Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies sanoi, ettei hän ala parisuhteeseen kolmevuorotyötä tekevän naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mitäs tähän kommentoitte:

Olen pari kertaa tavannut sinkkumiehiä, jotka ovat sanoneet, että he haluavat parisuhteessa ollessaan tavata joka päivä tyttöystävää.

Tämä rajoittaa sitä parinvalintaa jo aika paljon, koska käytännössä sitten tällöin ei kannata valita itselleen kumppaniksi kolmevuorotyötä tekevää naista. Koska jos ajatellaan, että jos mies tekee päivätyötä virka-aikaan ja naisystävä on vaikka lähihoitajana töissä klo 22 asti, niin meinaako se mies sitten tulla myöhään illalla käymään naisen luona?

Ja yksi mies sanoi, että sen lisäksi, että hän etsii naista, joka ei tee vuorotyötä, täytyy naisen asua riittävän lähellä, että sitten onnistuu päivittäiset tapaamiset. 

Eli jos vaikka tämä mies asuu Helsingissä, niin hänelle ei käy Sipoossa tai Mäntsälässä asuva nainen, kun sitten välimatka on liian pitkä (n. 45-60min).

Jos vielä asuu keskikokoisessa suomalaisessa kaupungissa, niin keitä potentiaalisia kumppanivaihtoehtoja sinne enää jää, jos ajattelee asiaa matemaattisesti? (Kun niitä kriteerejä on varmasti muutenkin pitkä lista...)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuorotyötä tekevänä ymmärrän hyvin. Onhan tämä ihan peestä kaikkien kannalta. Mitään ei voi suunnitella 3 viikkoa pidemmälle.  

Vierailija
2/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen menee parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa mennä parisuhteeseen. En minäkään haluaisi puolisoa, joka tekisi kolmivuorotyötä. Tuskinpa ketään haittaa, että ihmiset ei ota itselleen puolisoa, joista tietää jo etukäteen ettei suhde tule toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on sen miehen oma ongelma.

Vierailija
4/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että so what?

Anna miesten haluta mitä haluavat. Sinulle vinkkinä, ettei välttmättä kannata tuhlata aikaansa edes haastatteluihin. Raamatussakin adam menetti kylkiluunsa, ei eva. Elä elämääsi ja ole onnellinen. Anna miesten tehdä mitä tekevät.

Vierailija
5/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin alkaa. Teen 2-vuorotyötä ja joskus tehnyt myös 3-vuoroa.

M38

Vierailija
6/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä, koska itsellä on samat kriteerit parisuhteeseen.

Vierailija
7/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläisenä ymmärrän. Kyllähän se hankaloittaa, jos toinen menee aina suht aikaisin aamulla töihin ja toinen pääsee iltamyöhällä pois. Ja viikonloppuna voi olla sillä vuorotyöläisellä aikaiset aamut, joten iltamenot on aika rajattuja, kun toisella olisikin vapaata.

Meillä on joskus useamman viikon läpsystä vaihtoa miehen kanssa, jos toinen tekee aamua ja toinen iltaa ja sitten seuraavat viikot aina toisinpäin. Ja voi olla esim. yksi yhteinen vapaapäivä kuukauden aikana. Eihän se kivaa ole.

Vierailija
8/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lle on tärkeää, että ihmiset pariutuisivat sellaisten ihmisten kanssa, joita ei ehdi eikä pysty näkemään? 

Vierailija
9/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vapaa etsimään kumppania, joka sopii omiin "vaatimuksiin". Eikö se ongelma ole niiden miesten, jos asettavat riman liian korkealle suhteessa tarjontaan? Minä en ryhtyisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka edellyttää jokapäiväisiä tapaamisia. Kuulostaa ahdistavalta.

Vierailija
10/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vapaa etsimään kumppania, joka sopii omiin "vaatimuksiin". Eikö se ongelma ole niiden miesten, jos asettavat riman liian korkealle suhteessa tarjontaan? Minä en ryhtyisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka edellyttää jokapäiväisiä tapaamisia. Kuulostaa ahdistavalta.

Ei tarvitse nähdä joka päivä, mutta ex tempore tapaamisia ei pysty koskaan tekemään. Ihan vaan esimerkkinä joskus panettaa ihan vietävästi ja ois mukava nähdä pikaisesti... ja todeta seuraavan yhteisen illan olevan torstaina. 😒

Vierailija
12/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tekee vuorotyötä.

Ja jos vaikka parisuhteessa toinen tekee päivätyötä virka-aikaan ja toinen kolmevuorotyötä, niin kyllä sitä yhteistä aikaa on ihan riittävästi, ainakin jos se vuorotyötä tekevä henkilö tekee myös paljon päivävuoroja.

Jos ajatellaan, että naisella on viikolla vaikka ma ja ti iltavuorot, ke ja to vapaata ja pe-la aamuvuorot ja su iltavuoro , niin ihan hyvin jää aikaa parisuhteelle.

Vierailija
13/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tapailee sellaista ihmistä kuin itselle sopii.

Itse en tapailisi miestä, jonka pitää ehdottomasti tavata kumppaniaan joka päivä. Kuulostaa raskaalta ja lähinnä läheisriippuvaiselta.

Vierailija
14/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä miehillä itsellään ole iltaisin jotain harrastuksia? Miten sitä aikaa riittää Tavata joka päivä?

Vierailija
15/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:lle on tärkeää, että ihmiset pariutuisivat sellaisten ihmisten kanssa, joita ei ehdi eikä pysty näkemään? 

No kyllö minua ainakin ihmetyttää nämä sinkkujen pikkutarkat kriteerit.

Ap

Vierailija
16/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se ole kyllä laisinkaan pikkutarkkaa, että toivoisi edes elämisen rytmien jotenkin kohtaavan. 

Vierailija
17/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella päivätyötä tekevällä on tuo ns. vaatimus. Ja se on täysin ymmärrettävää. En itsekään päivätyötä tekevänä olisi kelpuuttanut kolmivuorotyötä tekevää.

Vierailija
18/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tapailee sellaista ihmistä kuin itselle sopii.

Itse en tapailisi miestä, jonka pitää ehdottomasti tavata kumppaniaan joka päivä. Kuulostaa raskaalta ja lähinnä läheisriippuvaiselta.

Miksi tuo halveksunta? Ei todellakaan ole mitään läheisriippuvuutta.

Vierailija
19/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ajattelisin samalla tavalla, jos olisin sinkku. N30

Vierailija
20/45 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo ei ole mitään pikkutarkkaa. Esim omat viikonlopun yövuorot vaikuttaa koko muun perheen rytmiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän