G: Työtehtäväsi ja paljon saat rahaa kuussa käteen
Aloittaisin itse paljastamalla omat tuloni, mutta en ole tällä hetkellä työssä. Mutta kertokaas te muut. Kiinnostaa. Ja mietin itselleni uutta uraa.
Kommentit (68)
Tähän summaan vaikuttaa siis veroprosentti, laina ym...
Tuollaisilla tuloilla veroa menee varmaan 40-50 prosenttia, joten käteen kansanedustajille jäänee sellaiset lähes 3000 euroa, arvioisin.
ja se riippuu siitä, paljonko on esim. asuntolainaa.
It -ala, projektipäällikkö, peruspalkka brutto 4100 käteen 2500
Erilaiset lisät vaikuttavat palkkaan todella paljon.
Palkkaus on hyvä, mutta silti haaveilen toimintaterapeutin työstä ;oD, pääsisi toteuttamaan itseään - ja se se vasta tärkeää olisikin!
Brutto on 3350 + känny. Meillä asuntolainaa paljon.
yrityksessä, käteen 2000¿ (ei lainan korkovähennyksiä)
Hienoa, että saat noin paljon, kun minä saan luokanopettajana, (joskin vielä epäpätevänä lto:na) 10 vuoden kokemuslisät mukaanlukien saan vain 1350e. Ja sinä siis koulunkäyntiavustajana 1500e. ?????
Olen työskennellyt koulunkäyntiavustajana (tosin epäpätevänä) ja sain käteen n 600 euroa kuussa (20 tuntia viikossa, eli normaali ekaluokkalaisen viikko). Itse kyllä olin ihan tyytyväinen siihen, en siis valita, enemmän se oli kuin opintotuki :)
Vierailija:
sanonpa nyt viimeisen kerran, että on AIVAN TYPERÄÄ kysellä mitä kukakin saa käteen! Veroprosentti vähennyksineen on täysin tilanteesta riippuva juttu. Et saa minkäänlaista vertailukelpoista dataa kyselemällä nettopalkkoja, kun pitäisi kysyä bruttoa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?!?!?!?!?!
Käteen jää keskimäärin 1600 euroa. välillä vähän vähemmän, välillä vähän enemmän, lisistä riippuen..
Teen 3-4 päivää viikossa töitä. Käteen jää 2400 e/kk.
Työskentelen erityiskoulussa ja palkkaa jää verojen jälkeen 1300 euroa. Työtunteja minulla on viikossa 38h25min.
brutto 1500 euroa. Eipä juuri mitään etuja, paitsi kivat työkaverit. =) Mutta raha ei ole aina tärkeintä.
..sairaalassa, 3-vuorotyö ja käteen jää lisät huomioiden n.1700¿.
saa pari saturaista vähemmnä ku sairaanhoitaja kolmivuorotyöstä niin en palaa enää hoitovapaan jälkeen kyllä sairaalaan töihin.
Aivan posketonta ja kohtuutonta!!
ja provisiopalkkaisena myyjänä vaihtelee sen 1600-3000¿ välillä kuussa, koskaan ei etukäteen tiedä edes vuosiansioita.
Auto ja puhelin nettopalkkaan päälle (täysi autoetu).
Veroja maksan paljon ja tosiaan riskillä joka euro, silleen on ollu äitiylomalla kätevä kun tietää tulonsa.
paljonkohan se on kansanedustajilla?