Jos on muka jotain homofobiaa olemassa niin eikö ole muka ole olemassa myös heterofobiaa homoissa?
Ihme että noiden homojen jutut menee vain yhteen suuntaan aina?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä homoja pelkää. En vaan voi niitä sietää silmissäni. Se on minun oikeus.
Samaa mieltä. Sinulla on oikeus kaivaa silmät päästäsi, jotta et näkisi enää mahdollisia homoja. Tämä on vapaa maa, toisin kuin monet muut.
Toki on, mutta en mä hinttien takia silmiäni pilaa.
No sitten otat tietoisen riskin, että saatat nähdä jonkun homon. Omapahan on asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ovatko homot Suomessa määritelleet heterouden sairaudeksi jossain vaiheessa, kuten heterot ovat tehneet homoille?
No, eivät ole mutta olishan tuo nyt jo melko erikoista että nisäkkäille lajityypillinen lisääntymistapa julistettaisiin sairaudeksi.
Sairasta on luokitella toinen ihminen sairaaksi, vaikkei tämä ole.
No, ei tuo seksuaalikäyttäytyminen kyllä normaaliakaan ole homoilla.
Oletko muuten huomannut, että ihan täysheteroillakin voi olla ties minkälaista seksuaalistakäyttäytymistä. Pitäisikö näistä luoda sitten listaus mikä on normaalia ja mikä sairasta?
Mulle tuo passais ja tiedän kyllä että ns. heteroissakin on monenlaista pervoa, itse olen jostain syystä aivan perushetero, ihan normaali seksi naisen kanssa on aina sopinut mulle, ei mitään anaaleja eikä suihinottoja, se pillu on se ihanin paikka ollut aina mun penikselle, olenko outo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Sinulla on oikeus kaivaa silmät päästäsi, jotta et näkisi enää mahdollisia homoja. Tämä on vapaa maa, toisin kuin monet muut.
Sivistysmaissa taasen sairaat ihmiset ohjataan hoitoon. Toisin kuin siellä Suomessa.
Ja kuka sulta on mitään kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää? Mitä ihmettä?
Fobia eli määräkohteinen pelko tarkoittaa tiettyyn asiaan tai tilanteeseen liittyvää pelkotilaa, joka on kohtuuttoman voimakas suhteessa asian aiheuttamaan todelliseen uhkaan. Fobia voi rajoittaa elämää huomattavasti, kun pelon kohdetta pyrkii välttämään.
Kuulostaa lähinnä mt ongelmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistysmaissa taasen sairaat ihmiset ohjataan hoitoon. Toisin kuin siellä Suomessa.
Ja kuka sulta on mitään kysynyt?
Entä sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Olen androkyynikko eli suhtaudun epäilevästi miehiin, koska niin monet miehet näyttävät nykyään neitimäisiltä. Itse olen oikein miehekäs mies, 100% hetero.
Jos sä olisit oikeasti miehekäs, niin sun ei tarvitsisi mainostaa sitä, eikä homous tai feminiinisyys uhkaisi sun mieheyttä. Nyt vaikutat lähinnä epävarmalta ruikuttajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä jotkut LGBTQ&-henkilöt käyttävät termiä heteronormatiivinen selvästi inhoten ja nyrpistellen.
Heterofobiaahan se on, vaikka toki fobia-sanasta voitaisikn näissä yhteyksissä jo luopua.
" LGBTQ&-henkilö" voi olla ihan hyvin heterokin. Mun mielestä kannattaa jättää sellaisten ajatukset omaan arvoonsa.
Harvat heistä ovat heteroita - huomaatko, miten trans-aate on sekoittanut pääsi?
LGBQ eivät lähtökohtaisestikaan voi olla heteroita. T.n kohdalla voidaan vääntää.
Ja kyllä, hetetofobiaa on.
LGB:n jälkeiset kirjaimet ovat heteroita ja/tai fetisistejä. Nykyään on queer, jos heterolla on vinkeitä mieltymyksiä tai huomioväritukka ja sonninrengas. Prideillä ja aakkosjengissä hilluvat niin heterotransit, heterokinkyt, heterofetisistit, heteroaseksuaalit, heteroturrit kuin heteropolyamorisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Lgbtq ja seta ovat vaarallisia punavihreitä poliittisia liikkeitä. Pahasti siis politisoituneet.
Siksi julistavat kiukkuisina sanomaansa mm heteroita ja perheitä vastaan.
Samaa hörhösakkia on blm, woke, cancel, elokapina punavihreät, antifa. Nuo saa tukea mm sorokselta ja weffiltä.
Heitä siis ohjaillaan poliittisesti. Ja ovat siis myrkkyä keskiluokalle, heteroille ja yhteiskunnalle.
Pride-liike, Seta ja muut transtoimijat ovat homovastaisia eheytysliikkeitä, jotka tuputtavat suuntautumisen vastaisia heterotranseja homoseksuaaleille ja transiuttavat homoseksuaalisista nuorista transheteroita.
Moni tuntemani homo laukoo avoimen heterovastaisia kommentteja. Ovat myös usein hyvin aktiivisesti hieromassa homouttaan muiden naamoihin. Sanovat jatkuvasti todella seksuaalisia asioita, mikä olisi aikuiselle heterolle todella sopimatonta ja outoa.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntemani homo laukoo avoimen heterovastaisia kommentteja. Ovat myös usein hyvin aktiivisesti hieromassa homouttaan muiden naamoihin. Sanovat jatkuvasti todella seksuaalisia asioita, mikä olisi aikuiselle heterolle todella sopimatonta ja outoa.
Ja sitten sä heräsitkin tappi tanassa ja mällit pöksyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sä heräsitkin tappi tanassa ja mällit pöksyissä.
Häh? Koitko tämän sopivaksi asiaksi sanoa toiselle? Oletko juuri näitä homoja, joista puhuin?
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä koska seksuaalisuus aletaan kirjaamaan syntymätodistukseen. Voihan sen yrittää arvatakin. Sitten jotkut maat voisi ottaa käytännön, että maahan ei saa tulla, jos seksuaalisuus ei vastaa syntymässä arvioitua.
Transujen ja vihervassujen mukaan seksuaalisuus voi muuttua ja lesbot voivat rakastaa kullia, jos sen jatke ilmoittaa olevansa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä koska seksuaalisuus aletaan kirjaamaan syntymätodistukseen. Voihan sen yrittää arvatakin. Sitten jotkut maat voisi ottaa käytännön, että maahan ei saa tulla, jos seksuaalisuus ei vastaa syntymässä arvioitua.
Transujen ja vihervassujen mukaan seksuaalisuus voi muuttua ja lesbot voivat rakastaa kullia, jos sen jatke ilmoittaa olevansa nainen.
Olen pannut useita omiensa sanojensa mukaan enimmäkseen naisiin kallellaan olevia bi-naisia. Kummasti kuitenkin ovat ihastuneet minuun ja omaksuneet hyvin ns. heteronormatiivisia rooleja kun hyvää kullia on tarjolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Homous on häiriö aivoissa.
Sulla ei taida varaa urputtaa mistään häiriöistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut useita omiensa sanojensa mukaan enimmäkseen naisiin kallellaan olevia bi-naisia. Kummasti kuitenkin ovat ihastuneet minuun ja omaksuneet hyvin ns. heteronormatiivisia rooleja kun hyvää kullia on tarjolla. :D
Samalla logiikalla sunkin pitäisi rakastaa tyttökullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi oikeasti hyvä, niin sun ei tarvitsisi mainostaa sun katkista vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein usko, että sä et olisi törmännyt homofobiaan elämäsi aikana. Fobia on kyllä huono sana, sanotaan ennemmin homovihaan tai vaikka negatiiviseen asenteeseen homoja kohtaan. Ihan turha sanoa siitä "muka".
ei se ole vihaa vaan inhoa ja myöskin yhteiskunnallista rakenteellista vastustusta missä tiedetään sen vahingoittavan tulevaisuudessa yhteiskunnan hyvinvointia.
Homous ei vahingoita tulevaisuudessa eikä nyt yhteiskunnan hyvinvointia. Homous on sitä, että ihminen tuntee seksuaalista vetovoimaa omaa sukupuoltaan kohtaan. Älä sekoita homoseksuaalisuutta ja queer-aatetta toisiinsa. Homous ei ole poliittinen tai yhteiskunnallinen aate.
eli syntyvyys on nousussa? Arv
Puhut edelleen asian ohitse kuten aiemmin jo kerrottiin että kyseessä on yhteiskunnalliset arvot. Homojen "oikeudet" on tärkeimpiä kuin heteroiden avioliitto tai ydinperhe suomalaisessa kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos homot uskaltaa olla omia itsejään ja perustaa perheitä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa niin sehän vaan lisää lapsiperheiden määrää."
Täh??? Missä todellisuudessa oikein elät? Etkö ole ollut yhdelläkään biologiantunnilla koskaan?
Hedelmöityshoidot, apilaperheet yms. On muitakin tapoja perustaa perhe kuin luomuhedelmöitys heteroparisuhteessa. Ja näitä pitää nimenomaan tukea eikä vastustaa, jos halutaan sitä syntyvyyttä pitää yllä.
Ei riitä että lapsi syntyy vaan sille tulee taata terve ympäristö kehittyä. Nyt jo näkee mihin johtaa yksinhuoltajuus. Lapsi tarvii tutkitusti miehen isäksi ja naisen äidiksi eikä tätä voi kukaan kiistää.