Vaimo ei enää tee hyvää ruokaa eikä siivoa kunnolla
Väittää olevansa masentunut ja uupunut. Koko perhe kärsii näistä laiminlyönneistä. Pitäisikö erota?
Kommentit (79)
Vielä ehdit hakea äitienpäivälahjaksi uuden hienon imurin ja esiliinan.
Thaimaasta tai Filippiineiltä uusi vaimo voi lähteä aika halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen
Pitikö kirjoittaa taivaaseen?
Se on kyllä sellainen.... Kaydään siellä usein Peran kanssa. Vaimot otetaan mukaan kun ei osata oikein kieltä. Paitsi rakkauden kieltä. RÄäähhRäähh.... Sillä pärjää yöelämässä.
Oiskohan masentunut sen takia, että hänellä on mies joka ei arvosta häntä eikä hoida omaa osuuttaan kotitöistä. Ja kyllä se ero saattaisi parantaa hänen oloaan.
Eli vaimosi sanoo olevansa masentunut ja sinä valitat että hän ei siivoa ja laita ruokaa tarpeeksi hyvin? Mieti nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.
#miesviha
Tämä on Suomen tunnetuin miesvihapalsta. Luulen, että Supoakin kiinnostaa tämän palstan toiminta. Asialliset aloitukset sensuroidaan pois, mutta trollit ja miesviha-aloituksia jäävät. Ei tarvita kuin lain tulkinnan muutos, niin päättyy tämän palstan toiminta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?
Osaan mutta siksi minä vaimon otin ettei tarvitse. Piti vaimolle opettaa kädestä pitäen perusasiat ja tämä on kiitos.
Et sinä mitään kiitosta ansaitse vaan avarit molemmin puolin ja runtua munille.
Tiedämme kaikki, mikä vaimoa masentaa. Paskapää ukko ja perhe. Toivottavasti vaimo saa voimia lähteä pois orjuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.
#miesviha
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vaihdapa sävyä millä puhut naisista. Äitienpäivä olis hyvä ajankohta aloittaa.
Kun tämä toteutuisi isänpäivänäkin naisten osalta...
Turha kuvitella. Palsta täyttyy miesten haukkumisviesteistä tai sitten isänpäivästä vaietaan täysin.
Kai te nyt itse jaksatte tehdä aloituksia isänpäivänvietosta vai pitääkö naisten tehdä nekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesviha
Tämä on Suomen tunnetuin miesvihapalsta. Luulen, että Supoakin kiinnostaa tämän palstan toiminta. Asialliset aloitukset sensuroidaan pois, mutta trollit ja miesviha-aloituksia jäävät. Ei tarvita kuin lain tulkinnan muutos, niin päättyy tämän palstan toiminta kokonaan.
Yhyy.
T. Munaton mies
Se on lakossa.
Katso käyttöohjeet tuolta toisesta ketjusta. Löytyy helposti ku se on niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?
Osaan mutta siksi minä vaimon otin ettei tarvitse. Piti vaimolle opettaa kädestä pitäen perusasiat ja tämä on kiitos.
Et sinä mitään kiitosta ansaitse vaan avarit molemmin puolin ja runtua munille.
Entä jos tilanne olisi toisinpäin. Vaimo haukkuu miestään samalla tavalla? Tulisiko miehelle neuvo antaa avaria ja potkuja jalkoväliin?
Ei sulla ole vaimoa eikä lapsia. Olet i ncel 200 kg ja kirjoittelet tyhjien pizzalaatikoiden ja limsapullojen keskeltä. Et ole jaksanut siivota kotiasi vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂
Meillä oli juuri tuosta juttua tyttöjen kanssa, kun huomattiin, että eihän meillä ollutkaan ne samat ukkelit. Hahahaaaha olivat vaihtuneet vahingossa illanvieton ja toisen kerran rapujuhlain aikana.
Toisen ukolla oli loppunut rahat ja toinen oli häipynyt Thaimaahaan.
Kyllä me tytöt naurettiin. Se harmitti, että sillä toisella oli huonompi auto.
Ota uusi siivooja, varmaan nykyaikoina jonoksi asti tulossa näinä työttömyyden aikoina. Vaimosi onkin jo varmaan lähtenyt kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta tai Filippiineiltä uusi vaimo voi lähteä aika halvalla.
Ei tullut halvaksi. Olen niitä jo jokusen raahannut tänne ja aina joku mulkvisti vie sen minulta.
Kyllä vihaan suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesviha
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vaihdapa sävyä millä puhut naisista. Äitienpäivä olis hyvä ajankohta aloittaa.
Kun tämä toteutuisi isänpäivänäkin naisten osalta...
Turha kuvitella. Palsta täyttyy miesten haukkumisviesteistä tai sitten isänpäivästä vaietaan täysin.
Kai te nyt itse jaksatte tehdä aloituksia isänpäivänvietosta vai pitääkö naisten tehdä nekin?
Teemme mutta ne negatiiviset ketjut tulevat naisilta.
Tee itse paremmin ja anna vaimosi levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂
Meillä oli juuri tuosta juttua tyttöjen kanssa, kun huomattiin, että eihän meillä ollutkaan ne samat ukkelit. Hahahaaaha olivat vaihtuneet vahingossa illanvieton ja toisen kerran rapujuhlain aikana.
Toisen ukolla oli loppunut rahat ja toinen oli häipynyt Thaimaahaan.
Kyllä me tytöt naurettiin. Se harmitti, että sillä toisella oli huonompi auto.
Yritystä on muttei taitoa... Koeta uudestaan.