Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että äiti joutuu äitienpäivänäkin hoitamaan lasten aamupesut ja ruokailut

Vierailija
11.05.2025 |

Koska isä haluaa nukkua sunnuntaina pitkään

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmeellistä että tuollaisten kanssa on menty yhteen.

Mun mies jo seurusteluaikoina osti aina mulle kukkia synttäreinä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä. 

Välillä vihjailua että haluan ulos syömään yms.. 

Jos mies olisi ollut täysin välinpitämätön näiden suhteen, emme olisi yhdessä, koska mies tietää että olen tämmöinen romantikko ja hän oikeasti haluaa aina ilahduttaa minua pienillä asioilla ja olen aina sanonut sen hänelle että mielestäni se on ihanaa.

Ihanaa :)

Vierailija
42/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kumppanisi valinnut.

Sitten vain ero tulille ja oikeuteen, jotta isä suostuisi maksamaan elatukset. Isä vielä koulutukseen, miten olla normaali ja kunnollinen isä.

Se löytää äkkiä jonkun toisen äidin passaaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi nukkua sunnuntaina myöhään?

Vierailija
44/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset tekee lapsia ja sitten valittavat että niissä on hirveä työmaa ja ei ole omaa aikaa jne. Itsepähän päätit tuohon touhuun lähteä. On aivan ok olla myös lapseton.

Vierailija
45/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää etukäteen millainen isukki siitä miehestä kuoriutuu.

No kyllä se kunnioitus tulee esiin aika piankin, mikäli sitä on. 

Vierailija
46/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi ollut sekään aikoinaan ok, jos mies olisi hoitanut lasten aamutoimet vain äitienpäivisin.

Vastaukseni siis, ei ole ok mutta myöskään pelkästään äitienpäivänä hoidettuna ei ole ok. 

Vierailija
47/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä niin kovaa meteliä aamupuuhissa, ettei miehesi saa unta ja tulee keittämään sinulle kaffetta. Oikeastaan isän tärkeä tehtävä on opettaa lapset pienestä pitäen, että äitienpäivänä juhlitaan äitiä. Keitetään kaffeet ja katetaan pöytään äidin pitämistä herkuista. Sitten juhlitaan yhdessä ei eivätkä lapset saa varastaa huomiota äidiltään PISTE

Hyvää äitienpäivää Sinulle!

Siinä sitten isä lähtee takaisin yövuoroon kun mielenvikainen palstamamma on pitänyt häntä hereillä koko päivän. Lapsille opetetaan ettei yötyöläisistä pidä välittää. Ne ovat saastaa varsinkin jos ovat miehiä.

Vierailija
48/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuinka te toimitte isänpäivänä?

Vierailija
49/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle äitinä on ok, et lähen tänään tekemään uutta perennapenkkiä pihalle. Tässä teen ensin metatyötä,minkä kokoinen siitä pitää tulla. Nyt on 21 sipulia/taimea. Saatan jopa imuroida tänään ja ehkä pestä ikkunoitakin. 

Vierailija
50/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse teen juuri vaimolle aamupalaa ja annan nukkua pitkään. Käydään ravintolassa syömässä lasten kanssa ja saa valita parista eri vaihtoehdosta mieleisimmän lahjan. 

Ja olet vauva palstalla  😂. On sinulla taito hyppysissä  😅. 

Vierailija
51/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkemäni ja kuulemani perusteella suurin osa miehistä lienee kelvottomia isiksi ja puolisoiksi.

Viestisi on ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
52/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivä on Äidin ja Lasten välinen asia. Ethän sinä Miehesi Äiti ole ?

Ei oo erisnimiä! 

Vierailija
53/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupesut? Ai hampaiden pesu?

Itse tässä heräilen rauhakseen. Mies on tuolla pelaamassa tietokoneella kuten jokainen muukin vkl aamu. Herää aina aikaisemmin. Lapset eivät ole vielä heränneet äänestä päätellen. Pari teiniä, 12v ja 8v. 

Mitä toivon tältä päivältä on ehkä kakku ja yhdessä touhuilu vaikka lautapelin muodossa. Mökillä käynti olisi myös mukavaa. Se on tuossa lähellä. 

Vierailija
54/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmeellistä että tuollaisten kanssa on menty yhteen.

Mun mies jo seurusteluaikoina osti aina mulle kukkia synttäreinä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä. 

Välillä vihjailua että haluan ulos syömään yms.. 

Jos mies olisi ollut täysin välinpitämätön näiden suhteen, emme olisi yhdessä, koska mies tietää että olen tämmöinen romantikko ja hän oikeasti haluaa aina ilahduttaa minua pienillä asioilla ja olen aina sanonut sen hänelle että mielestäni se on ihanaa.

Vaikka miehesi olisi ollut yötöissä ja tullut kotiin aamukahdeksalta? Silti hän ei saisi mennä nukkumaan vaan hänen pitäisi tehdä sinulle oikea Äitienpäivä.

Oikea äitienpäivä? Jos mun mies on ollut yötöissä ja tulee aamulla kotiin, niin hän tuo kukkakimpun ja toivottaa hyvää äitienpäivää ja menee tietysti nukkumaan. 

Ja tämä on ihan riittävä muistaminen.

Illalla voidaan sitten viettää yhdessä aikaa. Tässä nyt on pointti se että mies huomioi aina minut jotenkin halauksella, onnentoivotuksilla tms. Ja mies on aina huomioinut etukäteen nämä asiat! Tehnyt lapsien kanssa kortit ja hakenut esim. Leivokset tms

Vierailija
55/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se äidin rooli on, miksi se tänään muuksi muuttuisi. Se nukkuva isä kantaa ison tilipussin kotiin, jolla perhe sitten elää ja voi hyvin.

Älä valita joutavista.

Mistä sinä tiedät kantaako nukkuva isä kotin ison tilipussin? Tarkoitatko etteivät suomalaiset äidit käy töissä ja elätä perhettään? Todennäköisemmin tuokin isä makaa krapulassa, mutta sekin on sinun mielestäsi okei.

Miten teillä vietetään äitienpäivää, ja ennen kaikkea: miten teillä vietetään isänpäivää?

Mistä sinä tiedät makaako tuo isä krapulassa? Tarkoitatko etteivät suomalaiset isät osaa hallita alkoholinkäyttöään?

Vierailija
56/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kyllä sen seurusteluaikana huomaa arvostaako mies juhlapäiviä vai ei ja arvostaako hän ylipäätään sitä että saa sinut iloiseksi.

Vierailija
57/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kyllä sen seurusteluaikana huomaa arvostaako mies juhlapäiviä vai ei ja arvostaako hän ylipäätään sitä että saa sinut iloiseksi.

Pitääkö myös naisen saada mies iloiseksi?

Vierailija
58/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ihmettelen, miten lapsia osa miehistä on. Omani on kunnollinen. Hoitaa hommansa ja ottaa huomioon. Ollaan aidosti tasa-arvoisia.

Sitten esim. siskollani mies on ihan täysi kakara ja huollettava. Käytännössä toinen lapsi, vaikka on yli 40-vuotias. Sitä touhua on ihan järkyttävä seurata. Miehensä ei pysty huolehtimaan mistään. Unohtelee asioita ja olettaa, että siskoni hoitaa. Saattaa luvata tehdä jotain, mutta seuraavassa hetkessä on unohtanut koko homman. Palstan perusteella tällaisia miehiä on paljon. Miten te naiset jaksatte katsella tuollaisia miehiä?

Minun siskon miehestä näki kyllä kaikki muut jo etukäteen, että ongelmia tulee. Teki pitkää päivää ja keskittyi vain omiin juttuihinsa. Kukaan muu kuin siskoni ei yllättynyt, kun lapsi syntyi ja mies jatkoi samaa linjaa. On kyllä osittaisella hoitovapaalla, mutta käyttää ne päivät omiin juttuihinsa ja joko roudaa 4-vuotiasta mukanaan tai vie äidilleen siksi päiväksi.

Itse olisin potkinut tuollaisen miehen pihalle jo aikoja sitten. Enkä ainakaan olisi tehnyt sen kanssa lasta.

Vierailija
59/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Itsekäs ei muutu mihinkään.

Vierailija
60/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ihmettelen, miten lapsia osa miehistä on. Omani on kunnollinen. Hoitaa hommansa ja ottaa huomioon. Ollaan aidosti tasa-arvoisia.

Sitten esim. siskollani mies on ihan täysi kakara ja huollettava. Käytännössä toinen lapsi, vaikka on yli 40-vuotias. Sitä touhua on ihan järkyttävä seurata. Miehensä ei pysty huolehtimaan mistään. Unohtelee asioita ja olettaa, että siskoni hoitaa. Saattaa luvata tehdä jotain, mutta seuraavassa hetkessä on unohtanut koko homman. Palstan perusteella tällaisia miehiä on paljon. Miten te naiset jaksatte katsella tuollaisia miehiä?

Minun siskon miehestä näki kyllä kaikki muut jo etukäteen, että ongelmia tulee. Teki pitkää päivää ja keskittyi vain omiin juttuihinsa. Kukaan muu kuin siskoni ei yllättynyt, kun lapsi syntyi ja mies jatkoi samaa linjaa. On kyllä osittaisella hoitovapaalla, mutta käyttää ne päivät omiin juttuihinsa ja j

Ne "muut" onkin aina parhaita asiantuntijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi