Kieli poskessa: millä tavalla olet "eliittiä"?
Itse en dokaa ja olen korkeakoulutettu.
Entä te?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Olen taloyhtiön tavoitelluin poikamies.
Itse olen taloyhtiön tavoitelluin ukkomies.
Kanssani seurustelu maksaa 1 miljoonaa euroa + verot. Sillä tavalla olen eliittiä.
Ihonväriltä ja poliittiselta suuntautumiselta.
Kissat tykkää mun maharapsuista.
Olen käynyt kerran töissä ja osallistunut amis opetukseen muutamana päivänä . Kerran olen melkein nähnyt oikean pinpin .
m45
Olen suomenruotsalainen.
Pappa betalar ja silleen vet du.
Joo, köyhästä kalastajasuvusta ilman mitään hienoja kontakteja "parempiin piireihin".
Liityin elittiveljeskuntaan ja tilasin looksmaxxing paketin jolla ascendaan itseni.
korkeakoulutettu, en dokaa, en polta, ei tatuointeja, alhainen body count etc eli tylsä kun mikä ja viihdyin itsekseni :D
Isoisän mukaan joku esi-isä oli aikoinaan tsaarin tallirenki, että jos joku vain hankkiutuu eroon putinista minulla on aika hyvät mahkut ruveta uudeksi tsaariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt antiikkihuonekaluja pois torissa kun asunto vaihtuu eikä vanha tyyli enää sovi sisustukseen, ja ärsyttää ihmiset jotka maksaa käteisellä. Nyt on yli tonni käteistä piirongin laatikossa, ruokakaupassako minä noilla alan maksaa.
No, halvallapa olet myynyt
Hyvä kun menevät kaupaksi. Ei kukaan maksa tällä hetkellä paljoa vanhoista huonekaluista, vaikka olisivat antiikkia. -Eri
Vierailija kirjoitti:
On varaa ostaa kissoillemme parasta laatua kaikessa hinnasta piittaamatta.
Minä voin syödä naapurin hyvin ruokitut kissat muiden mielipiteistä välittämättä.
Olen eliittiä, koska olen älykäs ja minulla on etiketit hallussa.
Ulkonäöllisesti, taiteellisesti, ja ennen kaikkea älyllisesti. Olen geneettisesti ylivertainen suureen enemmistöön verrattuna.
Jag kan tala svenska. Osaan myös saksaa ja ihan pikkuisen ranskaa ja ymmärrän jonkin verran italiaa, espanjaa ja venäjää. (Englannin osaaminen ei ole elitististä)
Käytän tervettä järkeä, en öyhötä.
Just ajattelin tätä tänään :D että olen vaihtanut dödön tarjous-Rexonasta tarjous -Triple Dryhin. Samoin hammastahna on jo vuosia sitten vaihtunut Pepsodentista kalliisimpiin tuotteisiin, nyt viimeksi olen tykästynyt Sensodyneen
Pelkästään kirjoittamalla kommenttiini allekirjoituksen saan useimmat ketjut ihan alapeukkuvimman valtaan ja usein myös kommenttini poistetaan.
Olen siis ehdottomasti eliittiä. Taviksiin ei reagoitaisi näin.
-winner-