Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi tekee seksialoitteen?

Vierailija
19.03.2007 |

Meillä...mies alkaa hieroa/silitellä jostain rintojen läheltä ja hivuttautuu sitten hyväilemään rintoja. Joskus kun laitan pyykkiä, tiskaan, vaihdan vaippaa tms. arkista... Ja välillä ei vois vähempää kiinnostaa....

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi niistä onnellisista, jonka mies osaa todellakin huomioida naisen tarpeet. Mutta välillä hänkin tekee tätä miehille ominaista, että tulee vaikkapa suihkun jälkeen alasti eteeni seisomaan ja vihjaa, että hänen elimelleen ehkä voisi tehdä jotain ja harrastaa seksiä.

Mutta oikeasti! Pitäisikö jo pelkän pippelin näkemisen kiihottaa=)

Olisiko miehestä oikeasti kiihottavaa, jos menisin tosta vaan seisomaan hänen eteensä, että " nonni, tässä tää mun pilde nyt sit olis, että mitäs nyt tehdään" .

Vierailija
22/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tottakai hieron naiselleni klitorisorgasmeja. Mutta hän saa myös emätinorgasmeja, mikä ei joka naiselta onnistukaan. Ei ihme, että olet kateellinen.

-En ole kateellinen sellaisesta mihin itsekin pystyn. Lähinnä säälin vaimoasi..

Vaimoni on kyllä myöntänyt, että ei saanut emätinorgasmeja aiemmin, arvelee sen johtuneen ohuista peniksistä.

-Jaa mulla ei ole koskaan ollut kyseistä ongelmaa. Olen aina saanut orgasmeja silloin kun haluan. Ehkä sun vaimollasi on iso vittu tai sitten se yrittää tsempata sua jotenkin epätoivoisesti ja buustata sun heikkoa itsetuntoasi.

Jos SINÄ et nauti penetraatiosta, se ei tarkoita että kukaan muukaan nainen ei nauti. By the way, vaimoni on saanut orgasmin myös pelkästä anaaliyhdynnästä, menikö luu kurkkuun, hehheh?

-En tietääkseni ole sanonut että en nauttisi penetraatiosta, mutta on huolestuttavaa jos mies luulee, että se on seksin kohokohta naiselle. Tota miten nyt sanoisin tän sulle, mutta anaalista saa vielä helpommin orgasmin kuin vaginasta, mikä viittaa vielä enemmän siihen, että sun vaimolla on löysät lantiopohjan lihakset... Juu pannaan meilläkin anaaliin ja saan siitäkin orgasmeja. Onko teillä jotenkin köyhä seksielämä kun se on susta niin ihmeellistä??

No mutta tsemppiä harjoitteluun. Ehkä sustakin tulee joskus kunnon rakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit alkaa sängyssä hieroa mun selkää ja suudella niskaa. Täytyypä olla ihan tyytyväinen... nyt kun olen lukenut noista kuivanylkyttäjistä ja muista säätäjistä...

Vierailija
24/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

PS. Selviskö se, MIKSI niin moni mies esittelee muniaan houkutellessaan seksiin? Voisko joku mies vastata? Onko lähtöajatus se, että toivoisivat samantyylistä vihjettä tai aloitusta naisilta? Että nainen ottaisi vaatteensa pois, tuijottaisi (anteeksi vaan) yksinkertaisen apinamainen ilme päälle ja ryhtyisi omia tissejä hiplaamaan?

Vierailija
25/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Vierailija
26/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-En ole kateellinen sellaisesta mihin itsekin pystyn. Lähinnä säälin vaimoasi..

Turhaan säälit, rakastamme toisiamme, meillä on lapsi ja seksimme on molempia tyydyttävää.

Vierailija:

-Jaa mulla ei ole koskaan ollut kyseistä ongelmaa. Olen aina saanut orgasmeja silloin kun haluan. Ehkä sun vaimollasi on iso vittu tai sitten se yrittää tsempata sua jotenkin epätoivoisesti ja buustata sun heikkoa itsetuntoasi.

Minäkin olen saanut orgasmeja silloin kuin haluan, jo 13-vuotiaasta alkaen. Olettamuksesi menivät pahasti metsään. Vaimo saa nyt synnytyksen jälkeen huomattavasti helpommin orgasmin.

Vierailija:

-En tietääkseni ole sanonut että en nauttisi penetraatiosta, mutta on huolestuttavaa jos mies luulee, että se on seksin kohokohta naiselle. Tota miten nyt sanoisin tän sulle, mutta anaalista saa vielä helpommin orgasmin kuin vaginasta, mikä viittaa vielä enemmän siihen, että sun vaimolla on löysät lantiopohjan lihakset... Juu pannaan meilläkin anaaliin ja saan siitäkin orgasmeja. Onko teillä jotenkin köyhä seksielämä kun se on susta niin ihmeellistä??

Koska mainitsit klitoriksen olevan naisen orgasmin kannalta tärkein, luonnollisesti oletin, että et pidä emätinyhdyntää juuri minään tai varsinkaan anaalia. Kukas pyysikään demonstroimaan kullin liikuttelua pillussa (ei siis tunnu miltään)? Puhuit itsesi pussiin.

Vierailija:

No mutta tsemppiä harjoitteluun. Ehkä sustakin tulee joskus kunnon rakastaja.

Hanki oma elämä. Silloin ei tarvitse olla kateellinen niille, joilla parisuhde kukoistaa vielä 10 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
27/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella miten lainataan tekstiä. Omaa tekstiä ei ole tarkoitus näyttää kursiivilla.

Vierailija
28/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta kuin parista miehestä. Hassua etten edes tajunnut mitä ex-mies ajoi takaa, kun heilui munasillaan edessäni ;).

Nyt vasta tajuan. Meinaan kuolla nauruun. En silloin tosiaan tajunnut ;D. Näytti niin typerältä. Jaa, noita munanesittelijöitä on enempikin. EI VOI OLLA TOTTA. Ei tosiaan voi kiihottaa.

Vierailija
29/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun että mut vaan otetaan. väännellään ja käännellään. siinä samalla hoitelen itse klittani, koska itse tiedän juuri sopivan hieromiskovuuden eri tilanteissa.

koko ajan ei voi kyllä kovaa rynkyttää. paikat turtuu semmosesta.

mut kun mä olen saanut, voi mun mies keskittyä omaan saamiseensa.

joskus panee niin kovaa että sattuu, mut sekin kiihottaa.

kivun ja nautinnon raja on häilyväinen

Vierailija
30/82 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on naisen nautinnon keskus. Se on ihan fysiologinen fakta eikä mikään mielipide kysymys jolla uhataan miehistä heikkoa itsetuntoa.

Onnittelut nyt kuitenkin lapsesta. Minullakin niitä on kolme. En tiedä miten se liittyy mitenkään tähän aiheeseen, mutta sinulle sen mainitseminen taisi olla tärkeää.

Ota kuitenkin nyt neuvoista vaari ja älä heiluttele sitä vehjettäsi vaimollesi tai nylpytä sitä. Johan tässä on monesti luettu kuinka turn off se on.

Minulla on hyvä parisuhde, mutta sulla ei kauaa jos olet seksissä noin kömpelö ja ilmaisultasi noin vihamielinen vaimollesikin. Mieheni ei olisi koskaan niin halveksittava, että nimittelisi muita naisia tai vaimoaan. Tuo lehmäksi kutsuminen taitaa olla teidän parisuhteessa ihan arkitermi.

No hyvää loppuelämää sullekin ja perheellesi. Voit heittää vapaasti jotain ikävää tai vaikka nimitellä ja haukkua minua. Tiedän, että palat halusta päästä sanomaan viimeisen sanan. Minä kuitenkin nyt poistun tästä ketjusta, enkä avaa tätä enää, että yksinpä huutelet.

[/quote]

Hanki oma elämä. Silloin ei tarvitse olla kateellinen niille, joilla parisuhde kukoistaa vielä 10 vuoden jälkeenkin.

[/quote]

Vierailija
31/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kuivanylkytys ja tälle vois tehdä jotain ei kyllä sytyttäis muakaan...

Vierailija
32/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kauhean sytyttävää ole...

Vierailija
33/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna pepuun kiinni ja menoksi

luulee että se riittä minun kiihottumiseen. sitten voikin jo suoraan työntää sormia pimppiin ja ei kun muna perään! tosi sytyttävää..

[/quote]

Vierailija
34/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on noita ehdotuksia onneksi muunlaisiakin. meilläkin silittely on aika yleinen aloitus mutta eniten minun mieleen on kun mies tulee itsevarmasti mitään sanomatta suutelemaan ja alkaa samalla hyväillä. Se tepsii joka kerta mutta jostain kumman syystä mies ei sitä keinoa käytä kuin keran pari vuodessa ?!

Eilen mies tuli kysäisemään että haluaisinko orgasmin, ei sytyttänyt :/

35/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27:

mutta on noita ehdotuksia onneksi muunlaisiakin. meilläkin silittely on aika yleinen aloitus mutta eniten minun mieleen on kun mies tulee itsevarmasti mitään sanomatta suutelemaan ja alkaa samalla hyväillä. Se tepsii joka kerta mutta jostain kumman syystä mies ei sitä keinoa käytä kuin keran pari vuodessa ?!

Vierailija
36/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki nämä tässä ketjussa mainitut uroot ovat kuitenkin saaneet itselleen naisen näillä suorituksillaan...

Vierailija
38/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloite tapahtuu niin, että ensin miehellä seisoo, ja vaihtelevasti joko ottaa housut pois ja esittelee värkkiään, tunkee sitä mun suuhun tai kuivanylkyttelee.

Seksi taas on sitä, että yritän mahdollisimman nopeesti saada orgasmin jotta mies voi lopettaa pidättelyn. Tähän menee yleensä alle 5 minuuttia. Esileikki on sitä, että suudellaan minuutti, joka on ihan kamalaa, koska mies on todella paska suutelija.

Ajattelen aina muita miehiä kun harrastetaan seksiä. Tosi masentavaa. Ollaan oltu naimisissa vasta vuosi. Yhdessä toki paljon pitempään. Mies on myös TODELLA herkkänahkainen, olen yrittänyt näyttää nätisti mistä pidän, mutta ei mene jakeluun. Jos olen joskus yrittänyt jotain sanoa, että tykkään siitä ja tästä ja olis kiva että olis enemmän hyväilyjä tms. niin mies suuttuu.

En tietty itsekkään ole täydellinen, mutta ainakin olen yrittänyt ostaa seksikkäitä alusvaatteita, leluja ym joista mies on pitänyt, mutta kun tuntuu että koko hommassa mielenkiinnon ylläpitäjä olen minä eikä huvita enää tippaakaan.

Huh, tulipas johonkin tilitettyä. Kun ei kellekkään kaverillekaan kehtaa.

Vierailija
39/82 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

38:n elämä kuulostaa ihan mun elämältä. Tsemppiä vaan!

Vierailija
40/82 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtii, niin tulee perässä saunaan, jossa aloitellaan. Joskus ei kerkeä. Ja kuivaa mun hiukset ja hieroo mun niskaa ja näykkii mun korvia samaan aikaan. Ja se on menoa sitten... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme