Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö tori.fi:ssä enää kauppa?

Vierailija
12.05.2025 |

Onko muilla samaa kokemusta: tori-uudistuksen jälkeen kauppa ei enää käy, eikä ilmoituksia hädintuskin katsota? Vielä pari vuotta sitten ei tarvinnut kuin ilmoitus kirjata mistä tahansa mööpelistä tai mööpelin osasta, niin 10 minuutissa alkoi viestit paukkua.

Nyt hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. 

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin kauppalamasta saamme kiittää persuja ja kokkareita. Kohta vaalit, muistakaa tämä muiden kurjuuden aiheuttaminen ja rikkaiden suosiminen.

Vierailija
162/165 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. ToriDiilillä hyvin menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikkoa on myynti mutta eipä tässä kiire ole kun sain suurimmat tavarat myytyä. Lähetyskulut ovat nousseet joten muutaman euron tuotteet menee huonosti kaupaksi. 

Vierailija
164/165 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa käy todella huonosti Ei ole katsojia. Itse olen ostanut vaatepaketteja ja kenkiä kevääksi itselleni sekä lapsille. Katson oman ja lähialueen ilmoitukset. Näin voin käydä noutamassa eikä tarvitse maksaa postikuluja enkä käytä toridiiliä. Myös kesälukemista hankin sekä meidän nuorisolle että itselleni. Itse tykkään käyttää toria, mutta todella harmi, että hyvä myyntipaikka pilattiin.

Minä myös ostan sekä myyn torissa. En käytä toridiiliä vaan suosin noutoja. Ja juuri nuo lähialueen ilmoitukset on helppo katsoa, kun jotain olen etsimässä. Kesälukemista minäkin olen viimeksi ostanut. Seuraavaksi koulun alkuun pitää  lapsille katsoa uusia vaatteita ja kenkiä. Itselleni olen myöskin vaatteita sieltä ostanut. 
Myyntejä ei tule juurikaan, tässä kuussa ei ainuttakaan. Harmi, että ihmiset ovat hylänneet torin.

Vierailija
165/165 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä torin myyjiäkin. ”En ala mitään mittailemaan” luki yhdellä sankarilla ilmoituksessa. On vähän vaikea ostaa mitään, jos ei tiedä mittoja….

Toinen tyyppi myi sohvaa, ja kun kysyin sitä, niin ei se myykään koko sohvaa! 
Sitten on näitä, jotka varailee myyntikohteita, mutta eivät myy sille, joka heti maksaisi. Sitten itketään, kun varaaja ei koskaan ostanutkaan tuotetta. 
Ihmekään, jos tori hiljenee, kun on noin älyvapaita myyjiä…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme