Käykö tori.fi:ssä enää kauppa?
Onko muilla samaa kokemusta: tori-uudistuksen jälkeen kauppa ei enää käy, eikä ilmoituksia hädintuskin katsota? Vielä pari vuotta sitten ei tarvinnut kuin ilmoitus kirjata mistä tahansa mööpelistä tai mööpelin osasta, niin 10 minuutissa alkoi viestit paukkua.
Nyt hiljaista on kuin huopatossutehtaalla.
Kommentit (131)
Kyllä siellä kauppa käy. Itse oon kolmet kaupat tehnyt viimeisen viikon sisään.
Vierailija kirjoitti:
Uudistuksen tultua oli hiljaista. Nyt keväällä otin toridiilin käyttöön ja olen saanut hyvin kauppoja tehtyä. Turhaan ihmiset diiliä pelkäävät, todella helppo, ei ole mitään ongelmia esiintynyt.
Turhaan pelkäävät? Myy se iphones tori-diilillä ja ostaja sano, että ei koskaan tullutkaan. Sinne meni iphone ja rahat jäi saamatta. Ei sulla olisi antaa mulle iphone 16 prota? Ei ku siis myydä iphone 16 pro tori-diilillä?
Ostajana itsellä on kyllä vähentynyt radikaalisti Torin käyttö.
Ennen oli helppoa viestilläsopia kaupat ja maksaa pankkisiirrolla. Nykyään mennyt niin vaikeaksi ettei viitsi jos vain muualta löytyy kohtuuhinnalla.
Viime viikolla yritin ostaa Helloweenin CD-levyä. Piti lomkakeet täytellä sivulla ja lopuksi maksu pankkikortilla, sen verran halusin levyn että viitsin etsiä lompakon, näpytellä numerosarjat ja sivu alkoi raksuttaa. 10 min. myöhemmin ei mitään ollut tapahtunut, joten yritin uudestaan
Sama homma.
Ei hermo kestänyt enempää leikkiä, vaan osti saman levyn 4 euroa kalliimmalla Levykauppa Äxän sivulta.
Mikä tahansa on toria parempi, tori on huonoin vaihtoehto myydä mitään, kokemusta on 7 vuotta torista, viimeiset 4 vuotta koko tori on muuttunut toimivasta aivan onnettomaksi, vuosi vuodelta mennyt alaspäin.
Ei todellakaan käy, nykyisin varmasti suomen surkein paikka myydä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudistuksen tultua oli hiljaista. Nyt keväällä otin toridiilin käyttöön ja olen saanut hyvin kauppoja tehtyä. Turhaan ihmiset diiliä pelkäävät, todella helppo, ei ole mitään ongelmia esiintynyt.
Turhaan pelkäävät? Myy se iphones tori-diilillä ja ostaja sano, että ei koskaan tullutkaan. Sinne meni iphone ja rahat jäi saamatta. Ei sulla olisi antaa mulle iphone 16 prota? Ei ku siis myydä iphone 16 pro tori-diilillä?
Paketeilla on seuranta mikä näyttä milloin paketti on noudettu. Turha yrittää ei tullainen väite toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy, olen myynyt ja ostanut ja tuo Tori-diili on tosissaan hyvä.
Kuka myyjä sitä tori-diiliä haluaa käyttää? Minä en ainakaan.
Kauppa sakkasi diilin tultua ja vastustelin sen ottamista. Lopulta luovutin ja otin diilin käyttöön. Nyt taas kauppa käy,viimeisen kuuden viikon aikana myynyt itselle tarpeettomaksi tullutts tavaraa ja vaatteita lähemmäs tonnin edestä. Kauppa käy jos on ostajalle haluttua myytävää. Krääsä ja huonolaatuiset tuotteet ei varmaan mene kaupaksi.
Ei käy enää kauppa, mennyt parin viime vuoden aikana todella huonoksi, suomen huonoin on tori.fi.
Tuote pitää olla hyvä, lähes uudenveroinen, ja hinta pitää olla oikeasti halpa. Sillä saa myytyä. Olen myynyt 2 tuotetta nyt helmikuussa + sitä ennen pari kolme lähiaikoina.
Kuka myyjä sitä tori-diiliä haluaa käyttää? Minä en ainakaan.