Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei enää tee hyvää ruokaa eikä siivoa kunnolla

Vierailija
11.05.2025 |

Väittää olevansa masentunut ja uupunut. Koko perhe kärsii näistä laiminlyönneistä. Pitäisikö erota?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
2/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi pitänyt mennä naimisiin hänen kanssaan, vaan jättää hänet hyvälle miehelle, joka ei vaadi häneltä näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se eron jälkeen siivoa sinun asuntoa tai tee sinulle ruokaa. Ota kotityöt itse hoitaaksesi, ne kun miesten mielestä sujuu ihan itsestään.

Vierailija
4/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä hänelle se vaatimuslistasi jonka teit kun menit treffeille hänen kanssaan.

Siitä ei voi tinkiä.

Vierailija
5/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako pesää? Kokeile ostaa lahjaksi laadukkaat siivousvälineet ja keittokirja.

Vierailija
6/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen fiksu vaimo,kun käyn kaupassa niin ostan vaan grillattavaa,koska mies meillä hoitaa grillaamisen. Olin viikon yksin talvella,kas kun mun ei tarvinnut siivota kun vaan sillon ku mies lähti ja talo pysy siistinä omilta jäljiltä. Ei ollu vessassakaan ohiluikauksia,eikä jääny keittiön pöydät täyteen murusia.

Vierailija
7/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi tärkeimpiä päätöksiä ei hoideta vauvapalstan huutoäänestyksellä.

Vierailija
8/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂

Vierailija
9/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä hänelle se vaatimuslistasi jonka teit kun menit treffeille hänen kanssaan.

Siitä ei voi tinkiä.

Olethan...Ethän...Ehdoton no no on...Tykkääthän...Osaathan... Se alkaa näillä sanoilla.

Vierailija
10/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin vajaakuntoinen vai mikset kykene tekemään kyseisiä asioita itse?

Vierailija
11/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.

Vierailija
12/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP-incelin vaimohaaveet vol. 5390

Vierailija
13/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ala ite tekeen niitä töitä !!! Ei me naiset olla mitään koneita, jotka vaan jaksaa ja jaksaa tehdä kaikkea !!!! Miestenkin kuuluu tehdä siivouksia, ruokaa yms ! Eikä vaan laiskotella, kuin mikäkin kroisos........................miesten kuuluu palvella naisia !!!!! Ei toisinpäin !!!! Me naiset emme ole mitään palvelijoita !!!!! Tee ite, hae ite !!!!! Sut täs pitäis nyt pjaska jättää ikiajoiksi !!!! Et kuole nälkään !!! Osaat varmasti hakee kaupasta ruokaa ja lämmittäääääää sen !!! Sen nyt osaa lapsikin tehdä ! 

Vierailija
14/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂

Tämä on yleistä tietyissä piireissä. Vaimo ei tajua että huusholli vaihtuu toiseen.

Vierailija
15/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.

#miesviha

Vierailija
16/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?

Vierailija
17/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?

Osaan mutta siksi minä vaimon otin ettei tarvitse. Piti vaimolle opettaa kädestä pitäen perusasiat ja tämä on kiitos.

Vierailija
18/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen sairaanhoitaja on myös hyvä valinta. 

Vierailija
19/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole pitänyt sitä vaimoa hyvänä. Metsä vastaa aina niin kuin sinne huudetaan.

T nainen onnellisesta liitosta

Vierailija
20/79 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa ei tällä palstalla esiinny. Vai kuinka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi