Linnanmäen ranneke 53 eur, miten selität lapselle?
Kommentit (355)
Kannattaa opetella säästämään lasten kesämenoja varten. Tuo on niin pieni raha, että luulisi olevan helppo juttu: yksi kampaamoreissu vähemmän, ei tupakkaa, ei baari-iltoja, ei kynsi/ripsihuoltoja Lapset on niin vähän aikaa pieniä, että niihin kannattaa panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistot eivät ole pakollisia.
Sano tuo 12-vuotialle.
Miten tyhmä 12-vuotias teillä on?
Ruoka, vuokra ja sähkölasku ovat pakollisia.
Huvipuistot, karkit ja limsat eivät ole pakollisia.
näytät mariinin ja saarikon kuvat ja sanot nämä tädit veivät senkin ilon viemällä valtion rahat ulkomaille. ei saa pelata edes afrikan tähteä.
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäellä ei ole hinnasta johtuen värinää ja olen valmis maksamaan siitä.
Iso joukkotappelu Linnanmäellä - huvipuisto suljettu, "tilanne kaoottinen"
Poliisi ei ole ottanut ketään kiinni Linnanmäen sunnuntai-iltaisesta tappelusta.
Linnanmäen huvipuisto Helsingissä jouduttiin sulkemaan tunnin etuajassa nuorisojoukon tappelun vuoksi.
Poliisi vahvistaa, että tappelussa oli kyse etnisen nuorisoryhmän erimielisyyksistä. Tilanne oli ilmeisesti saanut alkunsa etuilusta Kieputin-laitteen jonossa.
Poliisi kertoo, että tappeluun olisi osallistunut jopa 150 nuorta, iältään 10-20-vuotiaita.
Ilmaista kesäpuuhaa on vaikka kuinka. Pyöräretket, patikointi, telttailu, uiminen, marjastus, lukeminen, piirtäminen, virkkaus, pihapelit jne.
Toiset priorisoi itsensä ja toiset priorisoi lapsensa. Itse pistin juuri kaikki omat harrastus välineeni myyntiin ja valmistaudun omalle kohdalle kaurapuuro kuuriin ja painoin koko kevään ylitöitä että saan säästettyä rahaa että pääsen lasten kanssa toteuttamaan kesän suunnitelmat. Tiedossa on ainakin särkänniemen reissu, Linnanmäen reissu ja power parkin reissu muita emme ole vielä ainakaan suunnitelleet. Itse pistän aina lapset oman hyvinvoinnin edelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäellä ei ole hinnasta johtuen värinää ja olen valmis maksamaan siitä.
Iso joukkotappelu Linnanmäellä - huvipuisto suljettu, "tilanne kaoottinen"
Poliisi ei ole ottanut ketään kiinni Linnanmäen sunnuntai-iltaisesta tappelusta.
Linnanmäen huvipuisto Helsingissä jouduttiin sulkemaan tunnin etuajassa nuorisojoukon tappelun vuoksi.
Poliisi vahvistaa, että tappelussa oli kyse etnisen nuorisoryhmän erimielisyyksistä. Tilanne oli ilmeisesti saanut alkunsa etuilusta Kieputin-laitteen jonossa.
Poliisi kertoo, että tappeluun olisi osallistunut jopa 150 nuorta, iältään 10-20-vuotiaita.
Kie-Putin? No niin, pitihän se arvata.
Näkyikö edes hyvän näköisiä naisen perseitä?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista kesäpuuhaa on vaikka kuinka. Pyöräretket, patikointi, telttailu, uiminen, marjastus, lukeminen, piirtäminen, virkkaus, pihapelit jne.
Naiminen...
Vierailija kirjoitti:
Mua enemmän jännittää se meneminen sinne. Autolla en lähde keskustaan ajelee. Sen tietää mitä siitä tulee kun maalainen ekaa kertaa lähtee ajelee sinne.
Tuottaa kauheasti päänvaivaa mulle tuo asia. Tekis mieli ajaa auto johkin lähelle Helsinkiä ja vaan ottaa taksi lintsille ja takas autolle.. En vaan tiedä missä on lähin sellainen helppo paikka mihin auton voisi jättää ennen Helsinkiä
Riippuu mistä päin tulet. Esimerkiksi Haagaan voi jättää auton johonkin tienvarteen ja siitä uberilla lintsille on ehkä 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Toiset priorisoi itsensä ja toiset priorisoi lapsensa. Itse pistin juuri kaikki omat harrastus välineeni myyntiin ja valmistaudun omalle kohdalle kaurapuuro kuuriin ja painoin koko kevään ylitöitä että saan säästettyä rahaa että pääsen lasten kanssa toteuttamaan kesän suunnitelmat. Tiedossa on ainakin särkänniemen reissu, Linnanmäen reissu ja power parkin reissu muita emme ole vielä ainakaan suunnitelleet. Itse pistän aina lapset oman hyvinvoinnin edelle
Opetatko heidät myös uimaan, lukemaan ja tekemään voikukkaseppeleitä vai pitääkö koko ajan olla kuskaamassa jonnekin riehuntapaikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistot eivät ole pakollisia.
Sano tuo 12-vuotialle.
Käykö kaverit koko ajan vai miksi luulee, että sinne kuuluu päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua enemmän jännittää se meneminen sinne. Autolla en lähde keskustaan ajelee. Sen tietää mitä siitä tulee kun maalainen ekaa kertaa lähtee ajelee sinne.
Tuottaa kauheasti päänvaivaa mulle tuo asia. Tekis mieli ajaa auto johkin lähelle Helsinkiä ja vaan ottaa taksi lintsille ja takas autolle.. En vaan tiedä missä on lähin sellainen helppo paikka mihin auton voisi jättää ennen Helsinkiä
Riippuu mistä päin tulet. Esimerkiksi Haagaan voi jättää auton johonkin tienvarteen ja siitä uberilla lintsille on ehkä 10 euroa.
Jussufin piraatilla ehkäpä jopa alle 2 egee!
Jos maakunnista asti lähtee, niin melkein enemmän saa rahalle vastinetta, jos tekee reissun Tukholman Grönalundiin. Siinä tulee edulliset yöpymisetkin laivalla.
Vierailija kirjoitti:
MItä siinä on selitettävää? Tuohan on taskuraha. Hommaa parempi mies jos tuollainen on ongelma.
Toisaalta, hyvä meille joilla on sitä rahaa. Vähemmän jonoa laitteisiin
Olen yh-isä, eikä minulla ole miestä. Mistä löytäisin paremman miehen? Olisiko sinusta minulle parempi mies?
Vierailija kirjoitti:
siihen ruuat pysäköinnit ja matkat päälle
lähemmäs 500 eur reissu
Tuolla hinnalla saa viikoksi kivan vuokramökin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella säästämään lasten kesämenoja varten. Tuo on niin pieni raha, että luulisi olevan helppo juttu: yksi kampaamoreissu vähemmän, ei tupakkaa, ei baari-iltoja, ei kynsi/ripsihuoltoja Lapset on niin vähän aikaa pieniä, että niihin kannattaa panostaa.
En polta, en osta kynsi- enkä ripsihuoltoja. Rahat menevät auton huoltoon. En pääse julkisilla töihin.
t. isä
Kerron lapsille, että linnanmäelläkään ei tarvitse katsoa niitä köyhiä surkimuksia.
Taas on urputukset alkanu. Jos ihminen ei yhtä viisikymppistä pysty laittamaan johonkin lapsensa menoon, niin missähän vika. Kerää tuota summaa vaikka koko vuoden, jos ei muuten onnistu. Eiköhän niistä palautetuista siideri- ja kaljatölkeistä helposti tommonen summa järjesty.
Että viitsiikin, aikuinen ihminen.
Sano niille suoraan että äidin rahat pitää säästää äidin ulkonäkö asioihin niin te ette pääse pitämään kivaa