Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on teillä parhaita keinoja parantaa oloa stressistä? Kävely? Liikunta? Kahvi? Siivous? Syöminen?

Vierailija
11.05.2025 |

Mikä laskee sinulle parhaiten stressitasoja, jos on ollut raskas päivä töissä, hälinää tai kuormittava ihmissuhde, ikävä yllätys, olet menettänyt rahaa, takapakkia tärkeässä asiassa, läheinen sairastunut.

Mikä helpottaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyminen varmaan sellainen spesiaali. Liikunta ja hengitysharjoitukset. Näillä saa sen ahdistus-terän katkaistua ja palattua nykyhetkeen, ja hyvällä mielellä kaikki näyttää yleensä aina valoisammalta. Tragediasta tuleekin mahdollisuus, jne.

Vierailija
22/24 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

useimmiten menen vain nukkumaan. Jos ei syystä tai toisesta pääse nukkumaan, kuuntelen jotain tunteeseen sopivaa musiikkia tai menen ulos. Hyvin harvoin sitten päätän rypeä itsesäälissä ja itken kunnes tuntuu ettei happi kulje ja sitten katson jotain lällyjä "olet tärkeä" "universumi rakastaa sinua" höpinöitä (toimivat vain itsesääliin minulla).

joskus hoidan sen kaiken seksillä. Mieheni tietää jo sävelet siihen ja mielellään auttaa sitten. Se on itse asiassa todella hyvä stressinpiurkukeino minulla ja nopein, pitäisiköhän sanoa, että paras.

normaalit ihmiset käyvät lenkillä, seksipsykot parittelevat. Hohhoijakkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaaminen käsin.

Vierailija
24/24 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti stressaavissa elämäntilanteissa mulla on mennyt ruokahalu viikoiksi, akuutissa vaiheessa siivoan hullunlailla.