Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutsini esti mut

Vierailija
11.05.2025 |

Joo helvetin hieno fiilis mutsi esti mut .. lupas auttaa ens kuussa vuokra maksussa. Joo aattelin jo että vihdoin ja viimein saan ne liivit tilattua. Mutta ei. Antaa olla ..

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu helvettiin palstalta ja mene töihin!

Kerro heti minne töihin???? Niin menen!! Kerro heti .. jos ei palkata ei voi mennä

Perusta toiminimi ja palkkaa itsesi. Aloitus ei maksa juuri mitään ja voit alkaa myydä omaa työtäsi.

Vierailija
42/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse on halunnut auttaa en ole oikeasti pyytänyt. Ihan vapaaehtoisesti on tehnyt.  Te ootte paskoja kun ette usko. Toivottavasti teille sattuu jotain pahaa . 

Ei ihme jos äitisi ottaa etäisyyttä, kun puheet ja käytös on tuota tasoa.

No miksei tapa mua sitten. 

Toisen tappaminen on rikos. 18-vuotiaana on täysi-ikäinen, eikä aikuistuminen tapahdu kovin nopeasti. Mutta sinun täytyy aloittaa oma elämä. Voitko itsenäisesti hakea apua vaikka sossusta ja mielenterveyspalveluista. Pääsisit johonkin tukiasuntoon. 

Et sä nyt ymmärtänyt. Mutsi oli luvannut maksaa vain  ens kuussa mun vuokran osuuden. Hän on ihan itse avustanut mua tuossa vuokrassa muutamalla kympillä . Helmikuussa sanoin maksavani koko osuuden itse. Laittoi viime kuussa viestiä että maksaa kesäkuun vuokran osuuden kokonaan. No tässä on kaikenlaista tullut tehtyä mutta ei suoranaisesti mutsiin liittyvää. Hän sitten katkaisi välit niihin asioihin liittyen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista voi auttaa, joka ei apua halua. Ap ei halua

Mitä sä selität? Jos tarkot jotain ylilääkitsemistä .. niin koettu on. Joten jospa sä olisit hiljaa

Sua yritettiin auttaa ja ihan ite kusit sen homman nappaamalla kaikki kerralla. Et edes halunnut apua.

Vierailija
44/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähdin kahden kassin kanssa omilleni 20-vuotiaana ja sillä tielläni olen. Omistan ison velattoman asunnon ja joskus perin toisen (olen jo perinyt 50% siitä).

Eikä ole käynyt mielessäkään vinkua vanhemmilta apurahoja. Aikuisilla lapsillani on sama periaate: aikuinen elättää itse itsensä.

Ap on epävakaa, ehkä psykoottinen. Narkki? Soitti äidilleen äitienpäivänä ja alkoi kinuta rahaa, helvetti mikä ihmispaska.

En minä käytä mitään aineita. Enkä ole soitellut ja pyydellyt mtn. Minkä takia tätä asiaa täällä väärennellään

Vierailija
45/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun äiti yleensäkin noin ailahtelevainen? Peruu lupauksensa, on yhteydessä ja yhtäkkiä estää? Jos näin, niin se olisi ihan hyvä lopettaa riippuvuussuhde tollaseen äitiin ja alkaa elämään omillaan. Lupaan, että tulet onnellisemmaksi ilman, että pyrit jatkuvasta tyydyttämään äitisi tarpeita. Jos taas äiti katkaisi yhteydet sun oman käytöksen takia, hyvä sekin. Kyllä aikuisen ihmisen kuuluu itse elättää itsensä, ja oppia vaikka kantapään kautta, miten maailmassa ollaan.

No se asia ei kohdistunut mutsiin suoranaisesti. En ole ainoa työtön Suomessa. On helvetin naurettaa selittää tuota kuuluu elättää itsensä. Miks kannattaa tyhjän takia yrittää. En ole koskaan oppinut mitään. Silloin kun olis pitänyt, rankaisen itteeni lisää. Eikä tästä ole mahdollisuutta selvitä.

Kirjoitat virheettömästi joten sinulla on aivan hyvät mahdollisuudet opiskella lisääkin. Suomessa on paljon porukkaa jotka ei osaa välttämättä lukea tai kirjoittaa ehkä mitään, ainakaan Suomeksi. Keskity vahvuuksiisi. Kyse on asenteesta. Äidit ei ole mitään yliluonnollisia pelastajia, vaan yksilöitä joilla on omat kipukohtansa. Napanuoran katkaisu on merkittävä taitekohta elämässä, mutta jos suuntaat energiasi päihteiden sijaan johonkin järkevään, liikunta tai musiikki esim, voit selvitä ihan normaalisti.

Vierailija
46/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus kun sattuu aivosoluun nämä ap:t...  Vinkuvinku, läählääh. Syö ihmistä herätä 5:25 ja mennä töihin, josta palkasta menee neljäsosa veroihin, joista maksetaan mm. tämmösten ulisijoitten eläminen. Ja sitten pitää vielä kestää kuunnella tota vinkumista! Ei hele... Omat illat menee siinä, että valmistautuu seuraavaan työpäivään. Viikonloppuna huushollin pyöritys. Ja jos haluaisin palkata jonkun siivoamaan kämppää, alkaa se vinkuminen miten menee tuet ja aikaa ja vaivaa. Kyynel.

No ei sille systeemille voi mtn.. tuskin sun siivouspalkkiolla vuokraa maksetaan.  Ainahan niitä työttömiä on ollut vai onko jotenkin uus ilmiö. 

Vierailija
47/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu helvettiin palstalta ja mene töihin!

Kerro heti minne töihin???? Niin menen!! Kerro heti .. jos ei palkata ei voi mennä

Perusta toiminimi ja palkkaa itsesi. Aloitus ei maksa juuri mitään ja voit alkaa myydä omaa työtäsi.

Eikö se ole silloin yritys ? Millä sitten elän.. ei ole varmuutta että saisin yhtään asiakasta .. eikä ihmisillä liioin ole varaa maksaa mistään. 

Vierailija
48/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! mutsi maksaa vuokran että voit ostella jotain. Ei hyvää päivää.

Vierailija
49/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No antakaa duunia sitten 

Mikä tutkinto sinulla on? Se ratkaisee aika paljon työnsaannissa.

Vierailija
50/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun äiti yleensäkin noin ailahtelevainen? Peruu lupauksensa, on yhteydessä ja yhtäkkiä estää? Jos näin, niin se olisi ihan hyvä lopettaa riippuvuussuhde tollaseen äitiin ja alkaa elämään omillaan. Lupaan, että tulet onnellisemmaksi ilman, että pyrit jatkuvasta tyydyttämään äitisi tarpeita. Jos taas äiti katkaisi yhteydet sun oman käytöksen takia, hyvä sekin. Kyllä aikuisen ihmisen kuuluu itse elättää itsensä, ja oppia vaikka kantapään kautta, miten maailmassa ollaan.

No se asia ei kohdistunut mutsiin suoranaisesti. En ole ainoa työtön Suomessa. On helvetin naurettaa selittää tuota kuuluu elättää itsensä. Miks kannattaa tyhjän takia yrittää. En ole koskaan oppinut mitään. Silloin kun olis pitänyt, rankaisen itteeni lisää. Eikä tästä ole mahdollisuutta selvitä.

&

Mulla ei ole mtn päihdeongelmaa koskaan ollut laillisten eikä laittomien päihteiden kanssa. Laittomiin en ole edes koskenut. 

Vierailija
51/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuonne yhteen viestiin  ei tapahdu joka kk . Hän oli ihan vapaaehtoisesti luvannut maksaa vain kesäkuun osuuden . Ei ole kyse mistään että olen häntä pyytänyt hoitamaan. Itse laittoi silloin viestiä. 

Vierailija
52/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antakaa duunia sitten 

Mikä tutkinto sinulla on? Se ratkaisee aika paljon työnsaannissa.

No ei oikein mikään jota voisi hyödyntää 

Vierailija
53/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuonne yhteen viestiin  ei tapahdu joka kk . Hän oli ihan vapaaehtoisesti luvannut maksaa vain kesäkuun osuuden . Ei ole kyse mistään että olen häntä pyytänyt hoitamaan. Itse laittoi silloin viestiä. 

Kuinka vaikea sinulla on ymmärtää se, että äippä ei maksa sulle nyt mitään? Ei me sun äipäksi ja rahatukoksi voida täällä palstalla muuttua.

Ja tiedä se, että äipällä on oikeus olla maksamatta ja oikeus päättää omista rahoistaan luuseri.

Vierailija
54/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikea sinulla on ymmärtää se, että äippä ei maksa sulle nyt mitään? Ei me sun äipäksi ja rahatukoksi voida täällä palstalla muuttua.

Ja tiedä se, että äipällä on oikeus olla maksamatta ja oikeus päättää omista rahoistaan luuseri.

No tietenkin on. Mutta anteeksi että tuntuu paskalta että lupasi auttaa jo aiemmin. Lopeta saatana tuo haukkuminen. 

Vierailija
55/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ei suostunut mutsi sun kerholiivejä maksamaan 😂

Mitä kerholiivejä. Ei ne liivit tähän liittynyt. Hv sulle vaan. 

Lue oma aloituksesi, va jak ki.

Vierailija
56/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propsit äidillesi että leikkasi napanuoran viimein!  Hyvä mutsi!

Jaaha. No mä tapan sitten itseni.  Sä olet julma paska

Yhteiskunta säästää kun sua ei enää ole.

Vierailija
57/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi tässä hei.

Rahaa ei tipu ei lirise. Se on loppu ny!

Vierailija
58/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit tilattua? 

D-kuppi ei sovi miehille.

Vierailija
59/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen tappaminen on rikos. 18-vuotiaana on täysi-ikäinen, eikä aikuistuminen tapahdu kovin nopeasti. Mutta sinun täytyy aloittaa oma elämä. Voitko itsenäisesti hakea apua vaikka sossusta ja mielenterveyspalveluista. Pääsisit johonkin tukiasuntoon. 

Et sä nyt ymmärtänyt. Mutsi oli luvannut maksaa vain  ens kuussa mun vuokran osuuden. Hän on ihan itse avustanut mua tuossa vuokrassa muutamalla kympillä . Helmikuussa sanoin maksavani koko osuuden itse. Laittoi viime kuussa viestiä että maksaa kesäkuun vuokran osuuden kokonaan. No tässä on kaikenlaista tullut tehtyä mutta ei suoranaisesti mutsiin liittyvää. Hän sitten katkaisi välit niihin asioihin liittyen. 

Eli oma syysi. En ihmettele että katkaisi. Ei kukaan voi sua auttaa kun et itse auta itseäsi vaan teet kaikenlaista.

Äitisi ei ole enää huoltajasi. Ei hänen tarvitse sekoilujasi sietää. Olet varmasti valtava pettymys hänelle.

Vierailija
60/67 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä nyt ymmärtänyt. Mutsi oli luvannut maksaa vain  ens kuussa mun vuokran osuuden. Hän on ihan itse avustanut mua tuossa vuokrassa muutamalla kympillä . Helmikuussa sanoin maksavani koko osuuden itse. Laittoi viime kuussa viestiä että maksaa kesäkuun vuokran osuuden kokonaan. No tässä on kaikenlaista tullut tehtyä mutta ei suoranaisesti mutsiin liittyvää. Hän sitten katkaisi välit niihin asioihin lii

Niin . No toivottavasti hän pysyykin poissa.  Toivottavasti iskäkin häipyy lopullisesti. Eipä kukaan jäisi kaipaamaan. Tekin siellä mun kuolemaa toivotte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi