Mitä teet jos lentokoneessa todella iso ihminen tulee viereesi
Ja vyöryy puolellesi. Kyynärpää ja kyynärvarsi ovat kyljessäsi ja hän istuu leveässä haara-asennossa?
Kommentit (74)
Mitä jos ap ei ajattelisi typeryyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Alan tökkimään, läpsimään ja lopulta hakkaamaan paskamahaa!
Niin taitaisit tehdä juu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt monta kertaa. En ole useasti joutunut hakkaamaan koska yleensä läpsimisen alkaessa läski aloittaa itkemisen. 🤣
Platinakortin myötä on lähes aina tyhjä penkki vieressä, jos rahvaan puolella joutuu matkustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Platinakortin myötä on lähes aina tyhjä penkki vieressä, jos rahvaan puolella joutuu matkustamaan.
Olet homo
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa neljä paikkaa voiko niissä silloin nukkua makuuasennossa?
Riippuu konetyypistä ja sisustuksesta. Kaikissa ei ole neljää paikkaa rinnakkain, ja joskus penkkien välissä on kiinteät käsinojat, joita ei saa nostetuksi ylös. Toisaalta en ole kuullut, että mikään yhtiö möisi neljää paikkaa samalle henkilölle. Eihän kaikki myy kahtakaan paikkaa. Todennäköisesti ei edes kannattaisi ostaa neljää paikkaa, vaan bisnesluokan lippu tulisi halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen ja koen silti lentokoneen istuimet, tai paikkatilan liian ahtaaksi. Alkaa ahdistaa vaikka olisi ketä vierellä. Yleensä pyrinkin ottamaan käytäväpaikan itselleni, niin ainakin siitä käytävätilasta saa itselleen luotoa psykologisen tunteen lisätilasta. Joskus on isompikokoinen istunut vieressä eikä ole juuri haiitannut minua. Enemmän haittaa haisulit tai ihmiset, joilla pakonomainen tarve alkaa puhua vierustoverin kanssa, joille tulee sitten ahdistunut olo, jos toinen ei ota osaa keskusteluun.
Yli 10 tunnin lennolla käytävän vastapuolella istuva pariskunta pulisi läpi yön. Huonoin mahdollinen tuuri, ja samat istui viereisillä paikoilla kotimatkalla!!!
Kun nainen yritti aloittaa pulinan minun kanssa, laitoin korvatulpat ja kaivoin kirjan. Ymmärsi olla hiljaa.Tuntikausien katkeamaton pulina on kidut
Nuo lennon läpi hölöttäjät ovat kyllä kamalia. Varsinkin jos on yölento. Miten voi riittää niin paljon asiaa ja miksi ei voi ajatella muidenkin viihtyvyyttä?
Meillä on koko perheellä aina mukana sekä korvatulpat että vastamelukuulokkeet. Mutta ainakaan omat korvat ei kestä niitä niin montaa tuntia kuin vailla Atlantin yli menevä lento kestää. Soisi siis, että ihmiset osaisivat hiljentyä jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt monta kertaa. En ole useasti joutunut hakkaamaan koska yleensä läpsimisen alkaessa läski aloittaa itkemisen. 🤣
Lässyn lää ja lähet koneesta ulos, kun alat ketään läpsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen ja koen silti lentokoneen istuimet, tai paikkatilan liian ahtaaksi. Alkaa ahdistaa vaikka olisi ketä vierellä. Yleensä pyrinkin ottamaan käytäväpaikan itselleni, niin ainakin siitä käytävätilasta saa itselleen luotoa psykologisen tunteen lisätilasta. Joskus on isompikokoinen istunut vieressä eikä ole juuri haiitannut minua. Enemmän haittaa haisulit tai ihmiset, joilla pakonomainen tarve alkaa puhua vierustoverin kanssa, joille tulee sitten ahdistunut olo, jos toinen ei ota osaa keskusteluun.
Yli 10 tunnin lennolla käytävän vastapuolella istuva pariskunta pulisi läpi yön. Huonoin mahdollinen tuuri, ja samat istui viereisillä paikoilla kotimatkalla!!! Kun nainen yritti aloittaa pulinan minun kanssa, laitoin korvatulpat ja kaivoin kirjan. Ymmärsi olla hiljaa.
Tuntikausien katkeamaton pulina on kidutusta. Ehkä tuota pariskuntaa pelotti lentäminen. T
Todellakin! Pahinta laatua ovat juuri nämä, jotka puhua kälättävät kovaan ääneen yölennolla eivätkä anna toisten nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin?
Koska tunnut oleva ihmistyyppinä sellainen, ettei muu vaihtoehto kuin koneesta ulos lähteminen (mieluiten hyppääminen 10-kilsan korkeudesta) pelasta muita sinun narsismipsykoosiltasi.
Eri
Käytän siirtymiseen Nether-portaalia tai sarjan Äärenhelmiä, ja odotan päämäärässä kaikki lagit pois ennen liikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 tunnin lennolla käytävän vastapuolella istuva pariskunta pulisi läpi yön. Huonoin mahdollinen tuuri, ja samat istui viereisillä paikoilla kotimatkalla!!! Kun nainen yritti aloittaa pulinan minun kanssa, laitoin korvatulpat ja kaivoin kirjan. Ymmärsi olla hiljaa.
Tuntikausien katkeamaton pulina on kidutusta. E
Todellakin! Pahinta laatua ovat juuri nämä, jotka puhua kälättävät kovaan ääneen yölennolla eivätkä anna toisten nukkua.
Itselläni oli jo vähän koominen kokemus, kun lennettiin lapsen kanssa yölento. Kun tultiin koneeseen, edessä olevat naiset katseli todella happamana: voi v**tu jouduttiin lapsen lähelle. Meidän lapsi oli 7-vuotias eli ei mikään taapero tai vauva ja muutenkin kokenut matkustaja, joten tietää miten lentokoneessa ollaan. Alkulennon lapsi katsoi ohjelmia, luki ja piirsi omissa oloissaan. Sitten alkoi nukkumaan. Nämä edessä olevat naiset taas juttelivat ja kikattivat lähes koko lennon. Lentohenkilökunta kävi useamman kerran sanomassa.
Lapsi onneksi sai nukuttua tuolla lennolla häiriöstä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitäisi ostaa kaksi paikkaa, jos ei mahdu yhteen ilman, että vyöryy vierustoverin päälle. Sen luulisi olevan ihmiselle itselleenkin mukavampaa. Itse pyrin aina istumaan käytäväpaikalla lentokoneessa. Sillä saa vähän happea, jos sattuu tulemaan viereen joku todella iso ihminen.
Koneita on eri kokoisia. Mistä sen tietää etukäteen, ellei ole tosi iso. Ja silloinhan se kaksi paikkaa on ostettava. Mutta se ei auta, jos kone on ylibuukattu. Se paikka viedään ja raha palautetaan. Tai sekin riippuu yhtiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei varmaan oli koskaan lentänyt
Miksi te ihmiset ette lennä business luokassa? Pitkillä lennoilla pääsee vaikka makuuasentoon ja Euroopan sisäisilläkin vähintään tyhjä penkki välissä.
Pitäisin käsinojan alhaalla, ja levittelisin jalkojani oman jalkatilani puitteissa. Tarvittaessa huomauttaisin lihavalle, että älä koske ja pysy siellä omalla puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Paska tilanne jos kone täynnä eikä saa vaihdettua paikkaa... minkäs teet. Onhan toi väärin että 150kg ja 50kg on ns. samalla viivalla kun paikkoja jaetaan.
Olen kanssa miettinyt samaa. Esim. heikot voimat omaavana naisena pystyn kuljettamaan vain "kevyttä" matkalaukkua tai pyörälaukkua matkoilla. Silti en saa laittaa ruumaan kahta kevyttä laukkua ilman kallista lisämaksua, kun samaan aikaan toisilla matkustajilla on super-mega-isoja matkalaukkuja, jotka painavat takuulla paljon enemmän kuin minun kuvitteelliset kaksi laukkuani painaisivat yhteensä. En myöskään paina paljoa, joten aiheutan lentokoneelle vain vähäistä kuormaa. Lisään tähän vielä, että en voi kuljettaa mitään painavaa laukkua, koska en pysty nostamaan sellaista hihnalle tai kulkuvälineisiin.
No näinhän se taitaisi mennä...