Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette tykkää Erikan viisubiisistä, kenet olisitte halunnut Suomen viisuedustajaksi

Vierailija
13.05.2025 |

?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK oli tänä vuonna pettymys. olisin perunut tämän vuoden osallistumisen.

Vierailija
102/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj olis ollut varmaan aika hyvä mutta sitä ei täällä tajuttu, kuten ei mitään muutakaan.

Luuletko, että joku Perätyrvään Einari olisi äänestänyt RUOTSINkielistä kappaletta viisuehdokkaaksi? Ennemmin olisi vaikka katkaissut kätensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poets of the Fall. Musiikillisesti todella lahjakas bändi. Mutta salilla heidän kyllä pitäisi käydä ensin ja hankkiutua eroon pallomahoista. Yleinen ongelma suomalaisilla esiintyjillä etteivät välitä ulkonäöstään vaikka luulisi että esiintyjälle visuaalisuus olisi tärkeää. 

Vierailija
104/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjun palautetta lueskelee, ei nyt kyllä hirveän hyvältä näytä Suomen kannalta tänä vuonna. Mutta ehkäpä rietastelu on nyt se trendi, muissakin maissa on oltu tyytymättömiä oman maan edustukseen juurikin viisun rivouden vuoksi. Jää katsomatta, mutta nämä kilpailut ovat muutenkin  kehittyneet jonnekin kauas alkuaikojen puhtaasta laulun lumosta muutenkin.

Vierailija
105/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi valita joskus musiikillisesti lahjakkaan. Hänet, joka itse säveltää, eikä vain esitä jonkun muun tekemää. Uniikki ääni.Tuore kasvo ja ääni. Eikös Madonna Lady Gaga sävellä myös itse biisejään. Uutta verta esiintymislavoille. Se olisilin jotain uutta Suomessa. Ettei mennä mistä aita on matalin.

Vierailija
106/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUPPYYYYYY !!!!!!!!!!!!!

Vierailija
107/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poets of the Fall. Musiikillisesti todella lahjakas bändi. Mutta salilla heidän kyllä pitäisi käydä ensin ja hankkiutua eroon pallomahoista. Yleinen ongelma suomalaisilla esiintyjillä etteivät välitä ulkonäöstään vaikka luulisi että esiintyjälle visuaalisuus olisi tärkeää. 

Tää bändi ei ole kyllä koskaan vaikuttanut kiinnostuneelta osallistumaan uuden musiikin kilpailuun ja Euroviisuihin. Vaatii vähän enemmän ajallista sitoutumista kuitenkin, kuin joku yksittäinen TV-keikka.

Vierailija
108/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen kuu, esittäjänä Olavi Virta.

Vierailija
109/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy oli oma suosikki ennen cancelointikohua.

Vierailija
110/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ihan sama kuka siellä, oltaisiin haukuttu silti. Myös Kaj olisi saanut paskaa niskaan, mutta olisimme kääntäneet takkimme menestyksen saapuessa.

Vierailija
111/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi valita joskus musiikillisesti lahjakkaan. Hänet, joka itse säveltää, eikä vain esitä jonkun muun tekemää. Uniikki ääni.Tuore kasvo ja ääni. Eikös Madonna Lady Gaga sävellä myös itse biisejään. Uutta verta esiintymislavoille. Se olisilin jotain uutta Suomessa. Ettei mennä mistä aita on matalin.

Behm taitaa tehdä itse ainakin osan omista biiseistä. Ehkä hän vois osallistua ens kerralla?

Vierailija
112/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alanko osaa tehdä musiikkia ilman tietokoneitakin.

Miksi ihmeessä tarvitaan aerobic ryhmää ja tulisoihtuja esityksissä?

Vierailija
113/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Behm taitaa tehdä itse ainakin osan omista biiseistä. Ehkä hän vois osallistua ens kerralla?

Kannatan, Behm tekee biisin ja Uniikki lähetetään sinne.

Vierailija
114/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ihan sama kuka siellä, oltaisiin haukuttu silti. Myös Kaj olisi saanut paskaa niskaan, mutta olisimme kääntäneet takkimme menestyksen saapuessa.

Tämä.

Vierailija
115/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en usko, että Behmiä kiinnostaa umk tai euroviisut.

Vierailija
116/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaj olis ollut varmaan aika hyvä mutta sitä ei täällä tajuttu, kuten ei mitään muutakaan.

Luuletko, että joku Perätyrvään Einari olisi äänestänyt RUOTSINkielistä kappaletta viisuehdokkaaksi? Ennemmin olisi vaikka katkaissut kätensä.

Onhan meillä ennenkin ollut ruotsiksi laulava edustaja. 

Vierailija
117/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt niin voi mennä, että sanotaan tosi hyvä mutt ei kyll pärjää. Sanotaan sitten suoraan reilusti ei hyvä ei pärjää. Kilpailustahan kyse. Nuoria uusia kykyjä uudella otteella mukaan kisaan.

Vierailija
118/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko edustajan olla laulaja? Suomi on kuitenkin tunnettu ensisijaisesti urheilumaana, joten loogista olisi lähettää esim. Kimi Räikkönen tai Lauri Markkanen edustamaan Suomea. 

Vierailija
119/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan meillä ennenkin ollut ruotsiksi laulava edustaja. 

Joo, mutta ei taidettu lähettää yleisön valintana.

Vierailija
120/142 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niistä vain saa valita mitä umk:ssa oli niin sitten joko se Goldielocks tai se puppy-biisin esittävä bändi. Mikä Morning jotain se oli..

Se Viivikin oli ihastuttava esiintyjä ja biisi meni tunteisiin eli olisi ollut itselleni mieluisampi mitä erika.

Mieluiten olisin nähnyt jotain samanlaista mitä KAJ eli jokin ihan tuntemattomuudesta esille nostettu esiintyjä jolla on huikea ammattitaito ja lavakarisma eikä minkäänlaista tarvetta puolialastomalle keekoilulle.