Linnanmäen ranneke 53 eur, miten selität lapselle?
Kommentit (355)
Linnanmäellä ei ole hinnasta johtuen värinää ja olen valmis maksamaan siitä.
Kannattaa mennä Finnairin aviokseilla 15€ ranneke
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä Finnairin aviokseilla 15€ ranneke
Ja lisäksi maksaa Finnair+ Mastercardilla, niin saa lentopisteet kaupanpäälle.
Voin laittaa parin lipun verta rahaa lasten linnanmäki reissuun jos laitat mobilebay numeron.
Olen selittänyt lapselle, että Linnanmäellä on paljon ihmisiä töissä eri vuoroissa ja heille pitää maksaa palkkaa. Koska palkkakustannukset ovat korkeat, maksaa ranneke 53 e. Vaihtoehtona olisi se, että työntekijät olisivat palkattomia ja töissä koko ajan, asuisivat jossain takahuoneessa ja saisivat ruuaksi riisiä ja kalanpääsoppaa. Olisiko se reilua, että meillä on hauskaa ja he olisivat orjia? No ei olisi. Kun maksetaan suomalaista palkkaa kaikkine työnantajamaksuineen, niin asiakkaalle siitä tulee kallista.
Huvipuistot eivät ole pakollisia.
Meillä kolme lasta sukellusmatka Balille maksaisi yli 5000e meiltä kaikilta.
Olemme molemmat työttömiä. Jää Lapsilta väliin... Sääli..
Vierailija kirjoitti:
Sano tuo 12-vuotialle.
Mua enemmän jännittää se meneminen sinne. Autolla en lähde keskustaan ajelee. Sen tietää mitä siitä tulee kun maalainen ekaa kertaa lähtee ajelee sinne.
Tuottaa kauheasti päänvaivaa mulle tuo asia. Tekis mieli ajaa auto johkin lähelle Helsinkiä ja vaan ottaa taksi lintsille ja takas autolle.. En vaan tiedä missä on lähin sellainen helppo paikka mihin auton voisi jättää ennen Helsinkiä
Jos Pasilaan menee junalla ja siitä asemalta kävelee lintsille ja takas niin onko se miten turvallista seutua kävellä?
Linnanmäen taustasäätiö teki kovan tuloksen jokaisesta rannekkeesta liki 10 euron voitto
Jokaisesta 42 euron rannekkeesta säätiölle kertyi voittoa 9,32 euroa, eli 22,2 prosenttia, Kauppalehden analyytikko Ari Rajala analysoi tilinpäätöstä.
Länsiväylän sisarlehti Helsingin Uutiset kertoi maaliskuussa, että täksi kesäksi rannekkeen hinta on noussut 51 euroon. Viime vuonna ranneke maksoi 47 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pasilaan menee junalla ja siitä asemalta kävelee lintsille ja takas niin onko se miten turvallista seutua kävellä?
Luotisuojaliiveillä vai ilman?
Harkinnanvarainen toimeentulotuki.
Mä pistän muksut menemään keskenään, säästyy kivasti rahaa kun vanhemmat ei lähde mukaan. Ei toki toimi jos vaan ihan pieniä lapsia.
Mikään ei ole ilmaista. Laitteet, sähköt, palkat kyllähän sitä pääsymaksuilla katettavaa kulua riittää.
Miksi lapsilisää maksetaan ihmisille, joilla on omaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
19-vuotias mies yritti törkeästi raizkata 16-vuotiaan tytön Helsingin Pasilassa kevätpäättäjäisillan lopuksi. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Aleksander-David Lakan törkeän raiskauksen yrityksestä 3 vuoden ja 2 kuukauden vankeuteen. Tapahtumat alkoivat päättäjäisillasta Helsingissä vuonna 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tuo 12-vuotialle.
Sano ite, sun kakarashan se on. Mitäs hankit, jos ei ole varaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tuo 12-vuotialle.
12-vuotiasko teillä määrää perheen asioista?
Huvipuiston hinta ei määräydy sen mukaan, missä sinun persaukinen sossuperheesi sattuu loisimaan.