Kyläilettekö?
Kommentit (16)
Kerran kuussa ainakin parilla tutulla
En, työni on sosiaalinen jossa olen ihmisten kanssa tekemisissä päivittäin. Viihdyn omissa oloissani työni ulkopuolella.
Olen luonteeltani introvertti ja olen asiakaspalvelutyössä. En kaipaa kylättelyä vapaa-ajalla.
En edes lomilla. Näin on pärjätty vuosia.
Omilla vanhemmilla ja puolison äidillä (isä kuollut), kavereita tulee enemmän nähtyä kahviloissa ja ravintoloissa.
Edellinen sukupolvi siirtyi tuonilmaisiin, tätien luona tuli käytyä ennen monta kertaa vuodessa. Siskojen luona käyn joskus, ystäviä tapaan terassilla, kahvilassa
Pakollinen sukulaisvierailu kerran vuodessa, ei muuten.
Ei, en jaksa esittää normaalia tai ollakaan sellainen, vaikka olenkin.
En kyläile, enkä kutsu ketään kylään. Se on jotenkin nykyään niin rasittavaa, vaikka nuorena kyläilin jatkuvasti.
Lasten perheet "kyläilevät" 1-4kk, ystävän kanssa juodaan kahvit jomman kumman luona treenin jälkeen joka viikko, kavereiden kesken päivällisiä parin kk välein.
Lomakotiinkin tulee joku ystävä (kutsuttuna) pari kertaa vuodessa, samoin tuttavat ohi ajaessaa syömään ja yöpymään. Sukulaispari tulossa pitkäksi viikonlopuksi.
Eli kyllä, usein!
Talvisin.
Kesäisin puistoon pitämään porukalla kivaa!
0len hylkiö, mutta tilanne ei haittaa. öjs
Ainoastaan siskon luona käyn pari kertaa kuukaudessa. Veljien kanssa on etäiset välit, heille soitan 1-2 kertaa vuodessa. Isä on jo kuollut ja äiti hoitokodissa toisella puolella Suomea. Ystäviä ei ole kuin yksi ja hänkin asuu ulkomailla.