Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut yksinäiset teette vapaa-ajalla?

Vierailija
14.05.2025 |

Yksinäisyys masentaa, sitten kun masentaa, ei jaksa lähteä minnekään. Makaa vaan ja masennus kasvaa.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en ole yksinäinen. Ikinä ollut. Elän kyllä jo vuosia yksin kun jäin leskeksi. En kaipaa ollenkaan toista asumaan kanssani ja niinpä saan tehdä just mitä tykkään. Kasvimaa, puutarha, ateljee, työpaja löytyvät ok-talostani ja puuhaa riittää. Ystäviä on, joiden kanssa nähdään ja käydään syömässä tai kutsutaan vuorotellen. Mukavia naapureita on joiden kanssa nähdään pihalla joka päivä, joskus kaffitellaan. Konsertteja on joihin voi mennä jos huvittaa. Kirjoja on satoja ja juuri sain kolme kirjaa lahjaksi. Eipä oo tullut sellasta oloa koskaan, etten tiedä mitä tekisin. Kävelen joka aamu 6 km lenkin reippaasti ja sitten hommiin kotosalla.

Vierailija
22/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLIKO vastauksista apua, vai oliko pelkkää vali, vali, valia     ?????

Ilmeisesti provo oli ketjun aloittajan viesti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLIKO vastauksista apua, vai oliko pelkkää vali, vali, valia     ?????

Ilmeisesti provo oli ketjun aloittajan viesti ?

Ap. Huhuu ?

Vierailija
24/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ei mitään vastausta ehdotuksiin, oli siis itsesääliä koko ketjun aloitus !

Vierailija
25/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta kun ainainen yksin tekeminen ja meneminenkin vaan tympii pidemmän päälle niin aivan sama.

Ei tässä vaan ole olemassakaan sellaista mieluisaa vaihtoehtoa. Tämä elämä vaan valuu sormien välistä niin kauan kun on aina yksin ja yksinäisyys ei edes ole oma valinta vaan sitä on tehnyt enemmän kuin moni sosiaalista elämää omaava sen eteen, ettei olisi yksin ja yksinäinen.

Vierailija
26/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta kun ainainen yksin tekeminen ja meneminenkin vaan tympii pidemmän päälle niin aivan sama.

Ei tässä vaan ole olemassakaan sellaista mieluisaa vaihtoehtoa. Tämä elämä vaan valuu sormien välistä niin kauan kun on aina yksin ja yksinäisyys ei edes ole oma valinta vaan sitä on tehnyt enemmän kuin moni sosiaalista elämää omaava sen eteen, ettei olisi yksin ja yksinäinen.

Ok. Emme ehdota enempää, kun mikään ei kelpaa !!!   :(

Vierailija
27/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan nettiä ja katson netflixiä. Välillä yritän käydä lenkillä ja pari kertaa viikossa kaupassa. Kokopäivätyössä olen. 

En ole mitenkään masentunut. Olen vain yksinäinen. Kavereita olen yrittänyt etsiä frendiestä, kaverihausta ja olen parissa facen ryhmässä. Enää en viitsi itseäni tyrkyttää. Odotan, että joku ottaisi yhteyttä vaikka frendien kautta. 

Vierailija
28/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa rappukäytävän "ilmoitus"-taululle -käytän koiraanne ulkoiluttamassa (Esim keskusta alue tms), ja oma etunimi + puhelinnumero

Sama ilmoitus lähikauppojen ilmoitustauluille, Faceen, ym?

Ainakin tuttuja, ystäviä voi tulla tätä tietä, liikuntaa (tai kissanhoitoa ?) Toimii pohjoisessa missä mä asun.

Tämä ?                               

?

Vierailija
29/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KANNATA EHDOTTAA MITÄÄN, 

MIKÄÄN EHDOTUS EI KELPAA HÄNELLE  !

Vierailija
30/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjoja, sivistän itseäni. Olen äärimmäisen fiksu ja filmaattinen. Älykkyysosamääräni hipoo pilviä. Naisten märkä päiväuni. Vaihdan naista kuin boxereita. Pelaan myös taskubiljardia. Selfieitä napsin puolen tusinaa päivittäin. Ihmiset luulevat narsissiksi mutta heillä ei äly riitä monimutkaisiin ajatustehtäviin. Olen kyltymätön seksin harrastaja. Rahaa on kuin roskaa sillä toimin mallina pariisissa josta tienaan satatonnia per postaus. Toimin myös tekoälyinsinöörinä isossa firmassa ja pyrin valjastamaan tekoälyn toimimaan saumattomasti ihmistyömyyrän rinnalla tai korvaavana osapuolena. 

Vierailija
31/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, ei mitään vastausta ehdotuksiin, oli siis itsesääliä koko ketjun aloitus !

Mrrrr niin oli

Vierailija
32/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en ole yksinäinen. Ikinä ollut. Elän kyllä jo vuosia yksin kun jäin leskeksi. En kaipaa ollenkaan toista asumaan kanssani ja niinpä saan tehdä just mitä tykkään. Kasvimaa, puutarha, ateljee, työpaja löytyvät ok-talostani ja puuhaa riittää. Ystäviä on, joiden kanssa nähdään ja käydään syömässä tai kutsutaan vuorotellen. Mukavia naapureita on joiden kanssa nähdään pihalla joka päivä, joskus kaffitellaan. Konsertteja on joihin voi mennä jos huvittaa. Kirjoja on satoja ja juuri sain kolme kirjaa lahjaksi. Eipä oo tullut sellasta oloa koskaan, etten tiedä mitä tekisin. Kävelen joka aamu 6 km lenkin reippaasti ja sitten hommiin kotosalla.

Miksi ihmeessä tulet elvistelemään sosiaalisella elämälläsi ketjuun jossa kysellään mitä YKSINÄISET tekee vapaa-ajallaan?! SInä et SAAATANA ole yksinäistä nähnytkään kun sulla on YSTÄVIÄ joiden kanssa näet, käyt syömässä ja kyläilette vuoron perään toistenne luona. Lisäksi sinulla on naapureita joiden kanssa jutella niitä näitä ja jopa kahvitella yhdessä.

Miten HE LVETISSÄ sä voit kuvitella että ketju oli sinua varten?! SINÄ ET OLE YKSINÄINEN!!!!!

PTHYI!

Vierailija
33/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI KANNATA EHDOTTAA MITÄÄN, 

MIKÄÄN EHDOTUS EI KELPAA HÄNELLE  !

.

Vierailija
34/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄN HALUSI VAIN VALITTAA, EIKÄ MUUTA , OVELA  I LKIMYS !

Vierailija
35/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kävelylle, käyn kirjastossa, museossa, näyttelyssä, kuntoilen kotona, kuuntelen musiikkia, selaan nettiä, tapaan ystäviä, ajelen autolla, käyn kahvilla, hyppään bussiin ja käyn katsomassa mihin se menee, käyn baarissa, pelaan kavereiden kanssa, kiertelen kaupungilla, istun puistossa, juttelen naapureiden kanssa, lounastan kivassa bistrossa, rentoudun arboretumissa, kirjoittelen vauvapalstalle.

Vierailija
36/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjoja, sivistän itseäni. Olen äärimmäisen fiksu ja filmaattinen. Älykkyysosamääräni hipoo pilviä. Naisten märkä päiväuni. Vaihdan naista kuin boxereita. Pelaan myös taskubiljardia. Selfieitä napsin puolen tusinaa päivittäin. Ihmiset luulevat narsissiksi mutta heillä ei äly riitä monimutkaisiin ajatustehtäviin. Olen kyltymätön seksin harrastaja. Rahaa on kuin roskaa sillä toimin mallina pariisissa josta tienaan satatonnia per postaus. Toimin myös tekoälyinsinöörinä isossa firmassa ja pyrin valjastamaan tekoälyn toimimaan saumattomasti ihmistyömyyrän rinnalla tai korvaavana osapuolena. 

Ja tämäkin oli pakko tänne suoltaa. 😟

Vierailija
37/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja rellestän yksinäni . Rupsuttelen myös kulkusia muutaman kerran päivässä . Kun ei muita miellytä niin olen itselleni seuraksi parhaaksi oi autuaaksi ainain vain . Tämä maailma on hyvin sekaisin enkä ymmärrä siitä mitään. Mitä vanhemmaksi elää sen vähemmän ymmärtää tästä maailmasta .

m39

Vierailija
38/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lenkkeilen (ja muuten vaan ulkoilen) sekä teen kaikenlaista sellaista mihin ei kaveria tarvitse. Aika paljon siis olen kotona ja nysvään neuleiden ym käsitöiden kanssa ja ratkon ristikoita, teen palapelejä, katson telkkaria (harmillisen vähän vain tulee mitään sarjoja tai hyviä leffoja) ja esim näin keväällä seuraan euroviisuja. En siis sinällään ole mikään euroviisufani, mutta jotenkin on kiva tuntea jonkinlaista yhteisöllisyyttä edes tällä tavoin. Sama juttu siis kuin vaikka olympialaisten kanssa. Jonkun verran myös liikun erilaisissa tapahtumissa, mutta usein se saa vain tuntemaan entistä enemmän yksinäisyyttä kun kaikki muut tuntuu olevan jonkinlaisessa porukassa tai ainakin kaverin/puolisonsa/perheensä kanssa.

Onhan tämä yksinäisyys ainakin minulle elämänlaatua laskeva asia, mutta kaikkeen tottuu tai ainakin voi kuvitella tottuneensa kunnes se taas lävähtää naamaan kuin märkä rätti. Joku vähemmän sosiaalinen ihminen varmasti nauttisi ihan täysin siemauksin, mutta itse en ole sillä tavalla erakkoluonteinen etten kaipaisi muita ihmisiä ja ihan vaan juttuseuraa. Siksi sitä tulee tällä palstallakin oltua ihan liikaa kun saa edes jollakin tapaa juteltua muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
39/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ystävien luona tai kutsun heitä kylään. Toisinaan mennään kaveriporukalla harrastamaan jotain mukavaa esim. viikonlopuksi lennetään jonnekin Euroopan kaupungeista tai vuokrataan mökki yms.  Kyllä sitä yksinkin voi olla kun on koko ajan ystäviä tarvittaessa saatavilla ja aina on joku lähellä, esim. poikaystävä.

Vierailija
40/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilen joka päivä ma.lissulla-ti.leenalla-ke.mirjalla.-to.arjalla -pe.kartsalla juomat ja kortit mukaan kyllä aika kuluu rattoisasti viikonloppuna sitten kalaan.