Miten miehesi tekee seksialoitteen?
Meillä...mies alkaa hieroa/silitellä jostain rintojen läheltä ja hivuttautuu sitten hyväilemään rintoja. Joskus kun laitan pyykkiä, tiskaan, vaihdan vaippaa tms. arkista... Ja välillä ei vois vähempää kiinnostaa....
Kommentit (82)
varovasti lämmittelet naistasi. Kaikki menee pieleen jos edes katsotkin väärin. Pieniä kohteliaita eleitä. Nainen on monimutkainen tunneolento. Jos pelaat oikein niin voipa se yllättääkin ja vaan haluta panna. Mutta kukaan ei halua panna itsekästä kusipäätä. Ja sille tasolle on tosi helppo miehen päästä.
Vierailija:
Jos on muutama tunti sitten tehnyt tai jättänyt jotain tekemättä, kenties vain murahtanut uudelle vaatteelle tms, niin sen jälkeen tehdystä seksialoitteesta tulee naiselle negatiivinen ajatus, taasko sitä vaan panettaa, pitää mua panopuuna jne.
Vierailija:
Useimmat naiset haluavat saada penistä kunnolla ja että miehet ottavat heidät rajusti. Jos haluaa saada orgasminsa sormia hieromalla, kannattaa pilata seksisuhde lahnamaisuudella, yllätyksettömyydellä, pää-keskeisyydellä.
Saa miehen vaihtamaan maisemaa ja saa keskittyä sormileikkeihin ja nirvanaan.
Vierailija:
öh... mä puhun aivoista. Unohda jo se alapää. Sillä ei loppujenlopuksi ole kauheasti mitään tekemistä seksin kanssa.
Minäkin pystyn saamaan orgasmin sormenpäitä hieromalla. Se kaikki on päässä. Yläpäässä!
" Itse en koskaa heiluttele mulkkua naaman edessä tai tunge sormia pilluun aloitteena, kyllä se on enemmän tai vähemmän hivelyä tms. "
Vierailija:
Klitoris on naisen nautinnon keskus. Se on ihan fysiologinen fakta eikä mikään mielipide kysymys jolla uhataan miehistä heikkoa itsetuntoa.
Niin on, mutta annoit ymmärtää, että penetraatio ei tunnu missään.
Sitten kuitenkin saat emätinorgasmin ja anaaliorgasmin niin halutessasi. Saat orgasmin vaikka ei tunnu miltään, mahtavaa.
Vierailija:
Onnittelut nyt kuitenkin lapsesta. Minullakin niitä on kolme. En tiedä miten se liittyy mitenkään tähän aiheeseen, mutta sinulle sen mainitseminen taisi olla tärkeää.
Jos et ole huomannut, lapsi aiheuttaa monen parisuhteessa korjaamattoman kriisin. Meillä ei aiheuttanut. Ymmärrätkö jo yhteyden?
Vierailija:
Ota kuitenkin nyt neuvoista vaari ja älä heiluttele sitä vehjettäsi vaimollesi tai nylpytä sitä. Johan tässä on monesti luettu kuinka turn off se on.
Ota silmät pois perseestä ja katso olenko maininnut ilmaisevani halukkuuttani tällä tavoin.
Vierailija:
Minulla on hyvä parisuhde, mutta sulla ei kauaa jos olet seksissä noin kömpelö ja ilmaisultasi noin vihamielinen vaimollesikin. Mieheni ei olisi koskaan niin halveksittava, että nimittelisi muita naisia tai vaimoaan. Tuo lehmäksi kutsuminen taitaa olla teidän parisuhteessa ihan arkitermi.
Kuinka kömpelö seksissä? Kenen mielestä? Ilmaisultani vihamielinen?
Miksi pojittelet minua? Luuletko olevasi joku erotiikan jumalatar, kaikkien naisten luottoedustaja?
Lehmä on nainen, joka ei kykene johdonmukaiseen keskusteluun. En ole milloinkaan nimitellyt vaimoani kuin positiivisessa hengessä.
Suon itselleni vapauden lehmitellä keskustelutaidottomia naisia.
Vierailija:
No hyvää loppuelämää sullekin ja perheellesi. Voit heittää vapaasti jotain ikävää tai vaikka nimitellä ja haukkua minua. Tiedän, että palat halusta päästä sanomaan viimeisen sanan. Minä kuitenkin nyt poistun tästä ketjusta, enkä avaa tätä enää, että yksinpä huutelet.
Ymmärrän, että poistut. Puhuit itsesi pussiin.
Siis, heräsinkö nyt suomalaisen naisen todellisuuteen? Noinko juntteja miehiä monella on? Ihan kauheaa.
Mun mies kysyy suoraan, olisiko mitään saumaa tänään tai sitten tekee jotakin hivelevämpää. Ei kuitenkaan koskaan mitään ylibrutaalin junttia.
ja sitten vaan rakastellaan, yli 20 v oon ollut naimisissa. Yöllä kun ei enää lueta, sammutetaan valot silittää mies mun tukkaa, ja jos haluan olla sen kanssa, silitän vuorostani sitä tai sanon vaan että ollan aamulla, oon ihan väsyny. Oon sellainen että esileikeistä en pahemmin perusta, pidän itse aktista, ja tuun aika helpolla. Meillä hyppii koko perhe aina nakuna, en ole ajatellut että sen pitäis olla kiihottavaa.
Vierailija:
Mun mies kysyy suoraan, olisiko mitään saumaa tänään tai sitten tekee jotakin hivelevämpää. Ei kuitenkaan koskaan mitään ylibrutaalin junttia.
Toisaalta, minusta tuo " onko mitään saumaa" -kyselykin menee jo sinne brutaalin puolelle;) Meillä seksi on niin molemminpuolista, ettei kumpikaan meistä, esim. minä, " säätele" , milloin sitä harrastetaan. Ei siis ole tarvetta kyselläkään suusanallisesti. Fiiliksen tunnistaa siitä, miten katsotaan ja kosketellaan. Aloitteen tekee kumpi hyvänsä.
Aloite on suukottelua, hyväilyä, hellimistä... Halailemme ja pussailemme muutenkin, mutta tavasta tunnistaa kyllä, jos toisella on muutakin mielessä:) Kuusi vuotta olemme olleet yhdessä, ja koko ajan paranee.
Vierailija:
Toisaalta, minusta tuo " onko mitään saumaa" -kyselykin menee jo sinne brutaalin puolelle;) Meillä seksi on niin molemminpuolista, ettei kumpikaan meistä, esim. minä, " säätele" , milloin sitä harrastetaan. Ei siis ole tarvetta kyselläkään suusanallisesti. Fiiliksen tunnistaa siitä, miten katsotaan ja kosketellaan. Aloitteen tekee kumpi hyvänsä.
Aloite on suukottelua, hyväilyä, hellimistä... Halailemme ja pussailemme muutenkin, mutta tavasta tunnistaa kyllä, jos toisella on muutakin mielessä:) Kuusi vuotta olemme olleet yhdessä, ja koko ajan paranee.
esim. sohvalla istuskellessaan (ilman housuja) ja näyttää että " tällekin vois tehdä jotain" ... ei aina innosta. Hyväilis minua eikä omia kalleuksiaan, vois innostaakin vähän enemmän.
mut sanoo vaan " mulla ois tällänen"
yks ex sanoin aikoinaan, et hangataanko pissivehkeitä :(
Sitten puristaa pakaraani alhaaltakäsin 2 kertaa ja yrittää työntää kieltä suuhuni.
AINA.
luulee että se riittä minun kiihottumiseen. sitten voikin jo suoraan työntää sormia pimppiin ja ei kun muna perään! tosi sytyttävää..
voisin lyödä vetoa että muutkin edellä mainitut on suomalaisia miehiä.. Kokemukseni perusteella ulkomaalaiset miehet antaa naiselle vähän enemmän huomiota................
kiihotun joka kerta pelkästä katseesta, ei tartteta sen kummempia esileikkejä...odottaa kyllä aina tilannetta, jolloin poika nukkuu ja on mahdollista.
tulee kuivanylkyttämään mua ja sanoo " nyt mä haluun pillua" . Tämä ei todellakaan tehoa minuun enkä tajua, miten mies ei ole sitä vielä tajunnut.
Mies on meillä aktiivisempi osapuoli, ja tekee lähes aina aloitteen. Hän pussailee, halailee ja hyväilee pikkuhiljaa siirtyen rohkeampiin otteisiin.
En ikinä voisi kuvitella, että tulisi ja sanoisi " saiskos pimppaa" tai " tällekin voisi tehdä jotain" . Käyttäytyvätkö jotkut miehet _oikeasti_ noin?
et usko, millaista on olla tällaisen " viettelyn" kohteena melkein joka päivä 10 vuotta. Ja eivät maneerit muutu lainkaan. Puhumattakaan, että ois esileikkiä tai jälkeen päin halattaisiin. kyllä se on pelkkää panoa 2 min ja siinä se . jee.
siksi teen sitä itsekin, mutta näitä on hyvin vaikea erottaa puhtaasta himosta ja panetuksesta. Se tuntuu olevan naisille ongelma. Jos on muutama tunti sitten tehnyt tai jättänyt jotain tekemättä, kenties vain murahtanut uudelle vaatteelle tms, niin sen jälkeen tehdystä seksialoitteesta tulee naiselle negatiivinen ajatus, taasko sitä vaan panettaa, pitää mua panopuuna jne.
Vierailija: