Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko iän myötä tullut henkisesti vahvemmaksi vai heikommaksi?

Vierailija
12.05.2025 |

Jos ajatellaan vaikka sitä että kuinka paljon ahdistut siitä jos saat järkyttäviä uutisia vaikka perheenjäseniä koskien. Jos ahdistut nykyään enemmän, olet tullut heikommaksi, jos vähemmän, olet tullut vahvemmaksi. Mä järkytyn nykyään enemmän kuin parikymppisenä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyn nykyään enemmän eli heikommaksi kai sitten.

Vierailija
2/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Osittain vahvemmaksi, osittain heikommaksi. Riippuu tilanteesta ja asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyn ihan yhtä paljon kuin aina ennenkin. Olen aina ollut heikko. Tai sitten välitän lähimmäisistäni.

Vierailija
4/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
5/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikommaksi. Olen ihan säikky hyvinkin pienestä. Mulla on ollut niin rasittava elämä.

Vierailija
6/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvemmaksi. Mutta toisaalta suojelen itseäni enemmän enkä esimerkiksi lue lehdistä kaikkia juttuja. Ei minun tarvitse yksityiskohtaisesti tietää, millä tavalla joku on tapettu tai miten jotain lasta on pahoinpidelty.

Vierailija
7/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, mutta it.murh..a ajatukset ovat tulleet jäädäkseen. Usein öisin lähes huudan, että haluan vain kuolla. 

N.54

Vierailija
8/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän mustavalkoinen ja yksioikoinen ajattelutapa.

Vierailija
9/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvemmaksi. Mutta toisaalta suojelen itseäni enemmän enkä esimerkiksi lue lehdistä kaikkia juttuja. Ei minun tarvitse yksityiskohtaisesti tietää, millä tavalla joku on tapettu tai miten jotain lasta on pahoinpidelty.

Jos sulla ei nuorempana ollut itsesi suojelemisen tarvetta vaan kestit kaikkia juttuja paremmin niin silloinhan toi tarkoittaa että olet tullut heikommaksi.

Vierailija
10/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuus ja heikkous riippuvat siitä miten hyvä tukiverkosto on ympärillä ja paljonko rahaa tilillä.

Vierailija
11/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että, mutta it.murh..a ajatukset ovat tulleet jäädäkseen. Usein öisin lähes huudan, että haluan vain kuolla. 

N.54

Kauheaa. Kuulostaa että olet tullut heikommaksi.

Vierailija
12/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvemmaksi, en enää jaksa välittää asioista niin paljon. 

Vierailija
13/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvuus ja heikkous riippuvat siitä miten hyvä tukiverkosto on ympärillä ja paljonko rahaa tilillä.

Voi sillä olla vaikutusta. Jonkin verran ainakin.

Vierailija
14/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vahvemmaksi ja kovemmaksi. Harva asia järkyttää mua millään tavalla. Toisaalta se on helpotus, mutta toisaalta tunnen olevani kylmä.

Vierailija
15/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvemmaksi. On paljon asioita jotka eivät enää hetkauta paskaakaan, vaikka olisivat ikäviäkin.

Vierailija
16/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut vahvemmaksi. Näkyy mm siten, että en enää saa raivareita, en kiukuttele, en ole niin itsepäinen enkä tunne niin tarvetta olla oikeassa

Vierailija
17/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rautanyrkki silkkihansikkaassa.

Vierailija
18/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytä enää oikeastaan mikään. Tosin, en lue eläinrääkkäys tms. juttuja, koska ne sattuu. Se, miten käy ihmisille, en jaksa välittää.  Vahvemmaksi ihmisten suhteen, eläinten todella heikoksi.

Vierailija
19/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys 

Vierailija
20/32 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvemmaksi. Mieheni kuoltua olen huomannut, että osaan, voin, jaksan, ja ymmärrän asioita, joita mieheni eläessään hoiti ja tiesi. En enää taannu pikkuvaimo moodiin, vaan olen kasvanut henkisesti itselliseksi, omiin voimiin luottavaksi naiseksi. Jotenkin mieheni vahva persoona ja (rakastava) hoivaamishalu  ja vanhakantaiset ajatukset litistivät minuuttani. Niinettä, tällä hetkellä olen tyytyväinen elämääni. Toki kaipaan rakastani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan