Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat teettekö vuoroin ruokaa teille molemmille?

Vierailija
10.05.2025 |

Meillä on outo tilanne. Minä teen ruokaa molemmille, mutta puoliso ei tee minulle ruokaa, vaan näpertää vain itselleen niinä harvoina päivinä, kun ei ole ruuanlaittotuulella.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kun en ole ruuanlaittotuulella

Vierailija
2/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa arkisin minulle koska hänen työpäivänsä loppuu kaksi tuntia ennen minua. Näin viikonloppuisin osat vaihtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä teen molemmille, puoliso tekee molemmille silloin kun en itse jostain syystä voi.

Vierailija
4/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Juuri näin että vuoron perään molemmille.

Vierailija
5/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin molemmille ja yhdessä syödään.

Vierailija
6/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne jatkuu niin kauan kun kutsut sitä lempeästi "oudoksi", etkä vaadi mieheltä osallistumista.

Vierailija
7/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tekee, tekee koko perheelle, minä, puoliso tai teini. Ei ole jaettu vakiovuoroja. Lapsen ollessa pienempi, puoliso oli ensin kotona, joten hän hoiti arkivuorot. Nyt kuljetaan työmatkat kimpassa ja mä kokkailen useimmiten.

Vierailija
8/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja puolisollani on aika pitkälti erilliset ruuat, Hän tekee kaakkoisaasialaista ruokaa itselleen ja minä vähän suomalaisempaa itselleni. Ei minkäänlaista ongelmaa siinä.

Vierailija
9/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä kokki. Mies hoitaa siivouksen.

Vierailija
10/70 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on ihan kädetön keittiössä, täytyy itse kokata perheen ruoatkin saatana - ja opettaa mukelot syömään yhdessä hyvää ruokaa. Tuolla se nytkin sohvalla tuijottaa puhelinta, kun minä parka se vaan aherran täällä kyökissä ja haluaisin puhua tunteista, mutta ei ..akka on niin  persephonen vanki. Ottaa kyllä kuvia mielellään, että ihana perheilta ja hyvää ruokaa # arabia # Couscouslinssidali # ihanaperhe #metatyö #feminismi # pitkataamut # itsestahuolehtiminen 

Vierailija
11/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
12/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yhdessä sunnuntaina koko viikon seuraavaksi ma-pe, eli neläjn päivän ruuat. Viikonloppuna käydään jossain syömässä.

Vierailija
13/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme yhdessä ruokaa. Mies ei yksin osaa, mutta yhdessä tehden onnistuu, kun joku kertoo mitä tehdään.

Vierailija
14/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen sen mukaan kumpi on sopivammin kotona. Viime aikoina minä olen hoitanut kokkauksen, kun olen pääsääntöisesti kotona. Viikonloppuisin tehdään aina yhdessä ruoka.

Vierailija
15/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ja syödään aina omat ruoat

Vierailija
16/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee kumpaa huvittaa tai sitten tehdään yhdessä. Ei niin tarkkaan lasketa.

Vierailija
17/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaa arkisin minulle koska hänen työpäivänsä loppuu kaksi tuntia ennen minua. Näin viikonloppuisin osat vaihtuvat.

Näin oli meilläkin työaikana. Nyt eläkkeellä teemme aika paljon yhdessä ja kummallakin on omat bravuurit, jotka tehdään itse. Harmi, kun meillä keittiössä niin olemattomat työskentelytilat kahdelle. Joskus tekisi mieli sanoa, että mene pois, mutta en suinkaan sano.

Vierailija
18/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään eläkkeellä minä teen useammin mutta mies on myös aina tehnyt ruokaa. Silloin kun hän oli jo etätöissä  ja minä muualla ruoka oli aina valmiina kun tulin kotiin

Vierailija
19/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kumpikin aikuisia ihmisiä jotka tekevät kotitöitä, kyllä. Hälyttävää jos ei osaa laittaa ruokaa

Vierailija
20/70 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä teen kaikille.

Mies tekee vain silloin, kun erikseen pyydän tekemään ruokaa ja silloinkin hyvin rajoittuneesti tyyliin nugetit ja ranet, makaroni ja jauheliha, koska hän ei osaa oikein laittaa mitään ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan