Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, mitä teette tänään?

Vierailija
11.05.2025 |

Minkälaiset tunnelmat? 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin pihaa ja mies öljysi terassin. Jos olisi lapsia niin ehkä he ois osallistunu tai sitten pelannu pleikkaa sisällä. Heh heh hee. Joo hyvät tunnelmat on ollu.

Vierailija
62/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kävelyllä ja piknikillä miehen äidin ja hänen veljiensä kanssa. Onnittelin äitiäni viestillä, hän on reissussa. Viedään myöhemmin omien veljieni kanssa hänelle lahjat.

Juotiin miehen kanssa pari olutta aurinkoisella parvekkeella kissan seurassa. Nyt kirjoitan gradua pikku hönössä. Paras tapa saada tekstiä aikaan.

Luojalle kiitos ehkäisystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun on pakko tulla tällaiseenkin ketjuun trollaamaan? Eikö noi sun omat provoaloitukset riitä? Mikä haava sielussasi on? 

Haavoja ovat aiheuttaneet lapsiperheiden v*ttuilu ja vähättely sen vuoksi etten halua omia lapsia. Sekä haukkuminen etten pidä lapsista vaikkei se pidä paikkaansa. Pidän lapsista mutten halua omia. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.

Eivät lapselliset ymmärrä etteivät kaikki halua omia lapsia.

Vierailija
64/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin oman äidin luona. Tahattomasti lapseton olen itse joten tulee sitäkin mietittyä, että saako koskaan viettää äitienpäivää äitinä.

Vierailija
65/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivun flunssasta, laitoin äiskälle äitienpäiväviestin 

Et edes vaivautunut soittamaan?

Vierailija
66/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidittömät pikemminkin. Lapsettomuudesta selviää lopulta, mutta se, että oma ihana äiti alkoholisoitui niin pahasti ettei voi pitää yhteyttä, niin siinä on kestämistä.

Vierailija
67/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, ulkoilin, kävin lenkillä, soitin äidille ja katsoin lempisarjaa. Nyt illalla aion vielä syödä herkkuja ja masturboida.

Vierailija
68/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on tunnelmat, vietin äitienpäivää oman äitini kanssa.

Vierailija
69/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 8h tuplapalkalla. Parin tunnin päikkärit. Nyt woltin muuli toi pitsaa. Kohta lätkää telsusta. Huomenna ja ti vp. Ja aurinko paistaa.

Ei vaimo naputa eikä pennut rääy!

Mahtavaa!

M44

Vierailija
70/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, jotta erään äidin ei tarvinnut olla, vaan hän sai viettää äitienpäivää lastensa kanssa. Vein omalle äidilleni kakun ja kukan.

Vierailija
71/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ikuisesti lapsivapaasta elämästäni! Niin helppoa ja huoletonta. 

Vierailija
72/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun on pakko tulla tällaiseenkin ketjuun trollaamaan? Eikö noi sun omat provoaloitukset riitä? Mikä haava sielussasi on? 

Haavoja ovat aiheuttaneet lapsiperheiden v*ttuilu ja vähättely sen vuoksi etten halua omia lapsia. Sekä haukkuminen etten pidä lapsista vaikkei se pidä paikkaansa. Pidän lapsista mutten halua omia. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.

Just näin, ihan älytöntä vastakkain asettelua. Lasten hankkiminen on jokaisen oma päätös ja ihan jokaisella pitäisi olla oikeus elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Itse olen lapseton, ei välttämättä oma valintani, mutta elämä on kohdallani mennyt näin. Missään nimessä en ole lapsivihaaja ja kovasti toivon, että lapselliset eivät vihaa minua, tai pidä luonnottomana - moisen kommentin koen aika isosti loukkaavana.

Vierailija
73/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kaverin kanssa syömässä ja kakkukahveilla. Lisäksi mentiin Ikeaan ja Maskuun. Nyt laittelen uusia ostamiani juttuja kotiin. Myöhemmin saatan ottaa lasin skumppaa ja juhlia itseäni. Ei mua äiti kasvattanut. Itse jouduin itsestäni huolehtia ja olla oma äitini.

Vierailija
74/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin krapulassa, wolttasin ja katon nyt lätkää.

Vierailija
75/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavat olla kateellisia nuo haukkuvat ja veetuilevat "lapselliset". Itsellä sama juttu, että tykkään kyllä sisarusten lapsista. Ei toki kiinnosta ventovieraiden lapset, mutta en niitä inhoakaan.

Oma elämä meni näin, että lapsia ei tullut, mutta en ole surullinen vaan nautin elämästäni ja vapaudestani.

Vierailija
76/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin päivän kuten jokaisen päivän - juuri niin kuin itse haluan. Asun ulkomailla yksin, aamulla hyvää aamupalaa, sitten kävin kaupassa ja elokuvissa, sen jälkeen lenkki ja herkullinen illallinen. Elämäni on täydellistä just näin ja olen joka päivä hyvällä tuulella ja ennen kaikkea vapaa kaikenlaisesta draamasta.

Vierailija
77/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla olevani itsekäs koska en tehnyt äidistäni ikinä mummoa. Lisäksi sekin tuli kuultua, että olen jumalan hylkäämä epäsikiö koska en ole syntynyt vihityille vanhemmille.

Kaikin puolin tosi kiva päivä siis.

Vierailija
78/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järsin lapsettomasta lakulauantaista ylijääneitä kovia lakritseja.

Vierailija
79/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin päivän kuten jokaisen päivän - juuri niin kuin itse haluan. Asun ulkomailla yksin, aamulla hyvää aamupalaa, sitten kävin kaupassa ja elokuvissa, sen jälkeen lenkki ja herkullinen illallinen. Elämäni on täydellistä just näin ja olen joka päivä hyvällä tuulella ja ennen kaikkea vapaa kaikenlaisesta draamasta.

Hei, joku raja sentään täydellisyydellä, hyväntuulisuudella ja draamattomuudellakin.

Mut mukavaa, et' on mukavaa.

Vierailija
80/82 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rennot tunnelmat, onks tussukkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi