Vaimo ei enää tee hyvää ruokaa eikä siivoa kunnolla
Väittää olevansa masentunut ja uupunut. Koko perhe kärsii näistä laiminlyönneistä. Pitäisikö erota?
Kommentit (79)
Et olisi pitänyt mennä naimisiin hänen kanssaan, vaan jättää hänet hyvälle miehelle, joka ei vaadi häneltä näitä asioita.
Eihän se eron jälkeen siivoa sinun asuntoa tai tee sinulle ruokaa. Ota kotityöt itse hoitaaksesi, ne kun miesten mielestä sujuu ihan itsestään.
Näytä hänelle se vaatimuslistasi jonka teit kun menit treffeille hänen kanssaan.
Siitä ei voi tinkiä.
Antaako pesää? Kokeile ostaa lahjaksi laadukkaat siivousvälineet ja keittokirja.
Mä olen fiksu vaimo,kun käyn kaupassa niin ostan vaan grillattavaa,koska mies meillä hoitaa grillaamisen. Olin viikon yksin talvella,kas kun mun ei tarvinnut siivota kun vaan sillon ku mies lähti ja talo pysy siistinä omilta jäljiltä. Ei ollu vessassakaan ohiluikauksia,eikä jääny keittiön pöydät täyteen murusia.
Elämäsi tärkeimpiä päätöksiä ei hoideta vauvapalstan huutoäänestyksellä.
Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Näytä hänelle se vaatimuslistasi jonka teit kun menit treffeille hänen kanssaan.
Siitä ei voi tinkiä.
Olethan...Ethän...Ehdoton no no on...Tykkääthän...Osaathan... Se alkaa näillä sanoilla.
Oletko jotenkin vajaakuntoinen vai mikset kykene tekemään kyseisiä asioita itse?
Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.
AP-incelin vaimohaaveet vol. 5390
Ei, vaan ala ite tekeen niitä töitä !!! Ei me naiset olla mitään koneita, jotka vaan jaksaa ja jaksaa tehdä kaikkea !!!! Miestenkin kuuluu tehdä siivouksia, ruokaa yms ! Eikä vaan laiskotella, kuin mikäkin kroisos........................miesten kuuluu palvella naisia !!!!! Ei toisinpäin !!!! Me naiset emme ole mitään palvelijoita !!!!! Tee ite, hae ite !!!!! Sut täs pitäis nyt pjaska jättää ikiajoiksi !!!! Et kuole nälkään !!! Osaat varmasti hakee kaupasta ruokaa ja lämmittäääääää sen !!! Sen nyt osaa lapsikin tehdä !
Vierailija kirjoitti:
Minullakin ruoka oli erilaista ja tuntui kuin joku olisi muutenkin muuttunut. Hetken aikaa tätä kaverin kanssa pähkäiltiin kun hänelläkin oli samoja tuntemuksia. Mietittiin jo pitäisikö lähteä Thaimaaseen rentoutumislomalla mutta sitten tajuttiin. Meidän vaimot oli vaihtuneet keskenään illanistujaisten aikana. Kyllä me naurettiin tälle myöhemmin kovasti. 😂
Tämä on yleistä tietyissä piireissä. Vaimo ei tajua että huusholli vaihtuu toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää vaan näitä naisviha-aloituksia, vaikka vitsillä, niin saatte lopulta hakea sen kielitaidottoman piian ja äidinkorvikkeen Aasiasta. Ei teitä kukaan suomalainen huoli.
#miesviha
Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa siivota ja tehdä ruokaa?
Osaan mutta siksi minä vaimon otin ettei tarvitse. Piti vaimolle opettaa kädestä pitäen perusasiat ja tämä on kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen sairaanhoitaja on myös hyvä valinta.
Sä et ole pitänyt sitä vaimoa hyvänä. Metsä vastaa aina niin kuin sinne huudetaan.
T nainen onnellisesta liitosta
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa ei tällä palstalla esiinny. Vai kuinka?
Jätä se lehmä!