Te, jotka ette tykkää Erikan viisubiisistä, kenet olisitte halunnut Suomen viisuedustajaksi
Kommentit (142)
Kaj olis ollut varmaan aika hyvä mutta sitä ei täällä tajuttu, kuten ei mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nellin esitys UMK:ssa oli iloa ja keveyttä täynnä, hänet olisin halunnut nähdä Suomea edustamassa tänä vuonna.
Erikan kappale ei ole omaa musiikkiani enkä varsinkaan pidä teemaa sopivana, mutta hänelle itselleen toivon kaikkea hyvää elämään.
Tykkäsin kovin Nellin biisistä, mutta visut tappoi sen mulle. Hän on vielä tosi tarkka esiintyjä, niin olisi toivonut jotain enemmän musiikkivideon tyylistä estetiikkaa mustapunaisen raskaan näkymän sijaan.
Ei Kaj olisi voittanut Umk:ssa. Liian äkkiä Käärijän ja Windowsmiehen jälkeen taas jotain mieshuumorimusiikkia, ei ei.
Eikä olisi massasuosiota saanut Suomessa, ellei olisi nyt menestynyt Ruotsissa. Suomessa ovat esiintyneet 15 vuotta, mutta Pohjanmaata lukuunottamatta eivät olleet tunnettuja.
Ruotsilta kyllä yllättävä ja hyvä veto. Yleensä siellä on niin laskelmoituja ja sliipattuja että huoh.
Itse kyllä ihan tykkään Erikasta, vaikka en äänestänytkään. Pää pystyyn vaan ja lakatkaa jo häpeämästä kaikkea. Se kertoo enemmän teistä kuin Erikasta.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Goldylocks ihan ylivoimaisesti, absoluuttisesti paras biisi. Ei siitä voi edes kiistellä. Siis jos haluaa hyvän biisin edustamaan maatamme.
Kuunteletko sitä vieläkin? Kuinka korkealla se on soittolistoilla?
Tämän vuoden UMK-ehdokkaat olivat kaikki aika kamalia hissimuzakkijollotuksia. Joko ylellä on joku musiikillisesti lahjaton valitsemassa, tai sitten täällä ei osata enää tehdä musiikkia.
Haluaisin, että UMK:sta tulisi Melodifestivalenin kaltainen laajempi kisa, jossa ihmiset saavat ITSE äänestää euroviisuedustajan laajemmalta pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyvä Kajn tyyppinen yhtye, jolle voisi tarjota biisiä ensi vuoden viisumin? Tai hyvä miesartisti, jolla on draivia, eikä pelle?
Miksi pitää olla mies?
Vierailija kirjoitti:
Kaj olis ollut varmaan aika hyvä mutta sitä ei täällä tajuttu, kuten ei mitään muutakaan.
Hohhoijaa. Ette te rutisijat olisi KAJta kuitenkaan äänestäneet, kun ne laulavat ruotsiksi.
Goldielocksilla oli ylivoimaisesti paras biisi. Ikävä kyllä Euroviisuissa on kyse kaikesta muusta kuin biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että UMK:sta tulisi Melodifestivalenin kaltainen laajempi kisa, jossa ihmiset saavat ITSE äänestää euroviisuedustajan laajemmalta pohjalta.
Mellujen sisällöstä 75% on hirveetä kuraa, mieluummin löysät pois niin jaksaa seurata, UMK on hyvä.
parempi ois pysyä kaukana tosta friikkishowsta, hävettää että meidät taas nolataan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut Suomen esiintyjäksi Nelli Matulan.
Nelli olisi ollut taitava laulaja ja esiintyjä viisuihin, mutta se hänen UMK-kappaleensa oli ihan mitäänsanomaton renkutus.
Itse pidin eniten Goldielocksista. Biisi soi mulla Spotifyssa edelleen säännöllisesti. Erika taas ei uppoa muhun mitenkään, ei biisi eikä tyyli. Mutta tänä vuonna toivon Ruotsin voittoa. Se kun olisi tavallaan samalla Suomen voitto. Ruotsi saisi maksaa viulut, mutta kunnia kuuluu Suomelle. 😆
Suomen karsinnoissa ollut Kultakutri- laulajatar olisi auttamattomasti hävinnyt muiden esitysten joukkoon. Samaa massaa. Euroviisufestareilla pitää erottautua, jos aikoo pärjätä. Erika oli hyvä valinta. Nyt vaan häpeämätön show !
Joku kultakurkku veisaamaan ikivihreitä niin että kansa nukahtaa sohvilleen.
Ehkä Erikan mutta biisivalinta oli väärä, jotain uudenpaa, ei tätä tunkkaista ja noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ette te rutisijat olisi KAJta kuitenkaan äänestäneet, kun ne laulavat ruotsiksi.
Niin sä luulet.
Se bändi joka hoidettiin pois pelistä jonkun tekaistun kohun perusteella, koska olisi ollut ainoa joka olisi pystynyt uhmaamaan Ylen agendaa tehdä väkisin Erikasta Suomen edustaja.
Leevi and the leavings
Leningrad cowboys
Tapio Rautavaara
Täältä ei mitään naisia aleta euroviisuihin lähettelemään