Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että äiti joutuu äitienpäivänäkin hoitamaan lasten aamupesut ja ruokailut

Vierailija
11.05.2025 |

Koska isä haluaa nukkua sunnuntaina pitkään

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, äitienpäivä on tavallinen päivä. Terveisin neljän äiti. Odota kun lapset kasvaa niin hoitavat itse pesunsa ja tekevät kortin äidilleen 

Vierailija
62/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kumppanisi valinnut.

Ei voi tietää etukäteen millainen isukki siitä miehestä kuoriutuu.

No kyllä se kunnioitus tulee esiin aika piankin, mikäli sitä on. 

Tämä! Kyllä sen seurusteluaikana huomaa arvostaako mies juhlapäiviä vai ei ja arvostaako hän ylipäätään sitä että saa sinut iloiseksi.

Pitääkö myös naisen saada mies iloiseksi?

Kyllä mä ainakin pyrin huomioimaan miestäni aina ja minusta on tärkeää että hän kokee itsensä riittäväksi ja rakastetuksi. Arvostan häntä ja sanon sen myös hänelle usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äitienpäivää vietettiin eilen, koska mies on tänään töissä. 

Olisin ollut todella hämmästynyt jos mies ei olisi mitenkään huomioinut, koska ei ole koskaan kuulunut hänen tapoihinsa jättää huomioimatta muiden juhlapäiviä. Tämä oli tiedossa jo 20 vuotta sitten kun alettiin seurustelemaan.

Vierailija
64/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan sen aamukahvin valmiina (pannussa ei mukissa) 365 aamuna vuodessa, paitsi jos toinen on mökillä tms.

Juhlimiset hoidetaan iltakahvilla, niin ei kellään ole päivä pilalla jo aamusta.

Vierailija
65/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Itsekäs ei muutu mihinkään.

Mutta epäitsekästä esittävää ei välttämättä tunnista. Olisi oman ketjunsa aihe, miehet jotka näyttelevät luonteensa tapailuvaiheessa.

Vierailija
66/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmeellistä että tuollaisten kanssa on menty yhteen.

Mun mies jo seurusteluaikoina osti aina mulle kukkia synttäreinä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä. 

Välillä vihjailua että haluan ulos syömään yms.. 

Jos mies olisi ollut täysin välinpitämätön näiden suhteen, emme olisi yhdessä, koska mies tietää että olen tämmöinen romantikko ja hän oikeasti haluaa aina ilahduttaa minua pienillä asioilla ja olen aina sanonut sen hänelle että mielestäni se on ihanaa.

Mä ajattelen kanssa että kai miehestä jotain kuvaa saa jo seurusteluaikana ja ennen lasten hankkimista  

Jos mies ei ensimmäisinä yhteisinä vuosina näytä huomioivan kenenkään läheisen merkkipäiviä, ei osallistu koulun tai muiden juhlien järjestelyihin niin ei ehkä kannata olettaa että tilanne hirveästi muuttuu yhteisen lapsen myötä  

Samoin jos mies ei laita ruokaa, hoida kotitöitä, pese pyykkiä ym silloin kun perheessä on vasta kaksi aikuista niin ehkä ei kannata olettaa että lapset ja lisääntynyt työmäärä herättää miestä tähän vastuuseen  

Vierailija
67/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Itsekäs ei muutu mihinkään.

Mutta epäitsekästä esittävää ei välttämättä tunnista. Olisi oman ketjunsa aihe, miehet jotka näyttelevät luonteensa tapailuvaiheessa.

Ja naiset.

Vierailija
68/68 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kunnioitus tulee esiin aika piankin, mikäli sitä on. 

Tämä! Kyllä sen seurusteluaikana huomaa arvostaako mies juhlapäiviä vai ei ja arvostaako hän ylipäätään sitä että saa sinut iloiseksi.

Pitääkö myös naisen saada mies iloiseksi?

Sovinistinen vaatimus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi