Ei-jouluinen valojuttu ikkunaan
Haluaisin ikkunaan koristeeksi jonkin ei-jouluisen valojutun. En nyt siis tähän vuodenaikaan sitä kaipaa, vaan elokuusta alkaen sitten. Osaatko suositella kivaa?
Kommentit (10)
Saa edustaa jotain överimpääkin tyyliä, ei tarvitse olla hillitty.
Mulle tuli joku tovi sitten Temun mainos. missä oli kivat kristallivalot ikkunaan. Jos niitä saisi jostain muualta ostaisin heti :)
Sellainen hehkulamppu valoketju on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli joku tovi sitten Temun mainos. missä oli kivat kristallivalot ikkunaan. Jos niitä saisi jostain muualta ostaisin heti :)
Oliko kyseessä siis valosarja? Mä ajattelen enemmän sellaista yksittäistä isompaa koristetta. Toki voisin laittaa jonkin hauskan valosarjankin, jos tulisi oikea kohdalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hehkulamppu valoketju on kiva.
Mulla on jo noita pari ja en oikein näe sellaista ikkunassa...
Ap
No niitä ikkunalamppuja on vaikka mihin lähtöön. kuuklaa sanalla ikkunalamppu.
Minä ottaisin roikkuvaa mallia kaksi kappaletta samalaisia. Eli roikkuu katosta alas puoleenväliin ikkunaa.
Ja sit syksyksi myös kasvivaloja ja pari uutta viherkasvia.
Vierailija kirjoitti:
No niitä ikkunalamppuja on vaikka mihin lähtöön. kuuklaa sanalla ikkunalamppu.
Minä ottaisin roikkuvaa mallia kaksi kappaletta samalaisia. Eli roikkuu katosta alas puoleenväliin ikkunaa.
Ja sit syksyksi myös kasvivaloja ja pari uutta viherkasvia.
Ikkunalamput vaativat mun mielestä valaisinpistorasian kattoon. Meillä on kyllä yhden ikkunan edessä tuollainen, mutta muualla ei ole. Tarkoitan ennemmin sellaisia joulutähden tapaisia, mutta juhlapyhäneutraaleja.
Ap
Oriva ikkunalamppu esim kertaa kaks, messinginvärinen kivalla kuviolla.
Löytyy näyttävämpiäkin vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon.