Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotosta maksamalla selvinneet

Vierailija
13.05.2025 |

Olen itse ajautumassa ulosottoon, koska rahat eivät yksinkertaisesti riitä ja kaikesta on jo säästetty. Ystäväni on ollut ulosotossa useamman vuoden ja lyhentänyt säännöllisesti ulosottoon tai palkasta on siis ulosmitattu. Nyt on käynyt ilmi että summa on kolminkertainen alkuperäisestä summasta, lyhennyksistä huolimatta. Olenkin itse tässä peloissani että voiko se olla mahdollista. Jos itselläni menee sinne n. 30000 euroa ja palkasta viedään joka kuukausi tyyliin 700 euroa, niin velkasaldo onkin muutaman vuoden kuluttua kolminkertainen? Haluaisin kuulla kokemuksia teiltä, jotka olette saaneet ulosottovelkanne nollille maksamalla pois. Millainen alkusaldo oli, paljonko lyhensitte keskimäärin/kk ja kuinka kauan kesti maksaa kokonaan pois?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin 21 tuhannen euron ulosoton pois inan päälle kahdessa vuodessa. Juurikin 700e/kk lähti palkasta. Ei ole toivoton tilanne, paitsi jos jäät työttömäksi. Ystäväsi puuhaa jotakin todella omituista, jos ei ole pienentynyt.

Nyt ongelma on se että töitä ei löydy eikä saa. 700€ nettotulosta ei makseta asumista, pakollisia laskuja ja ulosottoa + niiden korkoja. Näin tehdään pelkästään syrjääntyneitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän