Tuntuu kurjalta päättää parisuhde
Mieluummin kuulisin itse, että lopetetaan kun ei tästä tule mitään. Mutta nainen vaan roikuttaa minua löysässä hirressä, eikä "ehdi tai jaksa tavata" kuin parin viikon välein. Vaan ei auta, pakko se on. Ehkä löydän vielä jonkun, jonka prioriteettilistalla mahdun edes viikottaiseen ohjelmaan.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on joskus vähän kummallisia. Kun olen saannut kuulla, mikä kaikki oli pielessä pitkässä avioliitossa eksän kanssa ja pyrkinyt kaikin keinoin toimimaan ja käyttäytymään eri tavoin, niin sekään ei ole kuitenkaan hyvä. Vanha suola janottaa?
Jotain tossa on pielessä.. jo tuo et olet kuullut miten ollut exän kanssa ja sitten olet yrittänyt sen mukaan toimia toisin kaikin keinoin, ööö.. en mä ihmettele et ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mun teini-ikäiset lapset ihan aidosti viihdytään yhdessä. Ei tarkoita sitä, ettei heillä tai minulla olisi muuta elämää.
Olen päättänyt jättää suhteet tauolle kunnes lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Yhdellekään tapailemalleni miehelle/seurustelukumppanille ei ole kerta viikkoon tapailu riittänyt.
How great is that! Kaikilla kotona viihtyvillä teineillä ei ole muuta elämää tai kavereita.
Mutta mikä ihmeen kerta viikkoon lukujärjestys? Kerran viikossa voi käydä esim kaupassa. Mutta ei se mitään seurustelua ole. Tai ehkä on, jos se kerta viikkoon tarkoittaa esim. lauantaiaamusta sunnuntaiaamuun.
Minä ja mun teini-ikäiset lapset ihan aidosti viihdytään yhdessä. Ei tarkoita sitä, ettei heillä tai minulla olisi muuta elämää.
Olen päättänyt jättää suhteet tauolle kunnes lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Yhdellekään tapailemalleni miehelle/seurustelukumppanille ei ole kerta viikkoon tapailu riittänyt.