USA:ssa propagandistinen valehtelu saa jo ihan uskomattomia piirteitä
Ei voi muuta kun todeta, että henkilöt jotka ajavat asiaansa leikkaamalla valokuvista pois osan ja käyttävät manipuloitua, totuuden totaalisesti vääristävää kuvaa räikeällä tavalla ajamaan agendaansa, ovat kyllä vastenmielisiä hahmoja:
https://www.instagram.com/reel/DJcu5DcAS2u/
USA on vajoamassa roistovaltioiden tasolle. Täysin uskomatonta. Totuudella ei näytä olevan enää mitään osaa eikä arpaa Trumpin hallinnossa. Valehtelu ja vääristely ovat pääosassa.
Kommentit (4)
Minulla ei ole instagramia. Suosittelisin silti kaikkia seuraamaan enemmän mitä täällä kotimaassa suhmuroidaan meidän pään menoksi. Ei kannata niin jaella noita usajuttuja, täällä kun halutaan matkia kaikki hulluus mitä siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole instagramia. Suosittelisin silti kaikkia seuraamaan enemmän mitä täällä kotimaassa suhmuroidaan meidän pään menoksi. Ei kannata niin jaella noita usajuttuja, täällä kun halutaan matkia kaikki hulluus mitä siellä on.
Ei tarvitse ollakaan, kyllä sen näkee ilman instagramia ja kirjautumatta. Ja myös Youtubesta:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aiemmin matkittiin usasta kaikki paska ja siksi kaikki on nyt päin helvettiä. Nyt kun usa on tehnyt merkittävän parannuksen kaikessa, idiootti Suomi ottaa etäisyyttä suojellakseen kulttuurimarxilaista rotu- ja maanpetollista woke-ideologiaa.
Kun tilanteessa sitten näytetään se oikea manipuloimaton valokuva, tuo eukko hakkaa nuijaansa kuin apinan raivolla kun huomaa että nyt onkin jääty räikeästä valheesta kiinni. 🤣