitenkin käsinojaa vasten. Toki hartiaosastolla on enemmän siinä tilaa. 

Vierailija
27/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen, mutta ostan junassa aina viereisenkin paikan, ettei siihen tulee ketään. Lentokoneessa on ole näin tehnyt vaan luotan tuuriin. Jos lentokoneessa joku ylileveä tulisi viereeni, niin käsinoja pysyisi alhaalla. Olisi henkilökunnan tehtävä löytää lihavalle joku muu paikka jos ei mahdu käsinojien väliin istumaan. Olen kuitenkin maksanut oman paikkani enkä halua antaa toisen istua puoliksi paikallani ilmaiseksi.

Junassa toi onnistuukin vielä ihan sopuhinnalla, mäkin ostan sen vieruspaikan jos on yli tunnin reissu, lähinnä ettei siihen tule minkään kokoista sössöttäjää. 

Vierailija
28/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painajaismainen tilanne, mutta kävisin puhumassa henkilökunnalle paikan ahtaudesta. Jos kone olisi täynnä, ei muualla vapaata paikkaa,  ja istuisin ikkunan puolella ehdottaisin vaihtoa niin, että vieruskaveri vetäytyy ikkunan puolelle niin paljon kuin mahdollista. Mutta se siis edellyttäisi, että se iso tyyppi ymmärtää vastuunsa henkilökunnan vahvistaessa paikan vaihdon.

Iso koko voi olla niin herkkä asia jollekin, että asiallisuus tilanteessa- häntä suututtamaltta- saattaisi tuoda minun kannaltani  parhaimman lopputuloksen.

Jos vastaanotto olisi tyhmää myös henkilökunnan puolelta vaatisin sitten paikan, jossa voin edes osan matkaa istua normaalisti. Pyytäisin myös  kirjallisen todistuksen, ettei henkilökunta halunnut auttaa, koska jos en pystyisi liikuttamaan jäseniäni se saattaa aiheuttaa veritulpan. Vastuu olisi sitten selkeästi lentoyhtiön. 

Oishan koneissa ne emopaikat mutta niille kai ei hätätilanteessakaan pääse... 

Vierailija
29/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan kamala ihminen, mutta näin oon tehnyt: lähden vessaan vähän väliä. Vaikka ei olis ees tarve. Sanon:anteeksi, voitteko väistää, mun pitäis päästä vessaan. Siinähän sitten molemmat jumpataan. Eikä saada veritulppia. 

Vierailija
30/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen ja koen silti lentokoneen istuimet, tai paikkatilan liian ahtaaksi. Alkaa ahdistaa vaikka olisi ketä vierellä. Yleensä pyrinkin ottamaan käytäväpaikan itselleni, niin ainakin siitä käytävätilasta saa itselleen luotoa psykologisen tunteen lisätilasta. Joskus on isompikokoinen istunut vieressä eikä ole juuri haiitannut minua. Enemmän haittaa haisulit tai ihmiset, joilla pakonomainen tarve alkaa puhua vierustoverin kanssa, joille tulee sitten ahdistunut olo, jos toinen ei ota osaa keskusteluun.

Yli 10 tunnin lennolla käytävän vastapuolella istuva pariskunta pulisi läpi yön. Huonoin mahdollinen tuuri, ja samat istui viereisillä paikoilla kotimatkalla!!!

Kun nainen yritti aloittaa pulinan minun kanssa, laitoin korvatulpat ja kaivoin kirjan. Ymmärsi olla hiljaa.

Tuntikausien katkeamaton pulina on kidutusta. Ehkä tuota pariskuntaa pelotti lentäminen. Thaimaassakin oli kuulemma ollut kuuma

Vierailija
31/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan yleensä lentokoneessa mieheni ja lapseni kanssa, joten viedään yksi rivin puolikas. Mutta yhden junamatkan olen matkustanut tällä tavalla seinän ja lihavan ihmisen välissä. Oli aika hirveää. Minulla on vielä ahtaan- ja suljetun paikan kammo. Juna oli ihan täynnä eikä siinä ollut ravintolavaunua, johon paeta.

Sori lihavat, mutta saisitte ostaa kaksi paikkaa, jos ette mahdu yhteen. Saa sitä muitakin ajatella.

Olen laiha mutta ostan junaan kaksi paikkaa silloin harvoin kun matkustan (2-3krt/v)

Vierailija
32/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutistaisin itseni varmaan vielä pienemmäksi kuin olen (painan 40kg) ja pelkäisin että hän vahingossa puristaa minulta hengen..

Vierailija
33/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että...lentsikassa ei ees ooravintolavaunuu... Eikä bussissa....

Vierailija
34/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku vanhempi mieshenkilö pursusi puolelleni ruuhkajunassa. Pakotin välillämme olleen käsinojan alas jolloin hän joutui vetäytymään omalle puolelleen - ja alkoi nurputtaa minulle? Miehen vaimo katsoi myötähäpeästä punaisena vastapäisistä tuoleista ja yritti myötäillä minua kun sanoin suoraan että en halua olla ihokontaktissa tuntemattoman kanssa ja maksoin matkastani saman kuin sinä niin minulla on oikeus istuimeeni. Mies olisi halunnut laittaa nojan takaisin ylös ja pursuta päälleni mutta laitoin sen toista kertaa alas ja pysyin tiukkana. Mies katsoi loppumatkan tosi happamana.

Ihme pöllöjä sitä maailmassa riittääkin?

Vierailija
35/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaismainen tilanne ja matka pilalla, mutta kärsisin hiljaa, koska ei ole kohteliasta valittaa toisen painosta. 

Vierailija
36/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 tunnin lennolla käytävän vastapuolella istuva pariskunta pulisi läpi yön. Huonoin mahdollinen tuuri, ja samat istui viereisillä paikoilla kotimatkalla!!!

Kun nainen yritti aloittaa pulinan minun kanssa, laitoin korvatulpat ja kaivoin kirjan. Ymmärsi olla hiljaa.

Tuntikausien katkeamaton pulina on kidutusta. Ehkä tuota pariskuntaa pelotti lentäminen. Thaimaassakin oli kuulemma ollut kuuma

Nuo lennon läpi hölöttäjät ovat kyllä kamalia. Varsinkin jos on yölento. Miten voi riittää niin paljon asiaa ja miksi ei voi ajatella muidenkin viihtyvyyttä?

Vierailija
37/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näin käynyt mutta minkäs sille sitten mahtaa ?

Vierailija
38/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tökkimään, läpsimään ja lopulta hakkaamaan paskamahaa!

Vierailija
39/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntikausien katkeamaton pulina on kidut

Miksei lentoemot puuttuneet asiaan ja sanoneet että yöllä koneessa vallitsee hiljaisuus?

Vierailija
40/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivan pistoolin esiin jossa on äänenvaimennin,tyhjennän lippaan läskinmooseksen kylkeen,eiköhän töniminen lopu.

No sehän sulla just onkin lentokoneessa mukana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan