Tekoälykappaleet
Huomasin tuossa Tik Tokia selaillessani, että tuli yksi Suomalainen kappale vastaan joka oli omaan mieleeni. En ollut ennen kuullut kappaletta ja rupesin etsimään enemmän kappaleesta tietoa.
Nyt vähän ihmetyttaa esiintyjän muut kappaleet. Eli siellä on suomenkielisiä sekä englanninkielisiä kappaleita. Eli tarkoittaako tuo, että kappale on tehty tekoälyllä?
Kappale on Zepala - Lähetkö landelle
Kommentit (157)
Eikös ne ammattilaisetkin nykyään käytä tekoälyä apuna? Maailma muuttuu! No väliäkö sillä, jos kappale on hyvä.
Musiikkibisnes taitaa muuttua. Kuka vaan voi helposti alkaa tekemään musiikkia. Biisi voidaan tehdä 95% tekoälyllä, vimeistään perinteisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkibisnes taitaa muuttua. Kuka vaan voi helposti alkaa tekemään musiikkia. Biisi voidaan tehdä 95% tekoälyllä, vimeistään perinteisemmin.
viimeistellään
Paljon on jo tekoälykappaleita jotka on lyöny läpi. Ihan hyvältä kuulosti kappale.
Kaikkihan sitä käyttää. Hyvä biisi, meni omalle listalle!
Mitähän tästä tulee kun jokainen kädetönkin voi tehdä tekoälyllä mitä vain kunhan vaan osaa kuvailla haluamansa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä tulee kun jokainen kädetönkin voi tehdä tekoälyllä mitä vain kunhan vaan osaa kuvailla haluamansa jotenkin.
Homman yleistyessä sillä aletaan tietenkin rahastamaan ja tekoälypalveluihin asetetaan sellaiset tilaushinnat ettei niitä ihan jokainen raski ottaa
Tekoäly vaikuttaa kaikkiin. Osa jopa jää ilman töitä. Vaikuttaa ohan sikana artistien työhön ja moni saattaa jopa lopettaa musiikin teon tekoälyn takia. Tietty kuuntelijoilla on enemmän varaa valita, mutta miten sitten löytää omansa, kun biisejä tulee markkinoille sata kertaa enemmän ku aikasemmin. Biisi oli ihan hyvä ja näytti olevan muitakin hyviä biisejä. Osa paskaa. Veikkaan, että kaikki tehty tekoälyllä. Tässä hyvä todiste siitä, että kyllä tekoälyllä voi tehdä hyvää musaa, jos osaa käyttää ohjelmia. Itse kyllä arvostan enemmän ihmisen itse soittamia kappaleita, mutta yleisöhän sen lopulta päättää mitä haluaa kuunnella.
Minä tykkäsin ei haittaa jos laulu on hyvä mitä väliä
Ajattelin järjestää kokonaan tekoälymusiikkiin perustuvat festarit. Lavalla ei tietenkään olisi mitään muusikoita vaan tekoälyllä luotuja hahmoja. Täydellisiä hahmoja.
No, jollain voi olla kuusi sormea.. mutta kaikilla on kuitenkin helvetin hyvät tissit.
Viime vuoden levyraadissa maikkarilla oli yks tekoälyllä tehty biisi, en muista mikä sen nimi oli. Samanlaista jumputusta kuin moni muukin biisi tai sitten kaikki jumputukset ne tehdään tekoälyllä 😂
Tekoäly pilaa koko maailman ja ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin järjestää kokonaan tekoälymusiikkiin perustuvat festarit. Lavalla ei tietenkään olisi mitään muusikoita vaan tekoälyllä luotuja hahmoja. Täydellisiä hahmoja.
No, jollain voi olla kuusi sormea.. mutta kaikilla on kuitenkin helvetin hyvät tissit.
Hahahaha
Kehitys kehittyy. Eipä esimerkiksi seppiä enää nykyään myöskään tarvita.
Oli kyllä hyvä biisi. Voisin kuunnella vaikka uudestaankin. Jos tollasia tehdään niin ei mua ainakaan haittaa tekoäly. Päinvastoin. Kylän uus sonni oli kova biisi 😂😂
Siltä vähän vaikuttaa. Ihan peruskauraa näinä päivinä