Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä naiset näyttävät haluavan ukokseen lentäjän?

Vierailija
10.05.2025 |

Mikä niissä kiehtoo? 

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa naiset!

Vierailija
82/121 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat elää ukon rahoilla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi lapset yleensä elävät mielikuvitusmaailmassa?  Montako oikeasti aikuista täällä pyörii?

Vierailija
84/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glamouria jonkun mielestä?

Vierailija
85/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku sukupolvijuttu, nykynuorethan haluavat kaikki kumppanin suoraan Hollywoodista. Vähän naurattaa kun katsoo meidän pitkissä onnellisissa liitoissa olevien kumppaneita, ollaan kaikki jalat maassa -taviksia ja ei-urakeskeisiä. Ne urakeskeiset ovat jo maksaneet liitoillaan.

Olen lentäjän vaimo ja olemme olleet onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta, yhdessä melkein 30 vuotta. Että kyllä meitä onnellisia löytyy ihan kaikista ammateista.

Toimii, jos on vapaa suhde.

Vierailija
86/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku sukupolvijuttu, nykynuorethan haluavat kaikki kumppanin suoraan Hollywoodista. Vähän naurattaa kun katsoo meidän pitkissä onnellisissa liitoissa olevien kumppaneita, ollaan kaikki jalat maassa -taviksia ja ei-urakeskeisiä. Ne urakeskeiset ovat jo maksaneet liitoillaan.

Olen lentäjän vaimo ja olemme olleet onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta, yhdessä melkein 30 vuotta. Että kyllä meitä onnellisia löytyy ihan kaikista ammateista.

Mitähän tuolla meinaat? Rouva juuri kertoi että ovat onnellisia ja lienee liitto uskollinen.?

Vierailija
87/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Vierailija
88/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö oikeasti luulet, että lääkärivaimo elää lentäjämiehen rahoilla? Kyllä tuntemani lentäjien vaimot ovat varsin koulutettuja työssäkäyviä naisia. 

Vierailija
89/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani lentäjämiehet ovat hävittäjälentäjiä. Ei heillä ole mitään kulkemista maailmalla, vaan elävät tavallista perhekeskeistä elämää. 

Vierailija
90/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat testattu moneen kertaan niin fyysisesti kuin psyykkisesti (ja testataan koko ura läpi) eli mitään yllärijännämiehiä ei heissä ole, joten mm. hyvät geenit jälkeläisille. Ja toki palkka! 

Näissä testeissä ei mitata niitä taitoja mitä parisuhteessa tarvitaan, vaan näissä testeissä pärjää kylmänviileydellä ja tunnekylmyydellä. Pitää olla tasainen psyyke ja pysyä rauhallisena ja toimintakykyisenä yllättävissä tilanteissa, mutta ihmissuhteissa se saattaa näyttäytyä psykopaattisena. 

Vierailija
91/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani lentäjämiehet ovat hävittäjälentäjiä. Ei heillä ole mitään kulkemista maailmalla, vaan elävät tavallista perhekeskeistä elämää. 

Tässä keskustelussa onkin kyse liikennelentäjistä. 

Vierailija
92/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö oikeasti luulet, että lääkärivaimo elää lentäjämiehen rahoilla? Kyllä tuntemani lentäjien vaimot ovat varsin koulutettuja työssäkäyviä naisia. 

Olen lentäjän vaimo ja olen korkeasti koulutettu ja työelämässä. Mieheni kanssa ollaan oltu kimpassa jo kauan, hänkin opiskelu ensin akateemisen ammatin. Arvostaa itsenäisiä naisia ja mitä olen ymmärtänyt yleisestikin, lentäjät arvostavat koulutettuja naisia, joiden ykkösprioriteettina ei ole siivellä eläminen. Toki lentäjän hyvä palkka mahdollistaa vaimolle esim. osa-aikatyötä tai hoitovapaiden pitäminen pidempään, jos niin haluaa. 

Vierailija
93/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te naiset,  mielenkiinnolla haluaisin tietää. 

Vierailija
94/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuolla meinaat? Rouva juuri kertoi että ovat onnellisia ja lienee liitto uskollinen.?

Täällä kun provotaan eikä meinata uskoa mitään. 

Vierailija
95/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lentäjän vaimo ja olen korkeasti koulutettu ja työelämässä. Mieheni kanssa ollaan oltu kimpassa jo kauan, hänkin opiskelu ensin akateemisen ammatin. Arvostaa itsenäisiä naisia ja mitä olen ymmärtänyt yleisestikin, lentäjät arvostavat koulutettuja naisia, joiden ykkösprioriteettina ei ole siivellä eläminen. Toki lentäjän hyvä palkka mahdollistaa vaimolle esim. osa-aikatyötä tai hoitovapaiden pitäminen pidempään, jos niin haluaa. 

Kukapa haluaisi elättiä ottaa? 

Vierailija
96/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan, kun täällä pyörii miehiä toistelemassa jotain höpinää avaruuslentäjäkirurgeista.

Vierailija
97/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan, kun täällä pyörii miehiä toistelemassa jotain höpinää avaruuslentäjäkirurgeista.

Miksi ne sellaista tekisi? 

Vierailija
98/121 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipussi? 

Vierailija
99/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta reissumies. Ei millään pelillä.

Vierailija
100/121 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla:

kirurgi, lentäjä, malli

erittäin rikas

komea, laatikkoleuka

190 cm

lihaksikas

tumma tukka

👍