Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies sanoi, ettei hän ala parisuhteeseen kolmevuorotyötä tekevän naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mitäs tähän kommentoitte:

Olen pari kertaa tavannut sinkkumiehiä, jotka ovat sanoneet, että he haluavat parisuhteessa ollessaan tavata joka päivä tyttöystävää.

Tämä rajoittaa sitä parinvalintaa jo aika paljon, koska käytännössä sitten tällöin ei kannata valita itselleen kumppaniksi kolmevuorotyötä tekevää naista. Koska jos ajatellaan, että jos mies tekee päivätyötä virka-aikaan ja naisystävä on vaikka lähihoitajana töissä klo 22 asti, niin meinaako se mies sitten tulla myöhään illalla käymään naisen luona?

Ja yksi mies sanoi, että sen lisäksi, että hän etsii naista, joka ei tee vuorotyötä, täytyy naisen asua riittävän lähellä, että sitten onnistuu päivittäiset tapaamiset. 

Eli jos vaikka tämä mies asuu Helsingissä, niin hänelle ei käy Sipoossa tai Mäntsälässä asuva nainen, kun sitten välimatka on liian pitkä (n. 45-60min).

Jos vielä asuu keskikokoisessa suomalaisessa kaupungissa, niin keitä potentiaalisia kumppanivaihtoehtoja sinne enää jää, jos ajattelee asiaa matemaattisesti? (Kun niitä kriteerejä on varmasti muutenkin pitkä lista...)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni sanoi, et meidän pitkän parisuhteen salaisuus varmaan onkin se, että minä teen vuorotyötä eikä nähdä usein eikä toisen naama ala liian nopeasti kyllästyttämään. Hyvin saatiin järkättyä lasten päivähoidot yhdessä ja nytkin vastuut on jaettu, eli meille sopii ihan hyvin. Nytkin istun kotona ja puoliso soitti monelta tulee, niin teen ruuan valmiiksi. Ja kun minä olen iltavuorossa, tekee puoliso ruuan perheelle ja minä pääsen töistä suoraan kattilan ääreen. Meillä on yhteistä aikaa ja on omaa aikaa.

Varmasti parisuhteen vakiinnuttua voi toimiakin. Alussa kuitenkin äkkiä löytyy muita vaihtoehtoja, jos toisella ei koskaan aikaa. Se, että on omia harrastuksia, ei vielä tarkoita etteikö öitä voisi nukkua yhdessä ja ennen nukkumaanmenoa katsoa vaikkapa jotain sarjaa, mutta jos toisella on vaikkapa kolmen viikon aikana viikko iltaa ja toinen yötä niin eipä siinä paljon yhteistä aikaa jää.

Vierailija
42/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi naista joka käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on sen miehen oma ongelma.

En usko, että mies nyt kauheasti menetti, kun jäi ap saamatta...

Vierailija
44/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oma terveys mennyt exän kolmivuorotyön takia ja toipuminen epäsäännöllisestä arjesta oli pitkä sprosessi. Toista vuorotyöläistä ei tule. 

Itsekkään en enää kolmivuorotyöläistä ottaisi. Tosin ensin kysyisin, että lopettaako/vaihtaako töitä tai lusikat jakoon

Vierailija
45/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni sanoi, et meidän pitkän parisuhteen salaisuus varmaan onkin se, että minä teen vuorotyötä eikä nähdä usein eikä toisen naama ala liian nopeasti kyllästyttämään. Hyvin saatiin järkättyä lasten päivähoidot yhdessä ja nytkin vastuut on jaettu, eli meille sopii ihan hyvin. Nytkin istun kotona ja puoliso soitti monelta tulee, niin teen ruuan valmiiksi. Ja kun minä olen iltavuorossa, tekee puoliso ruuan perheelle ja minä pääsen töistä suoraan kattilan ääreen. Meillä on yhteistä aikaa ja on omaa aikaa.

Joillekin se toimii ja hyvä niin. Äitini teki vuorotyötä ja se toimi vanhemmilleni. Mulle ei toimisi, koska haluan viettää puolison kanssa enemmän aikaa. 

Minullekaan ei toimisi. Meidän pitkän parisuhteen salaisuus on nimenomaan se, että voidaan olla vaikka 24/7 yhdessä, eikä toisen n

Silloin ollaan väärän ihmisen kanssa, jos toisen naama alkaa jossain vaiheessa kyllästyttäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi