Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, mitä teette tänään?

Vierailija
11.05.2025 |

Minkälaiset tunnelmat? 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla heräsin todellisuuteen. Olen yksin eikä minulla ole lahjoista suurinta. Lapsia. Itkin kunnes nukahdin taas levottomaan uneen jossa vauvat huutavat minulle. Miksi et anna meidän tulla maailmaan. Heräsin ja keitin kahvia. Yhdelle tietenkin. Katson ikkunasta kuinka perheet kulkevat onnellisina kadulla. Laitan verhot eteen ja yritän unohtaa näyn pimeässä huoneessa. Olen onneton ja pelkkä kuori jossa ei ole sisältöä. Miksi minä vaikeroin kunnes tylsistytän mieleni alkoholilla. Sammun sohvalle kemialliseen uneen ja herään aamulla taas todellisuuteen...

Miksi sun on pakko tulla tällaiseenkin ketjuun trollaamaan? Eikö noi sun omat provoaloitukset riitä? Mikä haava sielussasi on? 

Vierailija
22/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla heräsin todellisuuteen. Olen yksin eikä minulla ole lahjoista suurinta. Lapsia. Itkin kunnes nukahdin taas levottomaan uneen jossa vauvat huutavat minulle. 

Minäkin näen painajaisia, jossa vauvat rääkyvät minulle! On helpotus herätä ja huomata, huh olenkin onnellinen vela!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat viettävät aikaa ihmisten kanssa jotka ovat heidän seurassaan vapaaehtoisesti.

Vierailija
24/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla heräsin todellisuuteen. Olen yksin eikä minulla ole lahjoista suurinta. Lapsia. Itkin kunnes nukahdin taas levottomaan uneen jossa vauvat huutavat minulle. Miksi et anna meidän tulla maailmaan. Heräsin ja keitin kahvia. Yhdelle tietenkin. Katson ikkunasta kuinka perheet kulkevat onnellisina kadulla. Laitan verhot eteen ja yritän unohtaa näyn pimeässä huoneessa. Olen onneton ja pelkkä kuori jossa ei ole sisältöä. Miksi minä vaikeroin kunnes tylsistytän mieleni alkoholilla. Sammun sohvalle kemialliseen uneen ja herään aamulla taas todellisuuteen...

Miksi sun on pakko tulla tällaiseenkin ketjuun trollaamaan? Eikö noi sun omat provoaloitukset riitä? Mikä haava sielussasi on? 

Joku aivovamma vissiin 

Vierailija
25/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla heräsin todellisuuteen. Olen yksin eikä minulla ole lahjoista suurinta. Lapsia. Itkin kunnes nukahdin taas levottomaan uneen jossa vauvat huutavat minulle. 

Minäkin näen painajaisia, jossa vauvat rääkyvät minulle! On helpotus herätä ja huomata, huh olenkin onnellinen vela!

Minä olen muutaman kerran nähnyt unta jossa mulla on lapsi. Yhden unen muistan erityisen hyvin sillä heräsin omaan itkuuni. Unessa istuin sairaalan sängyssä juuri synnyttäneenä vauva sylissä itkien että elämäni on pilalla en halua tätä. Voi sitä helpotusta kun heräsin ja tajusin sen olleen pelkkä painajainen.

Vierailija
26/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä vessassa sikiöasennossa ja kuuntelen kun naapureiden ovikellot soi ja naurunremakka seuraa perässä. Autojen ovet paukuvat pihalla ja lasten äänet valtaavat pihamaiseman. Minä vaan itken täällä yksin lapsettomana tuskaani äänettömänä. No ei vaineskaan.

Vierailija
27/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut lapsettomien jokaisesta sunnuntaista vai ainoastaan tästä? Ja jos kiinnostunut jokaisesta, onko sulle jotain epäselvää siinä, mitä aikuinen ihminen saattaa sunnuntaisin tehdä?

Vierailija
28/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan, kuten olen sairastanut pitkäperjantaista saakka. Yskin keuhkojani pihalle. Seuraava kysymys?

Vierailija
29/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelin jo heti aamusta äitiäni ja mummoani sekä kavereita joilla on lapsia. Olen onnellinen heidän puolestaan että saavat olla äitejä koska sitä he haluavat. Itse en halua ja olen onnellinen ettei minun tarvitsekaan. 

Vierailija
30/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä äitienpäivää lapsuudessakaan kummemmin juhlistettu, kukkia oli ja kortit tehtiin tietysti. Voi olla että äiti itse leipoi ja teki kakun, en muista.

Lähdetään autoajelulle ja poiketaan kahvilla eräässä kyläkahvilassa. Normipyhä meillä.

Vierailija
31/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman kerran nähnyt unta jossa mulla on lapsi. Yhden unen muistan erityisen hyvin sillä heräsin omaan itkuuni. Unessa istuin sairaalan sängyssä juuri synnyttäneenä vauva sylissä itkien että elämäni on pilalla en halua tätä. Voi sitä helpotusta kun heräsin ja tajusin sen olleen pelkkä painajainen.

Minäkin nain kerran painajaista, jossa katsoin alas ja huomasin että minulla on valtava raskausvatsa. Ihan hirveä uni, heräsin hikisenä ja sydän hakkasi. -vela

Vierailija
32/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nain kerran painajaista, jossa katsoin alas ja huomasin että minulla on valtava raskausvatsa. Ihan hirveä uni, her

Se hyvä noissa unissa on että ainakin tajuaa olla tyytyväinen siihen mitä on. Asiat kun voisivat olla huonomminkin. Tahattomasti lapsettomille toki varmasti ihan hirveää nähdä tuollaisia unia.

Vierailija
33/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onnellinen 62v. sinkku ja vela. Nettileffa Shakespearen Macbeth, olutta ja hyvää ruokaa. Kävely kaupungilla kauppoihin aamulla. Kotini on kaunis ja siisti. Rakastan rauhaa ja omaa tilaa. Lemmikkieläimet seurana. 

Vierailija
34/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lapsettomien pitäisi tietenkin tuntea kateutta kun Suvi-Petteri on tehnyt kortin äidille? 

Ja en ole siis itse lapseton. Olen äiti. 

Vierailija
35/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelin äitiä ja siskoa ja join heidän kanssa kakkukahvit.

Vierailija
36/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tehdään ja rahhaa tulloo.

Vierailija
37/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä kaikki muutkin, sillä erotuksella ettei tarvitse hoitaa ja huolehtia lapsista.

Vierailija
38/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen ja iloitsen äitien juhlapäivästä, harmillista että niin moni äiti ei osaa vastavuoroisesti iloita meidän lapsivapaiden puolesta. 

Vierailija
39/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä onnellinen 62v. sinkku ja vela. Nettileffa Shakespearen Macbeth, olutta ja hyvää ruokaa. Kävely kaupungilla kauppoihin aamulla. Kotini on kaunis ja siisti. Rakastan rauhaa ja omaa tilaa. Lemmikkieläimet seurana. 

Oho, hyvä valinta tuo Macbeth. Kuka on pääosassa?

-toinen anglofiilivela

Vierailija
40/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon leffaa just söin ja nyt kaffetta ja mustikkapulla.

sohvalla lötkötän, autinko paistaa kivan pitteä sunnuntai. Tällaiset tunnelmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän