Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, mitä teette tänään?

Vierailija
11.05.2025 |

Minkälaiset tunnelmat? 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla heräsin todellisuuteen. Olen yksin eikä minulla ole lahjoista suurinta. Lapsia. Itkin kunnes nukahdin taas levottomaan uneen jossa vauvat huutavat minulle. Miksi et anna meidän tulla maailmaan. Heräsin ja keitin kahvia. Yhdelle tietenkin. Katson ikkunasta kuinka perheet kulkevat onnellisina kadulla. Laitan verhot eteen ja yritän unohtaa näyn pimeässä huoneessa. Olen onneton ja pelkkä kuori jossa ei ole sisältöä. Miksi minä vaikeroin kunnes tylsistytän mieleni alkoholilla. Sammun sohvalle kemialliseen uneen ja herään aamulla taas todellisuuteen...

Miksi sun on pakko tulla tällaiseenkin ketjuun trollaamaan? Eikö noi sun omat provoaloitukset riitä? Mikä haava sielussasi on? 

Haavoja ovat aiheuttaneet lapsiperheiden v*ttuilu ja vähättely sen vuoksi etten halua omia lapsia. Sekä haukkuminen etten pidä lapsista vaikkei se pidä paikkaansa. Pidän lapsista mutten halua omia. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
42/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoillut ja lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukutettiin päivän kunniaksi lasta alulle, saas nähdä vietetäänkö meillä äitienpäivää 2026?

Vierailija
44/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on kuollut. Kävin hänen haudallaan.

Vierailija
45/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vanhempieni luona. Ihan äsken juotiin kahvit ja syötiin kakkua äidin kunniaksi.

Vierailija
46/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelen että vaimo tekee pannukakkua. Nam.

Vierailija
47/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopun koiranäyttelyssä. Ei ole äitiä eikä mummoa enää, niin äitienpäivänä saan tulla ja mennä ilman äitienpäivän velvollisuuksia. Onnittelin kyllä kaikkia vastaan tulleita tuntemiani äitejä.

Vierailija
48/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä, joten olen maannut päivän sängyssä ja katsonut netflixiä. Soitin äidilleni ja toivotin hyvää äitienpäivää. Jos olisin ollut terve, olisi vienyt äidille kukkia ja oltaisi juotu kahvit. Loppupäivän olisin viettänyt mökillä puutarhatöitä tehden.

Vierailija
49/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi sunnuntai. Äidin kanssa paistettiin lättyjä, lumitöitä, veden ja puitten kantoa.. Mökillä olemme kahdestaan.. 

Vierailija
50/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni join kupin kahvia ja soitin äidilleni. Aamupäivän chillasin vaan kunnes tehtiin puolison kanssa lounasta. Iltapäivällä kävin salilla ja sen jälkeen oli ohjelmassa meal prep sekä päivällisen valmistus.

Vierailija
51/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on kuollut. Kävin hänen haudallaan.

Otan osaa. En voi kuvitella sitä tuskan määrää mitä koet.

Vierailija
52/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästä ilman rääkyvää p.a.s.ka.pe.rs.et.tä. 

Vierailija
53/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta maalasin veistosta. Päivällä soitin äidille ja onnittelin. Kävin kävelyllä ja ruokakaupassa. Maalasin taulua. Nyt rentoudun ja syön suklaata. 

Tunnelma vähän huonotuulinen, mutta se ei liity äitienpäivään. 

Vierailija
54/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin on tunteet nousseet pintaan, kun tämän piti olla ensimmäinen äitienpäivä, jota pääsen juhlimaan itse. Viime vuonna olin aivan hajalla äitienpäivästä, sillä olin saanut keskenmenon vain viikkoja aiemmin.

Vierailija
55/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äitille aamulla. Asutaan eri maissa. Tehtiin brunssi kotona. Laitoin kesäkukat ja nyt istun pihalla kun on lämmin ja lueskelen vauvaa, kuuntelen musiikkia ja juon kaljan.

Vierailija
56/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äitienpäiväonnittelut äidittömältä, en ole äiti. Haittaaks se?

Vierailija
57/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini menehtyi viime vuonna. En halunnut, että jatkossa äitienpäivä on surullinen päivä, joten aloitimme uuden perinteen, jossa käymme mieheni kanssa äitienpäivälounaalla ja muistelemme äitiä/juttelemme äideistämme. Toimii, suosittelen muillekin!

Toki myös kävimme anoppilassa äitienpäiväkukan kanssa ja juttelimme pari tuntia. 

Sittemmin olen tuuminut pihahommia ja menen tästä hetkeksi ulos askaroimaan ennen iltaruokaa ja jääkiekon MM-kisoja. Ihana sää!

Oikein kiva päivä.

Vierailija
58/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit aina korostavat että vain he kokevat sellaista ihanuutta mitä lapsettomat eivät eläessään koe. Jos tämä usko tekee heidät onnellisiksi niin siitä vaan.

Vierailija
59/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veimme sisarusteni kanssa äitimme lounaalle hyvään ravintolaan.

Vierailija
60/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä iltakymmeneen kuten eilenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi