Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö tori.fi:ssä enää kauppa?

Vierailija
12.05.2025 |

Onko muilla samaa kokemusta: tori-uudistuksen jälkeen kauppa ei enää käy, eikä ilmoituksia hädintuskin katsota? Vielä pari vuotta sitten ei tarvinnut kuin ilmoitus kirjata mistä tahansa mööpelistä tai mööpelin osasta, niin 10 minuutissa alkoi viestit paukkua.

Nyt hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. 

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ei julkaise enää halutaan ostaa ilmoituksia.

Vierailija
182/187 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikkoa on myynti mutta eipä tässä kiire ole kun sain suurimmat tavarat myytyä. Lähetyskulut ovat nousseet joten muutaman euron tuotteet menee huonosti kaupaksi. 

Kannattaa suosia noutoa niin ei tule kalliita postikuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. tori on muuttunut tosi oudoksi.

Itse harvoin myyn mitään, ehkä pari juttua on myynnissä. Kyttäilen ostetaan-ilmoituksia ja tänä vuonna oon onnistunut neljä tavaraa sitä kautta myymään. 

Järjettömän paljon olisi vintage-keräilytavaraa, koruja yms myyntiin menossa, mutta kukaan ei halua ostaa.

Laittakaa niitä "Ostetaan" -ilmoituksi :)

Torissa ei saa enää tehtyä ostetaan ilmoituksia.

Vierailija
184/187 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ilmoitukset vuoden voimassa. Mikä järki tuossa on?

Vierailija
185/187 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole torissa katsojia eikä silloin tule myöskään yhteydenottoja. Kun ihmisillä tiukkaa rahasta, luulisi että  vähänkäytetyt vaatteet, kengät ja muut lasten tavarat kiinnostaisi. Itse en ainakaan temua ym. suosi.

Nyt olen ostanut lapsille tulevalle lomalle kesälukemista sekä kesävaatteita.

"luulisi että  vähänkäytetyt vaatteet, kengät ja muut lasten tavarat kiinnostaisi."

Sori nyt mutta mä en ainakaan tarvitse Torista mitään mainitsemiasi tuotteita.

Vierailija
186/187 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toridiili on tosi huono diili myyjälle varsinkin siinä mielessä, että rahoja kaupasta saa odottaa viikon myyntipäivästä. Otin käyttöön vastentahtoisesti (tietoturva mietitytti) kun sitä niin paljon kyseltiin, sillä ilman myynti tyssäsi liki kokonaan. - 50 % postikulukampanja toi parissa päivässä yhtä paljon ostajia kuin pari edellistä kuukautta yhteensä. 

Vanha systeemi oli parempi. Ihmiset pääosin tyytyväisiä ja lähinnä kun omia pitämättömiä vaatteita kauppaan rahapulassani, niin tottakai. Sitten on ne nykyajan stressaamat niuhot, jotka antaa ala-arvoisen 5/10 palautteen jonkun yhden napin puuttumisesta kympin uudenveroisessa takissa. Että oikein paska maku jää kaiken postittamisen vaivan jälkeen vielä. 

Noutoja ollut viime kuukausina tosi vähän, aika pieni kaupunkikin tosin.

"Sitten on ne nykyajan stressaamat niuhot, jotka antaa ala-arvoisen 5/10 palautteen jonkun yhden napin puuttumisesta kympin uudenveroisessa takissa."

Onko puuttuva nappi mainittu selvästi jo alkuperäisessä myynti-ilmoituksessa? 

Vierailija
187/187 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikkoa on myynti mutta eipä tässä kiire ole kun sain suurimmat tavarat myytyä. Lähetyskulut ovat nousseet joten muutaman euron tuotteet menee huonosti kaupaksi. 

Kannattaa suosia noutoa niin ei tule kalliita postikuluja.

Mulle postikulut tulevat useimmiten huomattavasti noutoa edullisemmaksi, kun tuote varsin usein on jossain ihan toisella puolella Suomea (300-500 kilsan päässä) eikä kiinnosta uhrata harvoja vapaapäiviä ympäri Suomea ajelemiseen. Mielelläni maksan silloin postituksesta jopa särkyvän lisän paketille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi