Te, jotka ette tykkää Erikan viisubiisistä, kenet olisitte halunnut Suomen viisuedustajaksi
Kommentit (142)
Se voi olla paras mitä Suomella oli sinne lähettää, mutta se ei tee kappaleesta vielä hyvää tai itse artistista. Taso nyt isossa kuvassa on aika huono, tusinarallatuksia.
Puppy-laulu on niin pirteä, mutta kun ei, niin ei.
Minä en tykkää Eriksn biisistä, josta puuttuu kaikki se ilo josta se on kertovinaan. Mutta ei minulla Erikaa vastaan mitään ole. Paremmalla biisillä hän varmaan olisi ollut oikein hyvä.
Esittäjällä ei väliä, kunhan biisi olis hyvä. Tämänvuotinen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Puppy-laulu on niin pirteä, mutta kun ei, niin ei.
Erika on oikein hyvä. Mutta Puppy vastaan KAJ olisi ollut oikein hauskaa. Olisi ollut kaksi poikkeavaa biisiä.
Goldilocksin. Show oli hieno, samoin kappale.
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks
No tämäpä juuri! Tuhat kertaa freesimpi kuin tuo yli-ikäinen botoxteini
Erika on ihan hyvä, mutta äänestin Goldielocksia.
Ei tuolla oikein muita vaihtoehtoja ollut mitä olisin äänestänyt.
Tänä vuonna on turhia balladeja ja tak-tak teknoa, joka ei minulle ole musiikkia. Ei ole hyviä biisejä.
Kenen tahansa kenellä ei ole tarvetta kiivetä julkisuuteen reittä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna on turhia balladeja ja tak-tak teknoa, joka ei minulle ole musiikkia. Ei ole hyviä biisejä.
Tämä. Itse en edes muista mitä muita biisejä siellä oli tarjolla (tai mitä niissä laulettiin, miten melodiat meni), no se diskattu koiranpentu on jotenkin muistissa.
Mikä olisi hyvä Kajn tyyppinen yhtye, jolle voisi tarjota biisiä ensi vuoden viisumin? Tai hyvä miesartisti, jolla on draivia, eikä pelle?
EIkö ne tajua lähettää Dannyä viimeinkin. Supersuosittu ravintolapaikkojen jytämies.
Frederik