Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten ihmisten ammattiliittovastaisuus johtuu siitä, että he eivät ole eläneet kovia aikoja

Vierailija
15.05.2025 |

Heillä ei ole mitään käsitystä mistä asioista on ajan saatossa sovittu. He vain ottavat itsestään selvyytenä asiat kuten lomarahat, äitiysvapaat sekä 40h/5pv työviikko. Siinä vain muutama asia mainitakseni. Tässä vielä lista AY-liikkeen saavutuksista:

https://www.sak.fi/tietoa-saksta/tama-on-sak/ay-liikkeen-saavutuksia/

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin aiemmin Kokoomusta. En äänestä enää tämän vaalikauden jälkeen, kun olen nähnyt etteivät pidä lainkaan työntekijän puolta. 

Vierailija
2/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin aiemmin Kokoomusta. En äänestä enää tämän vaalikauden jälkeen, kun olen nähnyt etteivät pidä lainkaan työntekijän puolta. 

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliittojen työ on ollut arvokasta aikana jolloin ei ollut sosiaaliturvaa.

Ehkä menemme taas niihin aikoihin.

Vierailija
4/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali 

Vierailija
5/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne vanhemmatkaan ole eläneet mitään kovia aikoja. Oikeastaan päinvastoin. Työelämä on nykyään paljon karumpaa kuin vaikka 90-luvulla.

Vierailija
6/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nykyäänhän ne kovat ajat on työelämässä. Ennenvanhaan vaan mentiin töihin.

Vierailija
7/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kusinen vassarirotta tunge ne liitot persereikääsi.

Vierailija
8/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihraa hikoilevan läskin liittopomon ulina on musiikkia korvilleni.

Vierailija
9/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan kusinen vassarirotta tunge ne liitot persereikääsi.

T: persunuori joka työskentelee isinsä autokorjaamolla 😆

Vierailija
10/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ne kovat ajat.

Toista se oli joskus Reinikaisen poliisiaikoihin. Töihin vaan mentiin ja työelämä oli leppoisaa.

Vierailija
11/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mentiin töihin, mutta mitäs jos jäätiin työttömäksi. Ei tuo sosiaaliturva kummoisempi ollut ennen.

Vierailija
12/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä kovia aikoja eletty on koko saatanan elämä. Mikään ole tullut itsestään elämässä, paitsi lapsena ruoka pöytään, kiitos siitä. Ei minulla ole aikaa muille kuin läheisille ja työlle että saadaan ruokaa pöytään ja laskut maksettua.

Vierailija
13/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mentiin töihin, mutta mitäs jos jäätiin työttömäksi. Ei tuo sosiaaliturva kummoisempi ollut ennen.

Mentiin toisiin töihin. Kyllä sitä sosiaaliturvaa oli ennenkin.

Vierailija
14/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Hel vetti, että kaduttaa kun tuli langettua näiden velkapopulismiin p*rkele. Selvitin asioita jälkikäteen niin kokoomusjohtoiset hallitukset ne on eniten ottanut velkaa.

Vierailija
15/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet osittain oikeassa. Samaa ilmiötä on se kun nykynaiset kuvittelevat, etteivät tarvitse miehiä mihinkään.

Vierailija
16/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliitot eivät ole tehneet mitään ansaitakseen luottamuksen. Ammattiliitot tukevat vasemmiston ehdokkaita vaaleissa antamalla näille vaalirahaa. En hyväksy että minun rahoja annetaan ma- muuttajia maahantuovalle poliitikolle tai pakkoruotsia kannattavalle ehdokkaalle. 

Näin kuitenkin tapahtuu koko ajan kun rahaa annetaan vain vasemmiston ehdokkaille. Lisäksi monia liittoja johtaa ruotsinkieliset. Tämä selittää miksi vasemmisto täytyy pakkoruotsia kannattavista ehdokkaista. 

Vierailija
17/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet osittain oikeassa. Samaa ilmiötä on se kun nykynaiset kuvittelevat, etteivät tarvitse miehiä mihinkään.

Miltä tuntuu olla pik ku pip pe li nen äitinsä kellarissa asuva incel runkkari? 🤭

Vierailija
18/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena hyvinkin innokas tekemään töitä. Ei olisi ollut mikään ongelma tehdä kuusipäiväistä tai 10 tuntista päivää. Ammattiliitot pakottaa kuitenkin tiettyyn muottiin. Suomalaisessa yhteiskunnassa on aika paljon tällaista pakotusta ja se johtaa aina siihen että työ ei enää ole mukavaa vaan pakkopullaa.

Vierailija
19/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua kaavoihin kangistunutta työsopimusta vaan sopia itse ne ehdot joilla työtä teen. Nytkin minulla on etätyösopimus ruotsalaisen yrityksen kanssa.

Vierailija
20/138 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun elämä ei ole koskaan edennyt kun ei ole ollut kuin pätkätöitä. 

- 90-luvulla syntynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi