Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on muka jotain homofobiaa olemassa niin eikö ole muka ole olemassa myös heterofobiaa homoissa?

Vierailija
10.05.2025 |

Ihme että noiden homojen jutut menee vain yhteen suuntaan aina?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pyrit, ap?

Vierailija
62/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fantasiat ovat eri asia kuin identifioituminen biseksuaaliksi ja Pride-liikkeeseen."

Ja minkä ihmeen takia heterolla olisi fantasioita saman sukupuolen edustajasta? Jotain taipumusta on pakko olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lgbtq ja seta ovat vaarallisia punavihreitä poliittisia liikkeitä. Pahasti siis politisoituneet.

Siksi julistavat kiukkuisina sanomaansa mm heteroita ja perheitä vastaan.

Samaa hörhösakkia on blm, woke, cancel, elokapina punavihreät, antifa. Nuo saa tukea mm sorokselta ja weffiltä.

Heitä siis ohjaillaan poliittisesti. Ja ovat siis myrkkyä keskiluokalle, heteroille ja yhteiskunnalle.

Vierailija
64/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ovatko homot Suomessa määritelleet heterouden sairaudeksi jossain vaiheessa, kuten heterot ovat tehneet homoille? 

No, eivät ole mutta olishan tuo nyt jo melko erikoista että nisäkkäille lajityypillinen lisääntymistapa julistettaisiin sairaudeksi.

Sairasta on luokitella toinen ihminen sairaaksi, vaikkei tämä ole. 

Vierailija
65/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lgbtq ja seta ovat vaarallisia punavihreitä poliittisia liikkeitä. Pahasti siis politisoituneet.

Siksi julistavat kiukkuisina sanomaansa mm heteroita ja perheitä vastaan.

Samaa hörhösakkia on blm, woke, cancel, elokapina punavihreät, antifa. Nuo saa tukea mm sorokselta ja weffiltä.

Heitä siis ohjaillaan poliittisesti. Ja ovat siis myrkkyä keskiluokalle, heteroille ja yhteiskunnalle.

Minä olen MAGA!

Vierailija
66/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE areenalla dokumentti laulaja Madonnasta. Hän myi seksikuvakirjoja kuin videoita kuin musiikkia . Mutta hänen veljensä oli homo joka kuoli ja ystävänsä oli homo joka sairastui aidsiin. Hän keräsi rahaa silläkin asialla. Alussa hän oli tanssija. Mutta koko elämän ajan tekemisissä homojen kuin bi seksuaalien kanssa. Hänellä on 2 lasta itsellä.  Siinä dokumentissa on lyhyitä pätkiä USAn homopareista jotka kulkee käsikädessä ja halailee. Ystävyys on mukavaa mutta kun se on seksuaalista ylittyy joku raja.  Onneksi on jo lääkkeet AIDS kuin tuberkuloosi. Madonnan äiti kuoli kun Madonna nimeä käyttävä oli vasta lapsi . Oli  äitinsä puolelta katolinen. Tai on siis. Mutta toki sukupuoli taudit on myös heteroilla. Sodoman synnit kuten väkivalta. Kyllä homot yrittää käännyttää heteroja homoiksi.  Ihan kuin narkomaanit yrittää käännyttää narkomaaniksi. 

Vierailija
67/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen yhtyeen Mercury oli bi seksuaali.  Sittemmin homo.  Kyllä hänen musiikkia myös heterot  kuunteli. 

Vierailija
68/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queen yhtyeen Mercury oli bi seksuaali.  Sittemmin homo.  Kyllä hänen musiikkia myös heterot  kuunteli. 

Ai muka Freddien heteroseksuaalisuus jäi muka kokonaan sitten pois vai? Eiköhän sekin säily, voihan ihmine aina muuttua toisenkin kerran?

Vierailija
69/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä koska seksuaalisuus aletaan kirjaamaan syntymätodistukseen. Voihan sen yrittää arvatakin. Sitten jotkut maat voisi ottaa käytännön, että maahan ei saa tulla, jos seksuaalisuus ei vastaa syntymässä arvioitua.

Vierailija
70/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ovatko homot Suomessa määritelleet heterouden sairaudeksi jossain vaiheessa, kuten heterot ovat tehneet homoille? 

No, eivät ole mutta olishan tuo nyt jo melko erikoista että nisäkkäille lajityypillinen lisääntymistapa julistettaisiin sairaudeksi.

No, ei tuo seksuaalikäyttäytyminen kyllä normaaliakaan ole homoilla.

Vierailija
71/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiinnostava kysymys. Muistan kerran että jossain lehtiartikkelissa kerrottiin että homo joutui tekeytymään heteroksi. Tekeytyessään hän mm. pukeutui maanläheisiin sävyihin. Minusta on aika outo oletus että vain homot pukeutuu värikkäästi. 

Ihan yhtä outo oletus on se, että kaikki homot pukeutuvat värikkäästi. Todellisuudessa et tunnista kaikkia homoja ja lesboja. 

Vierailija
72/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä homoja pelkää. En vaan voi niitä sietää silmissäni. Se on minun oikeus.

Vierailija
73/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fobia ON suomea! Kouluun mars!

Vierailija
74/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuo seksuaalikäyttäytyminen kyllä normaaliakaan ole homoilla.

Oletko muuten huomannut, että ihan täysheteroillakin voi olla ties minkälaista seksuaalistakäyttäytymistä. Pitäisikö näistä luoda sitten listaus mikä on normaalia ja mikä sairasta? 

Vierailija
75/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää? Mitä ihmettä? 

Vierailija
76/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sinulla on oikeus kaivaa silmät päästäsi, jotta et näkisi enää mahdollisia homoja. Tämä on vapaa maa, toisin kuin monet muut.

Vierailija
77/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jotkut LGBTQ&-henkilöt käyttävät termiä heteronormatiivinen selvästi inhoten ja nyrpistellen.

Heterofobiaahan se on, vaikka toki fobia-sanasta voitaisikn näissä yhteyksissä jo luopua.

" LGBTQ&-henkilö" voi olla ihan hyvin heterokin. Mun mielestä kannattaa jättää sellaisten ajatukset omaan arvoonsa.

Töissä sellaiset sähköpostit, joiden lähettäjällä on pronominit nimen perässä lentää automaattisesti roskakoriin.

Vierailija
78/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkää? Mitä ihmettä? 

Fobia = Pelko. Aivan järkeenkäypää.

Vierailija
79/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkää? Mitä ihmettä? 

Fobia eli määräkohteinen pelko tarkoittaa tiettyyn asiaan tai tilanteeseen liittyvää pelkotilaa, joka on kohtuuttoman voimakas suhteessa asian aiheuttamaan todelliseen uhkaan. Fobia voi rajoittaa elämää huomattavasti, kun pelon kohdetta pyrkii välttämään.

Vierailija
80/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sinulla on oikeus kaivaa silmät päästäsi, jotta et näkisi enää mahdollisia homoja. Tämä on vapaa maa, toisin kuin monet muut.

Toki on, mutta en mä hinttien takia silmiäni pilaa.