Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos lentokoneessa todella iso ihminen tulee viereesi

Vierailija
16.05.2025 |

Ja vyöryy puolellesi. Kyynärpää ja kyynärvarsi ovat kyljessäsi ja hän istuu leveässä haara-asennossa?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputan koneesta!

Vierailija
2/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli niin lihava mies, että hän oli jo valmiiksi ostanut itselleen kaksi vierekkäistä paikkaa. Oli mieleenpainuva näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan yleensä lentokoneessa mieheni ja lapseni kanssa, joten viedään yksi rivin puolikas. Mutta yhden junamatkan olen matkustanut tällä tavalla seinän ja lihavan ihmisen välissä. Oli aika hirveää. Minulla on vielä ahtaan- ja suljetun paikan kammo. Juna oli ihan täynnä eikä siinä ollut ravintolavaunua, johon paeta.

Sori lihavat, mutta saisitte ostaa kaksi paikkaa, jos ette mahdu yhteen. Saa sitä muitakin ajatella.

Vierailija
4/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee enää mitään tarvetta mennä lentokoneeseen.

Vierailija
5/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan pistoolin esiin jossa on äänenvaimennin,tyhjennän lippaan läskinmooseksen kylkeen,eiköhän töniminen lopu.

Vierailija
6/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa neljä paikkaa voiko niissä silloin nukkua makuuasennossa?

Vierailija
7/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne jos kone täynnä eikä saa vaihdettua paikkaa... minkäs teet. Onhan toi väärin että 150kg ja 50kg on ns. samalla viivalla kun paikkoja jaetaan. 

Vierailija
8/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin vähän tyrkkiä ja huokailin raskaasti, ja laitoin lehden väliimme, mutta hän otti sen pois ja myös sanoin että no onpa nyt ahdasta. Hän vaan levisi leviämistään ja nukahti leveään asentoon.

-ap

Vierailija
9/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa neljä paikkaa voiko niissä silloin nukkua makuuasennossa?

Voi tietysti. Minä olen kerran tullut Kiinasta yölennolla puolityhjässä koneessa ja minulla oli käytössäni neljä keskipaikkaa. Niinpä oikaisin siinä selkäni ja nukuin.

Vierailija
10/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn että onko henkilö kokeillut sumopainia. Hieno ja vaativa taitolaji muuten. Pitkät perinteet.

Vierailija
11/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska tilanne jos kone täynnä eikä saa vaihdettua paikkaa... minkäs teet. Onhan toi väärin että 150kg ja 50kg on ns. samalla viivalla kun paikkoja jaetaan. 

Kone oli siis täynnä.

Vierailija
12/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on ihan karmeeta jos jättiläinen tulee viereen. Ei tarvi olla edes lihava jos on helvetin isokokoinen. Tulee ahtaanpaikan kammo.

Vierailija
13/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain lentoyhtiöillä ilmeisesti on kalliimmalla myytävänä leveämpiä paikkoja. Se olisi nykyaikaa, kun niin moni on niin iso

Vierailija
14/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta ostan junassa aina viereisenkin paikan, ettei siihen tulee ketään. Lentokoneessa on ole näin tehnyt vaan luotan tuuriin. Jos lentokoneessa joku ylileveä tulisi viereeni, niin käsinoja pysyisi alhaalla. Olisi henkilökunnan tehtävä löytää lihavalle joku muu paikka jos ei mahdu käsinojien väliin istumaan. Olen kuitenkin maksanut oman paikkani enkä halua antaa toisen istua puoliksi paikallani ilmaiseksi.

Vierailija
15/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin raskaana ja istuin bussissa ja oli aika iso olo, niin bussissa vieressäni istuva papparainen sanoi, että "pysy vaan siellä omalla puolellasi".

Joten siitä käyttökelpoinen fraasi käyttöön ap:n mainitsemaankin tilanteeseen :D

Vierailija
16/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan lentoemännälle vieressäni röhöttää eläintarhasta karannut virtahepo,ilmoittakaa siitä viranomaisille ja heti.

Vierailija
17/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisille pitäisi olla sama systeemi kuin lauluille. Tietyt standardit ja niiden mennessä yli joutuu maksamaan lisää.

Instagramissa tulee aina välillä vastaan joku jenkki läskiaktivisti, jonka mielestä lentokoneiden pitäisi muuttua ja täyttää lihavien tarpeet. Ei kuulemma ole hänen asiansa muuttua ja on terve kuin pukki. Mitä nyt käyttää happiviiksiä ja ajaa sellaisella mopolla, kun ei jaksa kävellä. En muista nimimerkkiä, mutta todella absurdeja vaatimuksia.

Vierailija
18/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken painumaan hevon v i t t u u n..jos ei sana tehoa,heitän itse..

Vierailija
19/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt muualle sellainen läski ! En päästäisi istumaan viereen. Onneks istun aina käytävä paikalla...........

Vierailija
20/74 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina hoikka vaimo vieressä. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi