Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka tööttää pitkään liikenteessä kaupungin keskustassa?

Vierailija
11.05.2025 |

Jos vaikka joku ei näe että valo vaihtuu, tai jos jää odottamaan risteyksessä vaikka olisi etuajo-oikeus. 

Mikä tällaista tööttäilijää riivaa? 🤨

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait palautetta. Noudata liikennesääntöjä.

Vierailija
2/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle töötätty taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle töötätty taas?

Kuvittelet puhuvasi mulle päivittäin? Outoa

Vierailija
4/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin autokoulussa, ettei äänimerkki tapa ketään ja totta opettivat. Ketään en ole sillä hengiltä saanut.

Vierailija
5/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.   Liikenne valoissa saa käyttää puhelinta.  Minkäs mahtaa jos tiktok filmi on kesken, onhan se saatava loppuun katsoa rauhassa.

Vierailija
6/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle opetettiin autokoulussa, ettei äänimerkki tapa ketään ja totta opettivat. Ketään en ole sillä hengiltä saanut.

Junttien autoista pitäis töötti repiä kettuun

Vierailija
7/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etuajo-oikeutta olemassakaan. On vain väistämisvelvollisuus ja onnettomuudenvälttämisvelvollisuus eli et saa ajaa päälle, jos toinen ei noudata väistämisvelvollisuutta. Jos olisi etuajo-oikeus, olisi oikeus ajaa väistämisvelvollisen päälle. Etuoajooikeutettu tie-liikennemerkki toki on ja tarkoittaa muuten ainoastaan sitä, että kaikilla teillä, jotka risteävät tämän tien kanssa, on väistämisvelvollisuus, ei sitä, että sieltä tulevan päälle saisi ajaa,, ilmeisesti tässä on se logiikka, ettei esimerkiksi 60km/h rajoitusalueella taajamassa tarvitse arpoa, että onko risteävällä tiellä kärkikolmio vai ei.

Vierailija
8/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait palautetta. Noudata liikennesääntöjä.

Minulle ei töötätty vaan olin kävelijä ja säikähdin 🤨

Vierailija
9/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monesti olen ollut edellä olevan perässä liikennevaloissa, ja se edellä oleva vaan selaa puhelinta ja vihreät valot menee ohi, ja liikenne seisoo turhaan hänen puhelin selaamisensa takia. Mutta tästähän ei saa tietenkään sanoa, ettei kellekään tule paha mieli + nykyihminen ei näe itsessään koskaan mitään vikaa, ei vaikka hän itse seisottaa koko jonoa takanaan ohi vihreiden valojen vain siksi koska hänen pitää saada selata sitä v***n puhelintaan. Ja kun tööttäät niin keskisormet viuhuu. Joo, tööttääjässähän se vika on, v***u mikä kusipää kun kehtaa töötätä, eikö niin!? Itsessähän ei mitään vikaa ole. Pitäähän se v***n tiktokki saada katsottua siellä liikenteen seassa.

Vierailija
10/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Hesoissa pitää mennä eteenpäin siellä liikenteessä. Ei tööttäyksiä tule ottaa henkilökohtaisina loukkauksina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme