Vaimo ei enää tee hyvää ruokaa eikä siivoa kunnolla
Väittää olevansa masentunut ja uupunut. Koko perhe kärsii näistä laiminlyönneistä. Pitäisikö erota?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta tai Filippiineiltä uusi vaimo voi lähteä aika halvalla.
Ei tullut halvaksi. Olen niitä jo jokusen raahannut tänne ja aina joku mulkvisti vie sen minulta.
Kyllä vihaan suomalaista naista.
Suomalainen nainenko ne sun raahatut aasiavaimosi on vienyt? Kannattaisiko kokeilla jos joku aasiatar lähtisi mukaasi vapaaehtoisesti eikä raahaamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?
Osaan mutta siksi minä vaimon otin ettei tarvitse. Piti vaimolle opettaa kädestä pitäen perusasiat ja tämä on kiitos.
Et sinä mitään kiitosta ansaitse vaan avarit molemmin puolin ja runtua munille.
Entä jos tilanne olisi toisinpäin. Vaimo haukkuu miestään samalla tavalla? Tulisiko miehelle neuvo antaa avaria ja potkuja jalkoväliin?
Tämäpä se. Niin pitkään kun naisten väkivalta miehiä kohtaan on sallittu ei tasa-arvo toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Et olisi pitänyt mennä naimisiin hänen kanssaan, vaan jättää hänet hyvälle miehelle, joka ei vaadi häneltä näitä asioita.
Miksi hyvä mies ottaisi laiskan elätin?
Semmoista se on kun vanhetessa makuaisti heikkenee ja nöyrtyy vihdoin silmälasi-ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan mutta siksi minä vaimon otin ettei tarvitse. Piti vaimolle opettaa kädestä pitäen perusasiat ja tämä on kiitos.
Entä jos tilanne olisi toisinpäin. Vaimo haukkuu miestään samalla tavalla? Tulisiko miehelle neuvo antaa avaria ja potkuja jalkoväliin?
Tämäpä se. Niin pitkään kun naisten väkivalta miehiä kohtaan on sallittu ei tasa-arvo toteudu.
Älä lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä.
Tietääkö äiti että olet koneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika useinkin ohjeistetaan kohdistamaan väkivaltaa vaimoon joka "ei tottele".
Riittää, että sinä olet hyvä kokki ja siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.
#miesviha
Tämä on Suomen tunnetuin miesvihapalsta. Luulen, että Supoakin kiinnostaa tämän palstan toiminta. Asialliset aloitukset sensuroidaan pois, mutta trollit ja miesviha-aloituksia jäävät. Ei tarvita kuin lain tulkinnan muutos, niin päättyy tämän palstan toiminta kokonaan.
Älä nyt, missä sä sitten pääsisit haukkumaan naisia naisyleisölle? Ei taida olla riittävän tyydyttävää toteuttaa kutsumustasi uliksella, kun ei siellä juurikaan naisia ole kuuntelemassa ulinaasi.
Tuosta olen samaa mieltä, että Supo saattais kiinnostua näistä sun ja hengenheimolaistesi postauksista, sen verran rankkaa naisvihaa täällä oksentelet pitkin poikin.
Pidät vaimoasi palvelijana ?
Sinä voit vastavuoroisesti itse ottaa mopin käteen ja siivoilla, pyykätä, pyyhkiä pölyjä ym muuta kivaa..
Vierailija kirjoitti:
Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂
Jaa, miksi te nauroitte, mitä teitte sen jälkeen ?
Mitä väliä, kunhan ottaa kuitenkin suihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet täältä "vastakaikua" taas ? Taidat olla oikea riidanhaastaja vain, sen opetti sulle isäsi, sekin vain kyseli koko elämänsä kaikilta kaikkea ?
;))
Vierailija kirjoitti:
Auta häntä siivoamalla yhdessä.
Mitä auttamista se on, kun mies tekee oman osansa?
Sä itse täällä provoilet saadaksesi aikaan sitä kaipaamaasi miesvihaa.
Tunnusta pois. Eihän sulla ole muitakaan juttukavereita.