Naisille tietoa suomalaisten miesten tasa-arvosta: mies tuomittiin vankeuteen, koska ei halunnut armeijaan
Kommentit (164)
Älä huoli, kohta palvelus on pakollinen naisillekin.
10v ehdotonta ois oikea rangaistus
Ei tuo ole kenellekään suomalaiselle uutinen. Noin on päättäjämme halunneet, myös silloin kun selvä enemmistö päättäjistä oli miehiä.
Miesten armeijapakko on miesten aikoinaan tekemä. Itke toisille miehille.
Miksi te miehet tulette naisille nyyhkyttämään? Hoitakaa itse omat asianne.
Ei sitten tullut mieleen varata aikaa lääkärille ja hakea c-paperit?
Vierailija kirjoitti:
Onko trollin sukupuolella merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta todella huono malli, jos jokaisen tulisi vain huolehtia oman sukupuolen tai verrokkiryhmänsä asioista. Minusta päättäjien tulee tehdä työtä parantaakseen Suomen ja suomalaisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida sinäkin h u o r a omat asiasi
Niinhän mä teenkin. Hoitaisit säkin omasi, inceli itkijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida sinäkin h u o r a omat asiasi
Kulti, me on hoidettu niin ettei tartte pelleillä poikien sotaleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko trollin sukupuolella merkitystä?
Täällä trollin sukupuoli on toki se minkä itse kukin kokee trollin sukupuoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole kenellekään suomalaiselle uutinen. Noin on päättäjämme halunneet, myös silloin kun selvä enemmistö päättäjistä oli miehiä.
Koska päättäjistä on ollut edes pieni enemmistö naisia? Eduskunnassa ei ole tainnut koskaan olla naisenemmistöä, edes 101:llä naisella. Kyllä se on miesten itsensä päätös ja tahto, naiset ei voisi sitä kumota vaikka haluaisivatkin. Jos voisivat, se olisi luultavasti jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta todella huono malli, jos jokaisen tulisi vain huolehtia oman sukupuolen tai verrokkiryhmänsä asioista. Minusta päättäjien tulee tehdä työtä parantaakseen Suomen ja suomalaisten asioita.
Itke Hǎkkäselle sitten.
Tasa-arvo ei kuulu maailmaan. Miehillä on miesten tehtävät. Lopeta marina.
Armeijasta pääsee eroon helpomminkin kuin vankilalla. Tämä oli se tyhmin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei miehiä ole koskaan kiinnostaneet naisten tasa-arvoasiat. Naiset sen sijaan ovat aina ajaneet sekä naisten, että miesten asioita. Uliskaa niille miespäöttäjille, joita äänestitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska päättäjistä on ollut edes pieni enemmistö naisia? Eduskunnassa ei ole tainnut koskaan olla naisenemmistöä, edes 101:llä naisella. Kyllä se on miesten itsensä päätös ja tahto, naiset ei voisi sitä kumota vaikka haluaisivatkin. Jos voisivat, se olisi luultavasti jo tehty.
Puhuinkin selvästä enemmistö, jolloin muutaman hc-jäärän näkemykset eivät vaikuta eli jos miespäättäjät olisivat halunneet asevelvollisuutta joskus muuttaa, niin asia ollut täysin miesten käsissä. Miespäättäjät eivät toki edusta miehiä laajemmin ja viime kädessä ajavat asioita oman mielensä mukaan,
Joku sanoi, että sota on miesten leikkiä.
Siinä on leikki kaukana, kun moskali höökii itärajan yli. Voi tämä kommentaattori itse mennä kokemaan!
Hakekaa C:n paperit. Eivät vaikuta haitallisesti mihinkään, eivät edes työnhakuun.
Riittää kun ihan rauhallisestl käy kertomassa lääkärille että aikoo ampua kouluttajansa heti kun vain saa käsiinsä aseen ja ammuksia. Ja jos ehdottavat aseetonta palvelusta tai siviilipalvelusta niin niistä luonnollisesti tulee kieltäytyä - kuten myös totaalikieltäytymisestä.
Turhat sekoilut on paras jättää väliin. Ilmoittaa vain tuon aikomuksensa. Kysyttäessä kieltäytyy lausumasta asiasta mitään muuta.
Moinen olisi pitänyt ampua