Onko ok että äiti joutuu äitienpäivänäkin hoitamaan lasten aamupesut ja ruokailut
Kommentit (68)
Äiti se on äidilläkin. Itse kävin istuttamassa orvokit haudalle.
Onko O.K., että äiti on 45 kiloa ylipainoinen möykky?
Mitäpä, jos käännät ajatuksen niin, että et joudu vaan SAAT tehdä sen tänäkin aamuna. Se, että saat tehdä sen, johtuu siitä, että olet äiti.
Tänäänhän juhlitaan äitiyttä. En näe ongelmaa.
Äitienpäivä on Äidin ja Lasten välinen asia. Ethän sinä Miehesi Äiti ole ?
Vierailija kirjoitti:
Sehän se äidin rooli on, miksi se tänään muuksi muuttuisi. Se nukkuva isä kantaa ison tilipussin kotiin, jolla perhe sitten elää ja voi hyvin.
Älä valita joutavista.
Millä lihaksilla tommonen "mies" kantaa yhtään mitään?
Kyllä mun isä toivotti hyvät äitienpäivät mun äidille vaikka ovat eronneet 20-vuotta sitten :). Muistutti mua kans keräämään sille valkovuokkoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko O.K., että äiti on 45 kiloa ylipainoinen möykky?
Itseppäs olet äitisi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä, jos käännät ajatuksen niin, että et joudu vaan SAAT tehdä sen tänäkin aamuna. Se, että saat tehdä sen, johtuu siitä, että olet äiti.
Tänäänhän juhlitaan äitiyttä. En näe ongelmaa.
???
Vierailija kirjoitti:
Onko ok, että kaikkina päivinä hoitaa suurimman osan yhteisiin lapsiin kuuluvista vastuista?
On ok. Äitiys on valinta ja sen velvoitteet ovat olleet tiedossa, kun lapsia on alettu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet kumppanisi valinnut.
Ei voi tietää etukäteen millainen isukki siitä miehestä kuoriutuu.
No kai sen etukäteen tietää tykkääkö toinen nukkua pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää etukäteen millainen isukki siitä miehestä kuoriutuu.
Kyllä se on yleensä tiedossa. Ei se mies siitä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Isänpäivänäkin isän pitäisi viettää aikaa lasten kanssa ja keskittyä heihin. Miksi äitienpöivän pitäisi olla äidin hemmottelupäivä. Ja höpö höpö, että vain äiti hoitaa lapsia ja kotia 364 muuta päivää vuodessa.
Äitienpäivänä isä tekee perheelle ruoan tai vie perheen ravintolaan syömään. Isänpäivänä isä valmistaa perheelle ruoan tai vie perheen ravintolaan syömään.
Äidit on äitejä joka päivä. Lapset kiittää äitiä kukkasin tänään. Kortilla. Äiti on sitten iloinen ja tekee ruokaa. Tai koko perhe menee ulos syömään. Idea on muistaminen eli lapset muistaa äitejään ja äidit omia ja isät muistaa omaa äitiään. Isällä on myös oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit valita uudelleen.
Tuskin se uusi mies äitienpäivänä kovinkaan passaa tätä uutta puolisoa, jonka lasten isä hän ei ole.
Kerro tarkemmin. Miksi miehesi haluaa nukkua pitkään? Onko hän kenties ollut yötöissä?
On kyllä ihmeellistä että tuollaisten kanssa on menty yhteen.
Mun mies jo seurusteluaikoina osti aina mulle kukkia synttäreinä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä.
Välillä vihjailua että haluan ulos syömään yms..
Jos mies olisi ollut täysin välinpitämätön näiden suhteen, emme olisi yhdessä, koska mies tietää että olen tämmöinen romantikko ja hän oikeasti haluaa aina ilahduttaa minua pienillä asioilla ja olen aina sanonut sen hänelle että mielestäni se on ihanaa.
Oikeasti ihmettelen, miten lapsia osa miehistä on. Omani on kunnollinen. Hoitaa hommansa ja ottaa huomioon. Ollaan aidosti tasa-arvoisia.
Sitten esim. siskollani mies on ihan täysi kakara ja huollettava. Käytännössä toinen lapsi, vaikka on yli 40-vuotias. Sitä touhua on ihan järkyttävä seurata. Miehensä ei pysty huolehtimaan mistään. Unohtelee asioita ja olettaa, että siskoni hoitaa. Saattaa luvata tehdä jotain, mutta seuraavassa hetkessä on unohtanut koko homman. Palstan perusteella tällaisia miehiä on paljon. Miten te naiset jaksatte katsella tuollaisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihmeellistä että tuollaisten kanssa on menty yhteen.
Mun mies jo seurusteluaikoina osti aina mulle kukkia synttäreinä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä.
Välillä vihjailua että haluan ulos syömään yms..Jos mies olisi ollut täysin välinpitämätön näiden suhteen, emme olisi yhdessä, koska mies tietää että olen tämmöinen romantikko ja hän oikeasti haluaa aina ilahduttaa minua pienillä asioilla ja olen aina sanonut sen hänelle että mielestäni se on ihanaa.
Vaikka miehesi olisi ollut yötöissä ja tullut kotiin aamukahdeksalta? Silti hän ei saisi mennä nukkumaan vaan hänen pitäisi tehdä sinulle oikea Äitienpäivä.
Mistä sinä tiedät kantaako nukkuva isä kotin ison tilipussin? Tarkoitatko etteivät suomalaiset äidit käy töissä ja elätä perhettään? Todennäköisemmin tuokin isä makaa krapulassa, mutta sekin on sinun mielestäsi okei.
Miten teillä vietetään äitienpäivää, ja ennen kaikkea: miten teillä vietetään isänpäivää?