Mutsini esti mut
Joo helvetin hieno fiilis mutsi esti mut .. lupas auttaa ens kuussa vuokra maksussa. Joo aattelin jo että vihdoin ja viimein saan ne liivit tilattua. Mutta ei. Antaa olla ..
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on halunnut auttaa en ole oikeasti pyytänyt. Ihan vapaaehtoisesti on tehnyt. Te ootte paskoja kun ette usko. Toivottavasti teille sattuu jotain pahaa .
Ei ihme jos äitisi ottaa etäisyyttä, kun puheet ja käytös on tuota tasoa.
No miksei tapa mua sitten.
Sä voit kirjoittaa äitylille kirjeen, ja kysyä häneltä suoraan. Anna kirje hoitsulle, niin se postittaa kirjeesi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Propsit äidillesi että leikkasi napanuoran viimein! Hyvä mutsi!
Jaaha. No mä tapan sitten itseni. Sä olet julma paska
Pidä kiirettä.
Mihin on kiire
Että ei suostunut mutsi sun kerholiivejä maksamaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Tarhan täti sanoi, että pitää olla heijastinliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Propsit äidillesi että leikkasi napanuoran viimein! Hyvä mutsi!
Jaaha. No mä tapan sitten itseni. Sä olet julma paska
Pidä kiirettä.
Mihin on kiire
Tuonelaan olit menossa. Hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun äiti yleensäkin noin ailahtelevainen? Peruu lupauksensa, on yhteydessä ja yhtäkkiä estää? Jos näin, niin se olisi ihan hyvä lopettaa riippuvuussuhde tollaseen äitiin ja alkaa elämään omillaan. Lupaan, että tulet onnellisemmaksi ilman, että pyrit jatkuvasta tyydyttämään äitisi tarpeita. Jos taas äiti katkaisi yhteydet sun oman käytöksen takia, hyvä sekin. Kyllä aikuisen ihmisen kuuluu itse elättää itsensä, ja oppia vaikka kantapään kautta, miten maailmassa ollaan.
No se asia ei kohdistunut mutsiin suoranaisesti. En ole ainoa työtön Suomessa. On helvetin naurettaa selittää tuota kuuluu elättää itsensä. Miks kannattaa tyhjän takia yrittää. En ole koskaan oppinut mitään. Silloin kun olis pitänyt, rankaisen itteeni lisää. Eikä tästä ole mahdollisuutta selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ensi kuun vuokra. Nuorena on tämä piltti lähtenyt, ei ihme että talous kusee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on halunnut auttaa en ole oikeasti pyytänyt. Ihan vapaaehtoisesti on tehnyt. Te ootte paskoja kun ette usko. Toivottavasti teille sattuu jotain pahaa .
Sä voit kirjoittaa äitylille kirjeen, ja kysyä häneltä suoraan. Anna kirje hoitsulle, niin se postittaa kirjeesi eteenpäin.
Kyllä mä tiedän tavallaan syyn . Ja mille hoitajalle.. ei täällä kotona ole ketään hoitajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mutsi! Vihdoin tekee pennulleen palveluksen. Jos asuu itsekseen, pitää se oma elämä myös järjestää itsekseen. Suosta me muutkin on noustu, toisille vaan on annettu enemmän eväitä kuin toisille.
Niin sä olet saanut hyödyntää jotain sun ulkonäköä. No mä voin ihan yhtä lailla päättääkin sen. Eipä kukaan jää kaipaamaan. Eihän musta koskaan tullut mitään.
Ihan kuule opiskelemalla ja raa'alla työnteolla olen oman elämäni rakentanu. Mitään en ole kotoa pyytänyt tai käyttänyt suhteita töitä etsiessä, ulkonäöllä niitä en ainakaan olisi saanut🤣 Ja páskaduuneista aloittanut 15-vuotiaana. Mitään ole ilmaiseksi saanut, ja siksi juuri olen ylpeä itsestäni!
Vierailija kirjoitti:
Onko sun äiti yleensäkin noin ailahtelevainen? Peruu lupauksensa, on yhteydessä ja yhtäkkiä estää? Jos näin, niin se olisi ihan hyvä lopettaa riippuvuussuhde tollaseen äitiin ja alkaa elämään omillaan. Lupaan, että tulet onnellisemmaksi ilman, että pyrit jatkuvasta tyydyttämään äitisi tarpeita. Jos taas äiti katkaisi yhteydet sun oman käytöksen takia, hyvä sekin. Kyllä aikuisen ihmisen kuuluu itse elättää itsensä, ja oppia vaikka kantapään kautta, miten maailmassa ollaan.
Ap on epävakaa, älä sössötä siinä.
Ei sellaista voi auttaa, joka ei apua halua. Ap ei halua
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerholiivejä. Ei ne liivit tähän liittynyt. Hv sulle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen tappaminen on rikos. 18-vuotiaana on täysi-ikäinen, eikä aikuistuminen tapahdu kovin nopeasti. Mutta sinun täytyy aloittaa oma elämä. Voitko itsenäisesti hakea apua vaikka sossusta ja mielenterveyspalveluista. Pääsisit johonkin tukiasuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vuokraa pitäis lapsen maksaa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mutsi! Vihdoin tekee pennulleen palveluksen. Jos asuu itsekseen, pitää se oma elämä myös järjestää itsekseen. Suosta me muutkin on noustu, toisille vaan on annettu enemmän eväitä kuin toisille.
Niin sä olet saanut hyödyntää jotain sun ulkonäköä. No mä voin ihan yhtä lailla päättääkin sen. Eipä kukaan jää kaipaamaan. Eihän musta koskaan tullut mitään.
Ihan kuule opiskelemalla ja raa'alla työnteolla olen oman elämäni rakentanu. Mitään en ole kotoa pyytänyt tai käyttänyt suhteita töitä etsiessä, ulkonäöllä niitä en ainakaan olisi saanut🤣 Ja páskaduuneista aloittanut 15-vuotiaana. Mitään ole ilmaiseksi saanut, ja siksi juuri olen ylpeä itsestäni!
No se ettet ole mitään käyttänyt tai saanut on ollut varmaan sun valinta. Niin sun aikana niitä paskaduuneja on saanu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista voi auttaa, joka ei apua halua. Ap ei halua
Mitä sä selität? Jos tarkot jotain ylilääkitsemistä .. niin koettu on. Joten jospa sä olisit hiljaa
Mä lähdin kahden kassin kanssa omilleni 20-vuotiaana ja sillä tielläni olen. Omistan ison velattoman asunnon ja joskus perin toisen (olen jo perinyt 50% siitä).
Eikä ole käynyt mielessäkään vinkua vanhemmilta apurahoja. Aikuisilla lapsillani on sama periaate: aikuinen elättää itse itsensä.
Ap on epävakaa, ehkä psykoottinen. Narkki? Soitti äidilleen äitienpäivänä ja alkoi kinuta rahaa, helvetti mikä ihmispaska.
Voi jeesus kun sattuu aivosoluun nämä ap:t... Vinkuvinku, läählääh. Syö ihmistä herätä 5:25 ja mennä töihin, josta palkasta menee neljäsosa veroihin, joista maksetaan mm. tämmösten ulisijoitten eläminen. Ja sitten pitää vielä kestää kuunnella tota vinkumista! Ei hele... Omat illat menee siinä, että valmistautuu seuraavaan työpäivään. Viikonloppuna huushollin pyöritys. Ja jos haluaisin palkata jonkun siivoamaan kämppää, alkaa se vinkuminen miten menee tuet ja aikaa ja vaivaa. Kyynel.